Mira Tiirikainen

  • Viestiketjun aloittaja Säikähtänyt
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26319158:
No tuo on kyllä kieltämättä törkeää! Minä ainakin vaihtaisin sen vaipan siellä lentokoneen vessassa, kun ne tunnetusti ovat niin tilavia. Ja käytetyn vaipan heittäisin ikkunasta pihalle! :D
Miten paljon tilaa sinä oikein tarvitset vaipan vaihdolle jos lentokoneen vessa ei riitä? Siellä ne muutkin paska-asiat hoidetaan. Kerrotko vielä miten lentokoneen ikkunan saa auki? Olisi kiva joskus tuulettaa vähän. :D
 
dda
Ai kun hienoa, nyt mä olen jo valehtelijakin! :D
Ovatko ne lentoemännätkin valehtelijoita jotka sanovat pienten lasten äidit pahimmiksi matkustajiksi kun vaihtavat vaipat siinä penkillä ja vielä työntävät heille sen likaisen vaipan? Sekin kysely oli sitten urbaanilegendaa varmaan.
Olen ollut muuten monessa työpaikassa, eikä yhdessäkään ole ollut kiertävät listat, ei kesälomien eikä muidenkaan lomien suhteen.
Turha siinä on mitään hernepeltoa nenään vetää, kirjoittamani juttu on vaan mun mielipiteeni asiasta. En mä väitä, että sä valehtelet, mutta uskon (siis huom! henkilökohtaisesti uskon), että liioittelet. Lentokoneet taas eivät liity ravintolaan mitenkään, minä puhuin noista ravintolakokemuksista.

Ikävää, että sun työpaikkasi ovat kaikki olleet epätasa-arvoisia loma-ajankohtien jakamisen suhteen.
 
hymähtelijä
Mä en kerta kaikkiaan pysty katkeroitumaan Tiirikaisen puheista. Minusta ei ole ollenkaan sattumaa, ettei hän halua lapsia. Epäilen, ettei tuolla ruholla ja noin yksipiippuisilla puheilla saa edes sitä miestä, joka panisi lapsen alulle. Hän on varmasti jo nuorena tajunnut omat mahdollisuutensa pariutumismarkkinoilla, joten hän on kääntänyt asiat edukseen ja alkanut uskotella, ettei hän mitään perhettä haluakaan. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. :)

Pitäisiköhän minunkin perustaa joku yhdistys ylipainoisia vastaan. Mielestäni he syövät yhteiskunnan kuluja aivan helkkaristi huomioiden ylipainon aiheuttamat terveydelliset ongelmat ja niiden hoito. Tämän lisäksi he vievät törkeästi tilaa lentokoneessa ja linja-autossa, ainakin 15 % viereisestä paikasta. Lisäksi he ovat ympäristöongelma ostaessaan enemmän ruokaa, mitä tarvitsevat. Kuka lähtee messiin?
 
"Kahden äiti"
Ja olen monta kertaa sanonut tuolle Kahden äidille että en ole ketään imettäjää tuijottanut tai mennyt valittamaan asiasta, ihan rauhassa he ovat saaneet imettää, mutta kun vain haluaa jankata asiasta ilmeisesti lukematta sanaakaan mitä olen kirjoittanut!
Kirjoitit näin:

"Ja todellakin niitä imetyksen esittelijöitä on tullut nähtyä, keskellä ravintolaa ja vielä muihin päin kääntyneenä että varmasti kaikki näkevät kuinka tässä nyt imetetään. Aika vaikea on olla näkemättä",

johon minä vastasin, että tuskin näillä äideillä on ollut tärkeää se imetyksen esittely (ilman lainausmerkkejä, ettet hermostu), vaan se lapsen imetys (näin itse imettäneenä kokemus on tämä), minkä jälkeen aloit itse itsepintaisesti jankata ja väittää, että ovat halunneet esitellä ko. tapahtumaa.

