Mies sanoi facessa yhdelle kaverille, et ero on kai edessä

Huom. naispuoliselle kaverille...just semmoselle mistä nyksykkä voisi olla kiinnostunut :/ Et nyt se tosiaan myrkyn lykkäsi...oon ihan hoomoilasena et mitä täs pitäs tehdä...pitäskö järkätä itkupotku-raivari nyksälle vai laittautua hemaisevaksi ja olla kuin ei mitään olis vai mitä. Et mikä olisi paras tapa ns. kostaa/ miten tästä eteenpäin parisuhteen pelastamiseksi...

Siis ou mai gaad..

Nyt sit niinku käyt hakee kaapistas kaikki sun ihq hepenet ja kiskot ne päälles kun nyksäs tulee kotiin, sit niinq viettelet sen ja annat kunnon shown niin kyl se siinä pysyy..Sit ehdottomasti käyt faces elvistelee sille kaverille et meilläpä oli sellanen sessio ettei muut tunnu enää miltää.

"vieras"
Mistä tiedät että mies on noin sanonut? Ja oletko varma että oli tosissaan eikä mikään heitto tyyliin "se paistoi pihvit pilalle, erohan tässä on pakko ottaa :D"?
Ei ap:n kokkaustaidoilla voi epäonnistua, tai jos niin käy, niin on tosi kyseessä. Eikö hän juuri ruoalla ole miehiä ennenkin pitänyt pauloissaan, niiden sexyjen paitojen lisäksi.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
geg
[QUOTE="vieras";26324189]Ei ap:n kokkaustaidoilla voi epäonnistua, tai jos niin käy, niin on tosi kyseessä. Eikö hän juuri ruoalla ole miehiä ennenkin pitänyt pauloissaan, niiden sexyjen paitojen lisäksi.[/QUOTE]

Joo just, hyvä kun tajusit, se ruuanlaittohan olikin tuon viestini pääpointti.

[QUOTE="akka";26324171]Onks sul mitää tietoo mistä se eroajatus on nyksälle tullu,onks tapahtunu jotain erikoista mist se vois johtua?[/QUOTE]

Se oli vain sanonut, et kemiat ei kohtaa, et tapellaan liikaa...näin se nainen mulle kertoi.

Et kyllähän me aikas lailla tapellaan, kun mies ei pysty huomioimaan toista ihmistä yhtään :/ Kaikki pitäs tehdä hänen pillin mukaan eikä hänelle saisi esim. valittaa jos hän katsoo telkkaria illalla liian kovaa ja herättää sillä muut :(

[QUOTE="hmm";26324200]Olisko aika miettiä, mistä johtuu, kun parisuhteet jatkuvasti kariutuvat?[/QUOTE]

Kyl varmaan mun nyksällä. Et sillähän oli toi avioero just joulun tienoilla. P*** säkä sille, et nytkin sillä on ero tiedossa. Tietty tässä ihan eri mittakaavassa mennään, kun meillä yhteistä taivalta takana vasta 6 kk. Pitää kai se vihdoin uskoa, et mä tosissaan tartten hyväpalkkasen ja korkeasti koulutetun miehen...voisi kemiat vähän paremmin kohdata ja jututkin olla samalla levelillä!!

"akka"
Se oli vain sanonut, et kemiat ei kohtaa, et tapellaan liikaa...näin se nainen mulle kertoi.

Et kyllähän me aikas lailla tapellaan, kun mies ei pysty huomioimaan toista ihmistä yhtään :/ Kaikki pitäs tehdä hänen pillin mukaan eikä hänelle saisi esim. valittaa jos hän katsoo telkkaria illalla liian kovaa ja herättää sillä muut :(
Kyl toi ny aika pahalta kuule kuulostaa.Sun tarvii sit ol vaan sanomati mistään asiasta sil mitään ja olla aina hyvällä tuulella etkä riitele mistään.Kehut vaan kauhiasti.Ei tos ny voi paljoo muuta tehdä.

"hmm"
Miks sä otat kotiisi kokoajan uusia ukkoja? Mitä sun lapsetkin on mieltä? Oletko töissä? Mikä sun koulutus on? Mietin vaa, että pystytkö itse tarjoamaan sitä' mitä muilta vaadit?

Jos se nainen vaan kieroilee sulle, koska haluaa sun nyxästä oman nyxän ja susta exän?

[QUOTE="hmm";26324239]Miks sä otat kotiisi kokoajan uusia ukkoja? Mitä sun lapsetkin on mieltä? Oletko töissä? Mikä sun koulutus on? Mietin vaa, että pystytkö itse tarjoamaan sitä' mitä muilta vaadit?[/QUOTE]

Emmä tod. ota koko ajan uusia ukkoja kotiini et ei täällä 24/7 ole asunut moneen vuoteen kukaan mies...Ollut pari kaukosuhdetta enkä mä mitään yhden illan juttuja harrastele. No tämä nyksä tietty on nyt aina useamman yön putkeen kun tänne asti tulee, koska sekin toimeentulotuella elää eikä sillä hirveesti matkustella. Nyt ollaan kyl suunniteltu muuttoa rivariin mut se ei siis onnistu. Goodbye siis avoliitto with my nyksä. Enkä itsekkään ole just nyt töissä, että akateemisia opintoja tehty kohta 10 vuotta putkessa...tosin tosi,tosi löyhään tahtiin...toivotaan et opinto-oikeus vielä löytyy :D Kyl mä pystyn tarjoamaan miehelle sitä, mitä mä vaadin. Tosi pee juttu tässäkin suhteessa ollut se, et on kokenut monta kertaa et toinen ei tajua minkä kultakimpaleen (=minut) hän on itselleen napannut eikä osaa antaa oikeaa arvoa saalilleen. Siis ei arvosta sitä et mä siivoon/pyykkään/leivon/laittaudun/nauran/keskustelen uutisista päivittäin..joskus ei mitään vastakaikua et heti imuroinnin jälkeen kävellään kengät jalassa olkkariin ja hiekotetaan koko huusholli. Tai sit ei vastaile mun kysymyksiin, mut facessa kyllä juttelee oikein iloisesti kaikille naikkosille...:(

Yhteistyössä