Kuvittelin just naapurin kymmenlapsisen perheen äidin noilla spekseillä...Jos evoluutio toimisi, niin joka raskauden myötä naiselle kasvaisi uusi käsipari :attn:
Kuvittelin just naapurin kymmenlapsisen perheen äidin noilla spekseillä...Jos evoluutio toimisi, niin joka raskauden myötä naiselle kasvaisi uusi käsipari :attn:
Maailman onnellisin jänesSuurin jumi oli varmaan sillon ku odotin kuopusta.
Tein tosi isoa salaattia kun meille oli tulossa miehen sukulaisia illastamaan ja mietin siinä sitten samalla että no kanille pitää heittää noi kurkun päät.
Menin mä heittämään joo.... Sen JÄTTIMÄISEN kulhollisen salaattia sinne kanin häkkiin.
Sitten kupin kanssa tyytyväisenä takas keittiöön ja ihmettelin mihin se salaatti katos! Sen jälkeen mä tajusin et ei ole jumaliste todellista, noi kurkun päät on eedelleen tossa pöydällä ja sit jo hokasinkin mitä tapahtu.
Äkkiä hakemaan salaatti pois pupulta ja kauppaan uusia tarpeita hakemaan. :kieh: Kani oli onnellinen kun se söi pari päivää sitten sitä salaattia minkä sinne paiskosin, kun en raaskinu roskiinkaan heittää.
Suurin jumi oli varmaan sillon ku odotin kuopusta.
Tein tosi isoa salaattia kun meille oli tulossa miehen sukulaisia illastamaan ja mietin siinä sitten samalla että no kanille pitää heittää noi kurkun päät.
Menin mä heittämään joo.... Sen JÄTTIMÄISEN kulhollisen salaattia sinne kanin häkkiin.
Sitten kupin kanssa tyytyväisenä takas keittiöön ja ihmettelin mihin se salaatti katos! Sen jälkeen mä tajusin et ei ole jumaliste todellista, noi kurkun päät on eedelleen tossa pöydällä ja sit jo hokasinkin mitä tapahtu.
Äkkiä hakemaan salaatti pois pupulta ja kauppaan uusia tarpeita hakemaan. :kieh: Kani oli onnellinen kun se söi pari päivää sitten sitä salaattia minkä sinne paiskosin, kun en raaskinu roskiinkaan heittää.
Siltä se ainakin näytti ja jotenkin vahingoniloiselta, se suorastaan paisto sen naamalta joka kerta ku kippasin sitä salaattia silleMaailman onnellisin jänes
Meidän kani varmaan odottaa juurikin tuollaista jumia tapahtuvaksi.
Mulla sama homma, jos mies on lähteny kauppaan ja oon huomannu että unohdin sanoa jotain mitä pitää tuoda. Miehellä usein puhelin äänettömällä olohuoneen pöydällä, ja vaikka näen että se puhelin on siinä, en jotenkin tiedosta että se on todellakin siinä, eikä miehen taskussa.
Mä olen jonkun sata kertaa soittanut miehen puhelimeen, kun olen huomannut sen UNOHTANEEN sen puhelimen kotiin...
Miehen aivokramppi:
Oltiin saunomassa tuolla meidän ulkosaunassa. Mies ja tyttö pesivät ensin ja lähtivät sisään iltapalalle, mä jäin fiilistelemään ja laittamaan saunan teloille. Sain hommat hoitoon, vaatteet niskaan ja olin lähdössä myös talolle, mutta saunan ovi ei auennut. Olin ehtinyt jo puhaltaa kaikki kynttilät sammuksiin. Siinä pilkkopimeässä ensin haparoin tulitikut ja kynttilän, sen jälkeen kynttilän valossa yritin murtautua sisältä ulos. Ovessa on siis vanhanaikainen lukkosysteemi, ulkopuolella lenkki ja lenkkiin painettava lukituslevy (ei hakanen, vaan riippulukolle tarkoitettu systeemi). Mies oli sen painanut mennessään kiinni.
Ikävästi oli karmi edessä, niin en saanut työnnettyä salpaa auki. Löysin saunan eteisestä sahan, jolla aloin sahata saunan ovea halki. Se sauhausrynkytys lopulta avasi oven, ei tarvinnut ihan läpi asti sahata. Tänä päivänäkin on saunan ovi puoliksi halki sahattu.
Ei hitto ny mä mietin, että kuinka joku tunkis pesupallon värkkiinsä. Ai saakeli...Mun kaveri - ihana ihminen, mutta joskus vähän hölmö - aikoinaan luuli pesupalloa kuukupiksi. Ja tuli naama valkoisena meidän kylppäristä pois
(olin vastikään hankkinut kuukupin, kehuin sitä, kaveri kiinnostui ja kysyi millainen se on, ja sanoin että siinä se on kylppärissä - ja tämä oli sitten pesupalloa väännellyt ja käännellyt)
Elämää suurempi geishakuula.Ei hitto ny mä mietin, että kuinka joku tunkis pesupallon värkkiinsä. Ai saakeli...
Monologi se ei ollut, vaan dialogiAi hitto vie, ihan melkeen unohdin!
Tyhmyydestä sakotetaan, ja jos tyhmyyden (lue: niin avuton ettei tajua käyttää googlea ennenkuin nolaa itsensä julkisesti) voi lukea aivojumiksi niin..
Taannoin kävi huoltomies laittamasa keittiön kaappeihin uudet ritilät. Ajattelin, että nyt kun herrasväki on paikalla niin valitan sitten kaikesta mitä tulee mieleen. Aikani kitisin niistä näistä ja sitten muistin että haa, meidän ikkunat vetää ihan hirveesti! Käytiin seuraavanlainen monologi:
M: "Voiko noihin ikkunoihin vetää jotain tiivistenauhaa ku ne vetää niin järkyttävästi? Ku ajattelin että otan nuo sälekaihdintelineetkin pois tuosta reunasta, mitkä entinen omistaja on unohtanut tänne, kun ovat niin rumatkin."
H: "Joo, voihan niihin laittaa jos haluaa ja vetää, mutta älä nyt kuitenkaan noita ilmastointiventtiilejä mene repimään irti, ku ne säätelee tän huoneiston ilmastoinnin.."
En oikein vieläkään tiedä mitä tähän osaisin sanoa, muutakuin änkyttää suu auki. Nuo systeemit nimittäin näyttää ihan semmosilta telineiltä
Otit sitten tuon otsikon ihan kirjaimellisesti ja toit pinoon aivojumisi.
Eikös siinä niin luekin? :ashamed:
Kiitoksia vaan, täytynee keittää iltatee jotta saa tulpat liikkeelle aivoista ja sivistyssanatkin taipuis!
Muistaakseni taisin mainita jotain näistä möläytyksistä tuossa aikaisemmassa viestissä?Otit sitten tuon otsikon ihan kirjaimellisesti ja toit pinoon aivojumisi.