Ehkä sinä olet kokenut näin, mutta jotenkin on vaikea kuvitella, että imettävälle äidille on tärkeää saada siinä tilanteessa muiden kuin sen vauvan huomio.

Jännää, etten itse lapsettomana (siitä ei ole kovin montaa vuotta) kiinnittänyt tällaisiin asioihin huomiota ollenkaan. :)
 
ääneennauraja
Alkuperäinen kirjoittaja hymähtelijä;26319207:
Epäilen, ettei tuolla ruholla ja noin yksipiippuisilla puheilla saa edes sitä miestä, joka panisi lapsen alulle.
Noniin, johan tässä menikin pari sivua suht asiallisen keskustelun merkeissä. Onneksi nyt tuli tämä hymähtelijä ja vei jutun taas sinne rippikouluikää edeltävälle tasolle, ettei vaan kukaan pääse kuvittelemaan että täällä pystyttäisiin keskustelemaan oikeista asioista ihan aikuisten kesken.
 
lapseton-nainen
Turha siinä on mitään hernepeltoa nenään vetää, kirjoittamani juttu on vaan mun mielipiteeni asiasta. En mä väitä, että sä valehtelet, mutta uskon (siis huom! henkilökohtaisesti uskon), että liioittelet. Lentokoneet taas eivät liity ravintolaan mitenkään, minä puhuin noista ravintolakokemuksista.

Ikävää, että sun työpaikkasi ovat kaikki olleet epätasa-arvoisia loma-ajankohtien jakamisen suhteen.
Olen sanonut että olen itse nähnyt kun vaippa vaihdettiin ravintolan pöydällä ja sinä et usko sellaista tapahtuneen, joten eikö se tarkoita että väität mun valehtelevan? Miten tuota asiaa voi liioitella edes?? Ja jos joku kääntyy pöydästä toiseen suuntaan (muihin päin siis kääntää tuolinsa pois päin omasta pöydästään ja vielä siirtää tuolia eteenpäin) ja imettää siinä ilman mitään suojaa, eikö se ole imetyksen esittämistä?
 
hymähtelijä
Ja ennemmin mun mielestä Tiirikaisen näköiset ämmät vievät ruokahalun. Heidät voisi siis ajaa syömään vessanpöntölle lukon taakse ja antaa söpöjen vauvojen täyttää vatsansa. He sentään ovat sen verran fiksuja, etteivät syö sen enempää ravintoa, mitä tarvitsevat.
 
POOLOPAIDAT KAIKILLE!!!!!
Pakko takertua tuohon julkisella paikalla imettämiseen vielä. Miten ihmeessä se voi jotakuta häiritä? Jos sen tekee siis asiallisesti vain vähän paitaa nostamalla. Imetyspaidan luukkua raottamalla?
Näkyykö sieltä muka niin paljon rintaa että se häiritsee? Entä sitten nämä naiset jotka kulkevat hyvinkin paljastavissa paidoissa tai mekoissa? Häiritseehän sekin teitä?

ymmärrän kyllä sitten jos se rinta kaivetaan kokonaan esille ja sitä heilutellaan muiden edessä. Mutta mitä kamalaa siinä on on jos vähän ihoa näkyy? ei imettävienkin naisten rintoja näkee välillä enemmän,miksi tämä ei häiritse?

Eli onko kyse siitä vauvan ruokkimisesta, ei niinkään siitä että rintaa näkyy?
 
dda
Olen sanonut että olen itse nähnyt kun vaippa vaihdettiin ravintolan pöydällä ja sinä et usko sellaista tapahtuneen, joten eikö se tarkoita että väität mun valehtelevan? Miten tuota asiaa voi liioitella edes?? Ja jos joku kääntyy pöydästä toiseen suuntaan (muihin päin siis kääntää tuolinsa pois päin omasta pöydästään ja vielä siirtää tuolia eteenpäin) ja imettää siinä ilman mitään suojaa, eikö se ole imetyksen esittämistä?
Okei, luovutan. Mä uskon sun valehtelevan noista ravintolakokemuksistasi.

