[QUOTE="hmm";26324239]Miks sä otat kotiisi kokoajan uusia ukkoja? Mitä sun lapsetkin on mieltä? Oletko töissä? Mikä sun koulutus on? Mietin vaa, että pystytkö itse tarjoamaan sitä' mitä muilta vaadit?[/QUOTE]
Emmä tod. ota koko ajan uusia ukkoja kotiini et ei täällä 24/7 ole asunut moneen vuoteen kukaan mies...Ollut pari kaukosuhdetta enkä mä mitään yhden illan juttuja harrastele. No tämä nyksä tietty on nyt aina useamman yön putkeen kun tänne asti tulee, koska sekin toimeentulotuella elää eikä sillä hirveesti matkustella. Nyt ollaan kyl suunniteltu muuttoa rivariin mut se ei siis onnistu. Goodbye siis avoliitto with my nyksä. Enkä itsekkään ole just nyt töissä, että akateemisia opintoja tehty kohta 10 vuotta putkessa...tosin tosi,tosi löyhään tahtiin...toivotaan et opinto-oikeus vielä löytyy
Kyl mä pystyn tarjoamaan miehelle sitä, mitä mä vaadin. Tosi pee juttu tässäkin suhteessa ollut se, et on kokenut monta kertaa et toinen ei tajua minkä kultakimpaleen (=minut) hän on itselleen napannut eikä osaa antaa oikeaa arvoa saalilleen. Siis ei arvosta sitä et mä siivoon/pyykkään/leivon/laittaudun/nauran/keskustelen uutisista päivittäin..joskus ei mitään vastakaikua et heti imuroinnin jälkeen kävellään kengät jalassa olkkariin ja hiekotetaan koko huusholli. Tai sit ei vastaile mun kysymyksiin, mut facessa kyllä juttelee oikein iloisesti kaikille naikkosille...