V
"vieras"
Vieras
Jään taas miettimään, mistä tämä "vieras" oikein ammentaa kaiken tämän ihailtavan energiansa näihin kommentteihin![]()
Elämää kunnioittavasta ja arvostavasta positiivisesta elämänasenteesta. =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jään taas miettimään, mistä tämä "vieras" oikein ammentaa kaiken tämän ihailtavan energiansa näihin kommentteihin![]()
Musta tuntuu, että sä kunnioitat vain omaa vakaumustasi ja toivot, että kaikki eläisivät sen mukaan. Miten voi väittää kunniottavansa elämää, jos vaatii ihmisten kärsivän helvetillisiä kipuja?
Niin, mä kysyin häneltä eilen myös, antaisiko sairaan mieluiten kärsiä, vaikka hän haluaisi jo lepoon, mutta en saanut vastausta!
Musta tuntuu, että sä kunnioitat vain omaa vakaumustasi /QUOTE]
Tämä vakaumus on se, että hän vastustaa ihan kaikkea, mitä kuka tahansa muuta kuin persuja kannattava, esittää tai puoltaa. Se on hänen missonsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26312211:Kerro vielä tarkemmin mikä se murha on. Ei varmaan mikään ruokalaji tai moottorimerkki. Joten määrittele murha. Kiitos.
Mulle tulee näistä vieraan kommenteista sellainen mielikuva, että hänelle tärkeintä on joku mystinen elämä. Itse ihmisellä ei ole väliä, ihminen on vain välinearvo jonka kautta tämä suuri ja mahtava elämä ilmentyy joten on aivan sama kuinka paljon ihminen kärsii kunhan elämä ei lopu.
Mutta kun henkilö itse haluaa kuolla, onko sillä sitten väliä antaako sen ruiskun hän vai joku toinen? Hyväksyisit siis asian jos hän itse ottaisi sen lääkken?
Kyllä, voisin tehdä eutanasian molemmille vanhemmistani jos he sitä pyytäisivät.
Tästähän voi päätellä, että sinä kannatat ihmisten kiduttamista, eikö niin?
Ellet toisin vastaa, kantasi on selvä: haluat kiduttaa ihmisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26312448:Onko itsemurha sinusta ihan ok?