Sanokaa että mä olen väärässä niin olen helpottunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdffgsg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fdffgsg

Vieras
Ahdistaa miehen välinpitämättömyys lapsesta. Hän on siis ollut kipeä jo kaksi viikkoa enkä enää jaksa jatkuvaa tiuskimista, olkoot kipeä, ei kenelläkään ole oikeutta pilata toisten päiviä. Ymmärrän valituksen jos on pahaolo ja pari tiuskasuakin, mutta koko ajan. Vaikuttaa jo lapseenkin kun hän on pahalla päällä koko ajan kun kotona kireä ilmapiiri.

Toinen juttu on tarhaan vieminen, iltaisin yllättävän hyvässä kunnossa kun kahteen asti jaksoi peliäkin pelata, mutta aamusin on niin paha olo kuulemma ettei kykene lasta hoitamaan ja vie päiväkotiin heti kahdeksalta.

Ei kuumetta edes, flunssaa ja tulehdusarvot oli koholla. Koivuallergia varmaan pahentaa, mutta onko mieheni oikeasti todella välinpitämätön lapsesta vai voiko muka olla niin kipeä että pystyy yötä myöten kuitenkin pelailemaan? Ja huomenna menossa firman juhliin, suuttui ihan kun sanoin etteihän se sinne voi mennä jos on niin paha olo edellisenä päivänä, ettei kykene lastakaan hoitamaan!?

Sanokaa että olen väärässä, vituttaa ja itkettää. Vihaan miestäni kun hän on kipeä, ihan eri ihminen. Itsekäs, pahantuulinen ja välinpitämätön.

Jaksaa kuitenkin viedä ja hakea lapsen?! Mä olin niin kipeä, etten kyennyt viemään lasta tarhaan, vaikka olisin ehkä tarvinnutkin kun kuumetta oli ja poskiontelontulehdus.

Olenko vain turhasta ärsyyntynyt? :(

En jaksa enää, tämä tuntuu olevan minulle ja lapselle rakenpaa kuin miehelle. Kotona taas tiuskitaan. Ei tee mieli mennä sinne.

Joka aamu saan kuulla äksyilyt kun ehdotan, etteikö voisi jäädä lapsen kanssa kotiin kun vaikuttaa ihan terveeltä, mitä nyt vähän tukkoiselta. Ei olo varmasti olekaan mikään paras, mutta mun mittapuulla maataan jo oikeasti sängyssä koko päivä jos ollaan niin kipeitä ettei lasta voi kotona hoitaa. Ei niin että pelaillaan yöhön saakka ja sitten aamulla seitsemältä on paha olo, viedään lapsi päiväkotiin ja mennään nukkumaan...

Alkuperäinen kirjoittaja äh;26323104:
Et ole turhasta ärsyyntynyt.

Miehellä olisi nyt korkea aika kasvaa aikuiseksi ja lopettaa tuollainen kitinä.

Et arvaakaan miten v***ttaa "mutku mä olen kipeä, tosi paha olo!"

Voiko jollain olla tosi paha olo ilman että se näkyy missään?
Mä saan kuulla kuinka vähättelen hänen kipeyttään ja en usko kuinka kamala olo on. Minä en nyt vaan näe sitä todella kipeätä miestä missään.
Olen nähnyt joskus hänet todella huonovointisena ja sillon oltiin kyllä sohvalla/sängyssä makaamassa ja uskoin varsin hyvin pahan olon.

[QUOTE="a.p";26323139]Tässä oli tämän päivän selitys: "ei ole kamalan paha olo mutta heti kun teki jotain niin alkaa tulla huono olo, esimerkiksi vaipan vaihto"[/QUOTE]

Niin ja pelaamisesta ei tietty tule?
Hitto mikä laiskuri.

Tekisi mieli muuttaa lapsen kanssa muualle, en jaksa enää. Tällainen on käynyt mielessäni, vaikka järkevintä on varmasti odottaa kusipään parantumista mun omaksi mieheksi.

