peesaus tähän.pakko sanoa et anopista en tiedä kun ei ole niin käynyt mut vois se ne varmaan pestä.
Oma äiti pesis 98% todennäköisyydellä.
Ei pitäisi munkaan mielestä. Myös lapsen mennessä muillekin sukulaisille, esim. siskolleni tai veljelleni vaatteet saisi kyllä mun puolesta tulla likaisina takaisin. En siis odota koskaan kenenkään hoitavan mun hommia. Miehen äiti on vaan sitä ikäluokkaa ja pitää yllä niin korkeaa siisteystasoa, että häneötä ne vaatteet tulee kyllä ihan aina pestyinä takaisin -sanon mä mitä vaan.Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvänenaika;26316708:Mutta miksi ihmeessä anoppien tai äitien pitäisi palauttaa likaiset vaatteet puhtaana? Mikä velvollisuus heillä on tehdä meille kuuluvia töitä?
niinpä keksin kerran jättää kirjeen pojalta pyykkitelineen päälle : äiti viikkaa pyykit, mummon ei tarvitse, toivoo: pojanpoikasi L ... onnistuikyllä anoppi pesisi ne... olen täl palstalla aikaisemminkin marissut anopin pyykkikäyttäytymisestä, eli kunmeillä kotona pyykkiä kuivumassa telineellä saunassa, siis mun ja mihen alusvaatteita, pojan vaatteita jne, niin väkisin kerää ne sieltä ja ryttää pojan vaatteet laatikkoon, mut meidän ALUSvaatteet ja jne viikkaa siisteihin pinoihin, siis kun on katsomassa poikaa muutaman tunnin... selittäkää mulle, kuka kajoaa toisten pyykkeihin? mä en "viikkais" niiden pyykkejä, ellei mua pyydettäis sitä tekemään, miehen kans täst puhuttu ja ollaan aika uunoja, kun ei voi huomauttaa, kun loukkaantuu, koska kai haluaa "auttaa"?
Eipä niiden pidäkkään mutta tekevät silti. Sellattis normaalit mummit toimii.Alkuperäinen kirjoittaja voi hyvänenaika;26316708:Mutta miksi ihmeessä anoppien tai äitien pitäisi palauttaa likaiset vaatteet puhtaana? Mikä velvollisuus heillä on tehdä meille kuuluvia töitä?