Toivottavasti olet nyt tyytyväinen vastaukseeni.
 
ve-la
Alkuperäinen kirjoittaja hymähtelijä;26319207:
Mä en kerta kaikkiaan pysty katkeroitumaan Tiirikaisen puheista. Minusta ei ole ollenkaan sattumaa, ettei hän halua lapsia. Epäilen, ettei tuolla ruholla ja noin yksipiippuisilla puheilla saa edes sitä miestä, joka panisi lapsen alulle. Hän on varmasti jo nuorena tajunnut omat mahdollisuutensa pariutumismarkkinoilla, joten hän on kääntänyt asiat edukseen ja alkanut uskotella, ettei hän mitään perhettä haluakaan. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista. :)
Suurin osa mun tuntemista veloista on hoikkia, ja naimisissa. Milläs perustelet heidän haluttomuuttaan lapsen tekoon? Ja miksi Mira haluaisi saada miehen joka panisi lapsen alulle? Sehän on viimeinen asia mitä hän haluaa!!
 
cecce
Alkuperäinen kirjoittaja hymähtelijä;26319243:
Ja ennemmin mun mielestä Tiirikaisen näköiset ämmät vievät ruokahalun. Heidät voisi siis ajaa syömään vessanpöntölle lukon taakse ja antaa söpöjen vauvojen täyttää vatsansa. He sentään ovat sen verran fiksuja, etteivät syö sen enempää ravintoa, mitä tarvitsevat.
Aika kornia että sinä puhut fiksuudesta. On se tosi hienoa kuinka vanhemmuus kasvattaa.
 
hehehe
Suurin osa mun tuntemista veloista on hoikkia, ja naimisissa. Milläs perustelet heidän haluttomuuttaan lapsen tekoon? Ja miksi Mira haluaisi saada miehen joka panisi lapsen alulle? Sehän on viimeinen asia mitä hän haluaa!!
OK. Enpä usko, että hän miestä haluaa. Luulen, että kun joku mies alkaisi hänen kanssaan lapsentekopuuhiin, niin kriittiset paikat ovat niin monen mutkan ja makkaran takia, ettei niiden välttämättömien osasten yhdistelystä tulisi mitään. Mission Impossible, sanoivat Mira Tiirikainen ja Tony Halme mahat vastakkain.
 
.....
Mira on naimisissa ja vieläpä ihan vela- miehen kanssa. Eli se niistä ulkomuototeorioista.

Kumma juttu, miten nykyihminen ei osaa keskustella. Lähdetään heti vaan solvauslinjalle ja huudellaan mitä sattuu, vaikkei asiasta edes tiedä oikein mitään -eikä selvästi ole edes lukenut Tiirikaisen artikkeleita loppuun asti. Helppohan se on nähdä ja kuulla missä tahansa mitä haluaa, etenkin näiden yhden totuuden ihmisten joita näkyy olevan molemmissa leireissä.
Jokaisella on oikeus olla mitä on, ilman että muut revittelevät asialla, vääristelevät ja yleistävät. Jos kuitenkin -puolin ja toisin- kunnioitettaisiin niitä yksilön valintoja ja muistettaisiin edes alkeelliset käytöstavat.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"mimmu"
Olettepa fiksuja ja kypsiä takertuessanne asian sijaan sen esiintuojan ulkoiseen olemukseen. Oletteko muka oikeasti selvänäkijöitä, jotka yhden (kieltämättä epäedullisen) valokuvan perusteella tiedätte ihmisen terveydentilan, parisuhdetilanteen, luonteenlaadun, historian?
 
xzy
Mira on naimisissa ja vieläpä ihan vela- miehen kanssa. Eli se niistä ulkomuototeorioista.
No siis mieshän on tietysti väkisinkin vela koska ei voi panna tuota naista paksuksi. Sehän ei ole mahdollista että joku ei vain halua lapsia kun jokaisen on lapsia haluttava ja säälittävät katkerat ihmiset vain verhoavat sen siihen etteivät muka lapsia haluaisi. Palstan logiikka ei koskaan petä...
 