Mikä on ongelma? Jos mies voi huonosti ja äksyilee lapselle, niin eikös ole hyvä vain, että vie lapsen hoitoon? Allergia kyllä väsyttää ja saa ihmisen levottomaksi. Se väsymys on juuri tuollaista, miten kuvasit miehesi.

Moneskohan tämän sortin "suhde" tällä palstalla. Ei ole omakaan liitto aina pelkkää orvokkikedolla tanssia, mutta on meitä sentään kaksi tasaveroista aikuista siinä yhdessä kummertamassa.

Mikä on ongelma? Jos mies voi huonosti ja äksyilee lapselle, niin eikös ole hyvä vain, että vie lapsen hoitoon? Allergia kyllä väsyttää ja saa ihmisen levottomaksi. Se väsymys on juuri tuollaista, miten kuvasit miehesi.

Väsyttääkö? Se on totta etten allergiasta ymmärrä mitään ja toivon että olet oikeassa. Minä siis oikeasti toivon, että olisin suuttunut tähän turhaan. En halua ajatella ettei mieheni välitä lapsesta kun sellainen ei ole missään muussa yhteydessä näkynyt.

Olen itsekin flunssassa vielä ja ehkä tavallista väsyneempi myös yöherätysten takia ja tiuskimisen takia pahalla päällä, että ehkä suurentelen ongelmaa jota ei ole, omassa päässäni. Toivottavasti näin päin!

[QUOTE="vieras";26323176]Moneskohan tämän sortin "suhde" tällä palstalla. Ei ole omakaan liitto aina pelkkää orvokkikedolla tanssia, mutta on meitä sentään kaksi tasaveroista aikuista siinä yhdessä kummertamassa.[/QUOTE]

Mikä "tämän sortin suhde"? Kertooko tämä meidän suhteesta paljonkin, kun ensimmäinen tällainen kuuden vuoden aikana? eikö teillä ole koskaan ollut kränää? :O

Tällaisia vastauksia inhoan, jos kysyy helppiä täältä kun pieni kompastuskivi suhteessa tulee eteen. Kuvitellaan olevansa kaiken yläpuolella.

Sairastaessaan miehet taantuu lapsiksi. Ovat niin KAUHEEEEEEEEEN kipeitä ja valittavat. Pari päivää sitö jaksaa katsoa, mutta sitten kyllä alkaa ärsyttää, joten ei ihme, että alkaa hermo kahden viikon jälkeen pettää.

Ja allergialta tuo vaikuttaa... Mies ylös sieltä sohvalta, tottakai olo on löysä, jos kaksi viikkoa vain makaa.

Sairastaessaan miehet taantuu lapsiksi. Ovat niin KAUHEEEEEEEEEN kipeitä ja valittavat. Pari päivää sitö jaksaa katsoa, mutta sitten kyllä alkaa ärsyttää, joten ei ihme, että alkaa hermo kahden viikon jälkeen pettää.

Ja allergialta tuo vaikuttaa... Mies ylös sieltä sohvalta, tottakai olo on löysä, jos kaksi viikkoa vain makaa.

Joo todella ärsyttävää. Ehdotin että muutamme seuraavalla kerralla hotelliin lapsen kanssa siksi aikaa kun mies on kipeä. :D
Ja mikä kauheinta, toivon eniten miehen tulevan terveeksi meidän muiden takia kuin hänen itsensä. :D
Kaksi viikkoa isoa lasta on LIIKAA! Miten voi iso mies muuttua noin paljon tullessaan kipeäksi. :O

No jos miehesi sairaslomalla, niin eihän todellakaan ole oikein, että hoitaisi lasta päivät. Työnantaja maksaa sairausajan palkkaa ja miehesi on velvollinen lepäämään! Pelin pelaaminen ei ole fyysisesti raskasta, ihan sopivaa tekemistä sairaalle. Jos meillä jompi kumpi on sairaana, niin se terve kyllä hoitaa myös lapsien viemiset hoitoon ja sairas vain lepää.

