Mira Tiirikainen

  • Viestiketjun aloittaja Säikähtänyt
  • Ensimmäinen viesti
taas tätä
Alkuperäinen kirjoittaja Säikähtänyt;26313157:
Onkohan tuo nyt ihan oikeasti vapaaehtoisesti lapseton?

Ei lapsia, kiitos! | Perhe | Iltalehti.fi

Antaa Miran taistella. En uskaltaisi heti ryhtyä taistelupariksi!

En uskaltaisi minäkään. On sen näköinen, että tuskin monikaan mies uskaltaa lähestyä, on kokoa ja tuima ilme.
Varmaan ei vaikeuksia pysyäkään lapsettomana, siksipä parempi osoittaa mieltään.
Pian hän kuitenkin löytää jonkun ja päätös murenee, kun sattuu joku kohdalle. Isoistakin naisista jotkut tykkää. Usein se on pieni hintelä mies.
 
Riskiryhmä
On aina todella suuri vaara saada komplikaatioita kun ylipainoa on noin paljon, ehkä se on tietoinen valinta että lapsia ei tule kun ei niitä varmaan muutenkaan tule. Ja toisaalta jos on kerhon vetäjänä niin miksi se suvaistee lapset ravintolassa ja miksi se menee paikkoihin missä tietää varmasti niiden lapsien olevan, näin kertoi radio rock haastattelussa.
 
taas tätä
[QUOTE="...";26317973]Aaaaa.... piutpaut kaikista Miroista, mie ainaki oon imettäny ja aion imettää ihan ihmisten ilmoilla, on se vauvallaki oikeus ruokailla inhimillisissä oloissa, eikä missään vessanpöntöllä!![/QUOTE]
Entäs jos tekisi alussa vain lähikauppaan reissuja ja imettäisi ennen lähtöä. Kun lapsella rytmi, kerkeää käydä kauempanakin. Sehän siinä onkin, heti vain joka paikkaan ja tissi suuhun, vaikka ei mitään rytmiiä, ei tiedä koska vauva syö, koska nukkuu.
Älyttämän pieniä vauvoja itkee vastasyntyneen äänellä marketeissa ja sitten heitä siinä hälyssä imetetään.
Ei oikein rauhallinen ruokahetki.
Viisi lasta olen synnyttänyt ja imettänyt, en koskaan julkisesti. Toki kavereiden luona voi niin tehdä ja tutuilla.
 
"hennah"
Tuo nainen tekee hallaa järjestölleen - ja nyt en tarkoita ulkomuotoa vaan asennetta ja mielipiteitä. Mä olin vapaaehtoisesti lapseton 32-vuotiaaksi, joten voin hyvin ymmärtää tämänkin elämäntavan, mutta en ymmärrä sitä, että lapsia ja lapsiperheitä pitää urakalla mollata.

Kukin tekee valintansa ja elää sitten niiden kanssa: tuollainen katkeruus toisten elämäntilannetta ja valintoja kohtaan vaikuttaa vähintäänkin vähä-älyiseltä.
Minusta vaikuttaa vähä-älyiseltä ennemminkin teidän äippien mouhaaminen. Tulette ihan hulluksi, jos vela puolustaa oikeuttaan omanlaiseensa elämään. Jo teidän asenteistanne käy ilmi, miksi velat haluavat puolustautua ja nostaa esille lapsellisten itsekkyyden ja syrjivän käytöksen.

Hyi että, olette vastenmielisiä.
 
holer
Radio rockin haastattelussa. Hyviä perusteluja :D kunnon urpo...

http://www.radiorock.fi/kanava/ohjelmat/heikel%C3%A4-korporaatio/media/korporaatiossa-aamulla-2352012-mira-tiirikainen?page=3
 
"..."
No onpas emännällä isot ongelmat: loma väärään aikaan ja syömistä häiritsevä imetys.
Jos ei itse osaa vaatia lomaa haluttuun aikaan, niin ei voi kun syyttää itseään. Mitä tulee ravintolassa imetykseen, niin todella typerä lähteä vaatimaan yhtä ihmisryhmää pysymään poissa ravintoloista, eli imettäviä äitejä. Ihan yhtä lailla itse inhoan ylipainoisia, rintojani tuijottavia keski-ikäisiä miehiä, mutta en ole perustanut yhdistystä ajamaan heille porttikieltoa ravintoloihin.
 
juupajoo
[QUOTE="...";26317852]Heillä on vika ajattelumaailmassa. Ihmisten on tarkoitus lisääntyä ja täyttää maa ;) Jos on rakenteellinen vika niin sille ei mahda mitään, joillakin se vika on päässä ja ollaan "vapaaehtoisesti lapsettomia" ja jätetään geenit jatkamatta periaatteen vuoksi.[/QUOTE]

Minun mielestäni ihmisillä, jotka juurikin ovat edesvastuuttomasti lisääntyneet ja täyttäneet maan ääriään myöten, miettimättä miten resursseja riittäisi kaikille, on ihan helvetisti vikaa päässä. Yhtä lailla kun jollain kaiken tieltään syövällä heinäsirkkalaumalla. Sitäpähän satoa heidän lapsiparkansa ja tulevat sukupolvet sitten korjaavat paljaaksi kalutussa maailmassa...
 
"ilona"
Ihmetyttää tuo asenne että "lapsiin törmää joka paikassa". No, niinhän sitä törmää vanhoihin, nuoriin, rumiin, kauniisiin, lihaviin, laihoihin... Se on sitä elämää! Jos ei sitä kestä niin sit on varmaan parempi pysyä neljän seinän sisällä! :mad:
 

Yhteistyössä