"..."
Mira tän kommentin..vois tehdä näistä palstavalaiden sutkautuksista montakin rikostutkintaa :) Hmm täytyykin vihjasta Miralle että tällä foorumilla on tosi "hyvä" tasoinen keskusktelu aiheesta. Mammat haukkuu kilpaa ihmistä joka esittää omilla kasvoillaan mielipiteensä. Täällä taas ollaan niin anonyymisti tai jonkun nimimerkin takana. Menkää haukkumaan ihan kasvotusten niin ei sitten jää mitään epäselvää :)
voi sniif, ihankun poliisilla ei olis tarpeeksi tekemistä ilman että tällainen silmille hyppinyt provosoija ja valitettavasti ulkonäöltään juuri sitä mitä ihmiset ovat maininneetkin vähän itkee kun häntä ihan syyttä suotta pilkattiin netissä.
nykyaikanahan tällasta ei toki voinut odottaa edes käyväksi, nettihän on niiiiin asiallinen ja mukava paikka. voit ihan rauhassa hyökätä tiettyä ihmisryhmää vastaan blogissasi ja kukaan ei puutu siihen. kertakaikkiaan kukaan ei kommentoi sitä varmastikaan asiattomasti :) peace and love ja vaaleanpunaiset prillit
 
"Vieras"
tämäkin ketjun kirjoitukset sitten asiattomiksi hyvin monelta kirjoittajalta. Surullista ettei enää osata kirjoittaa sivistyneesti vaan heti pitää heittää herjaa mukaan.
 
,,,,
[QUOTE="Vieras";26320363]tämäkin ketjun kirjoitukset sitten asiattomiksi hyvin monelta kirjoittajalta. Surullista ettei enää osata kirjoittaa sivistyneesti vaan heti pitää heittää herjaa mukaan.[/QUOTE]

Huvittavinta on se että nämä "sivistyneet" palstamammat haukkuivat oikein antaumuksella Miran ulkonäköä. Tsemppiä Miralle toivonmukaan saat paljon keskustelua aikaiseksi.

T: yhden lapsen äiti
 
"vieras"
mä olen yhä sitä mieltä että jos imetys vie jonkun ruokahalut niin vitussa vie tonkin muijan katsominen.
Yhtä lailla voisi sanoa että lihavien pitää maksaa enemmän veroja, tai lentokoneessa kaksi penkkiä. Yhtä vitun typerää sanon mä...

ja tuokin on ollut joskus lapsi, joku synnyttänyt...
 
Todennäköisesti en hanki ikinä lapsia itse. Mitä keskustelua näistä asioista ikinä syntyykin, toivottavasti ei aleta kuvitella, että kaikkia vapaaehtoisesti lapsettomia ärsyttää julkinen imetys tai muu lapsikeskeinen toiminta. Ei se imettäminen ainakaan minua vaivaa pätkääkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Kuuntelepas
http://www.radiorock.fi/kanava/ohjelmat/heikel%C3%A4-korporaatio/media/korporaatiossa-aamulla-2352012-mira-tiirikainen

Mikä sairaanhoitaja tää Tiirikainen on? Närkästyy siitä, että raskaana olevat naiset pääsevät ohituskaistalta tutkimuksiin, jos epäillään syöpää. Siis eikö sairaanhoitajaihminen tiedä sitä, että tuolloin myös sikiötä suojellaan syövältä ja toisekseen raskaana olevilla ihmisillä syöpä leviää räjähdysmäistä vauhtia, kun solut jakautuvat muutenkin vauhdilla.

Mun mies sanoi, että toi Tiirikainen on saletisti joku performanssitaiteilija, joka kerää julkisuutta.
 

Yhteistyössä