[QUOTE="a.p";26323188]Mikä "tämän sortin suhde"? Kertooko tämä meidän suhteesta paljonkin, kun ensimmäinen tällainen kuuden vuoden aikana? eikö teillä ole koskaan ollut kränää? :O

Tällaisia vastauksia inhoan, jos kysyy helppiä täältä kun pieni kompastuskivi suhteessa tulee eteen. Kuvitellaan olevansa kaiken yläpuolella.[/QUOTE]

[QUOTE="a.p";26323132]Olen nyt niin monta kertaa kuullut kuinka olen ilkeä, vähättelen hänen oloaan, en voi ymmärtää koivuallergiaa, en luota hänen sanaan ja niin edelleen, että alan kohta itsekin uskoa siihen.[/QUOTE]

Päätäppäs nyt kumpaa se on, puolustelet miestä vai itseäsi, vai vedät itsesi niskasta pystyyn ja lakkaat puolustelemasta ketään, sen sijaan ole sinä se aikuismainen ja lopeta se huonon itsetunnon vaaliminen.

[QUOTE="kolmen äiti";26323216]No jos miehesi sairaslomalla, niin eihän todellakaan ole oikein, että hoitaisi lasta päivät. Työnantaja maksaa sairausajan palkkaa ja miehesi on velvollinen lepäämään! Pelin pelaaminen ei ole fyysisesti raskasta, ihan sopivaa tekemistä sairaalle. Jos meillä jompi kumpi on sairaana, niin se terve kyllä hoitaa myös lapsien viemiset hoitoon ja sairas vain lepää.[/QUOTE]

Veisin kyllä lapsen, mutta en pysty. Työni alkaa kaksi tuntia liian aikaisin. Voisin hakea, mutta mies haluaa itse hakea ennen kahtatoista tänään.
Minusta sairastaessa lapsen vieminen tarhaan on erittäin ok, mutta tässä oli väghän pointtina etten voi vain uskoa miehen olevan NIIIIIIIIIN kipeä. Tai ainakaan se ei näy, ehkä olen väärässä. En ymmärrä allergioita kun itselläni ei sellaisia ole. Siksi kyselin täältä ja hain vähän tukeakin/ymmärrystä ärtymykseeni.

2vko on tosi paljon kiukuttelevaa isoa miestä. Nyt koko perhe kiukuttelee.

Päätäppäs nyt kumpaa se on, puolustelet miestä vai itseäsi, vai vedät itsesi niskasta pystyyn ja lakkaat puolustelemasta ketään, sen sijaan ole sinä se aikuismainen ja lopeta se huonon itsetunnon vaaliminen.

Siis mielestäni tämä ei kerro koko suhteestamme vaan mitään. Siitä kylläkin millaiseksi pennuksi mies muuttuu kun tulee kipeäksi. Kai saan puolustaa suhdettani jos sitä aletaan täällä ylimielisenä vähättelemään?
Minua vituttaa tämä kaksiviikkonen vai eikö se saisi vituttaa jos muuten on mennyt todella hyvin? :O

Oon allergian takia ollu pari viikkoa ihan täysin poissa pelissä, mutta arkeen ei vaikuta. Töihin mennään, lasta hoidetaan ja kotihommiakin.

Niin joo...olen nainen...siksi pystyn tähän. Kyllä meilläkin mies vastaavassa olossa ruikuttaisi sängyn pohjalla.

[QUOTE="jaa";26323228]jos on miehellä allergian takia noin paha olo niin varmaan kannattas miehes hommata kunnon lääkkeet -----> lääkäriin siitä[/QUOTE]

On käynyt jo kahdesti.

[QUOTE="a.p";26323227]Minusta sairastaessa lapsen vieminen tarhaan on erittäin ok, mutta tässä oli väghän pointtina etten voi vain uskoa miehen olevan NIIIIIIIIIN kipeä. [/QUOTE]

Mutta lääkäri on kuitenkin kirjoittanut sairaslomaa? Tuskin sitä kahden viikon saikkua ihan turhasta saa.

[QUOTE="minä";26323275]Mutta lääkäri on kuitenkin kirjoittanut sairaslomaa? Tuskin sitä kahden viikon saikkua ihan turhasta saa.[/QUOTE]

Tälle toiselle viikolle kyllä.

Yhteistyössä