Miksi mustat (tällä palstalla) on niin kauhean korrekteja toisiaan kohtaan?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Mustina ei uskalleta toista mustaa kritisoida, mutta harmaana kyllä lentää sanansäilä ja kerrotaan estoitta mitä ollaan mieltä kustakin nikistä.

Olkaa naisia ja tehkää se rohkeasti mustana.

Mitä pahaa voi tapahtua?

• Tykkää
Reactions: PaulKohelo
no jos mulla on teille sanottavaa niin tohin sanoa sen mustana, harmaannun vain jos tilitän suhteestani siippaani ja sitä ei satu kovinkaan usein

Lunatic muistanee että ollaan joskus heiluteltu sanan säilää.

"Kiraki"
Minä olen musta, mutta aina harmaa mutta harmaanakin Kiraki ja samat jutut.. Luulen että poikkeuksia on mutta en usko että kovin yleistä että mustat toisiaan harmaina haukkuis?

"vieras"
Olis mielenkiintoista, jos tälle palstalle tulis sellanen että pakko olla rekattu nimimerkki, ja jotenkin ei vois olla useaa nimimerkkiä. Luulen että jutut siistiytys aika paljon :LOL:
Parempi källi olisi, kun kaikkiin harmaana kirjoitettuihin kommentteihin ilmestyisi niiden kirjoittajien mustat nikit. Sen jälkeen täällä vasta mielenkiintoista olisikin.

• Tykkää
Reactions: Littledeath
En ole aina.
Harvoin tulee tarvetta haukkua ketään tai puhua asiattomasti, mutta kyllä teen sen jos toinen vaikuttaa täysin tollolta eikä mikään riitä, jossain pisteessä menee hermot. Olen kuitenkin sitä mieltä että toisia pitäisi myös tällaisilla palstoila sen verran kunnioittaa, ettei ketään tarvitse alkaa sortamaan tai tahallisesti v***maan. Tai en näe järkevää syytä siihen. Nuo kerrat jolloin olen sanonut ilkeästi, on ihan oman kontrollin menettämistä, typerää samalle tasolle alentumista, mutta noh...joskus menee vaan hermot, kun täällä pyörii vaikka minkälaisia IDIOOTTEJA paskoilla mielipiteillä. :xmas:

Muoks: niin ja ei ole sitä "nyt harmaana" persoonaa johon asettaudun haukkumaan ja väittelemään koska haluan nuoleskella ja peesailla mustana ja väitellä harmaana...vaikka joskus harmailenkin esimerkiksi töissä ilman salasanaa. Joskus olen harmaana ollut myös "tahallisesti", mutta siihen on liittynyt jokin henk koht asia, josta en ole halunnut henkilöllisyyttä esille.

Viimeksi muokattu:
Emmä tiiä, itse en kirjottele kuin mustana, paitsi muutaman aloituksen olen tehnyt henkilökohtaisista asioistani harmaana, sattuneesta syystä.
En halua omalla naamallani paljastella asioita lähipiiristäni jne. Enkä koe mitään tarvetta kritisoida jotain nikkiä persoonana, mielipiteen jostain asiasta voin kyllä sanoa ihan näin mustanakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26279786:
Jos nyt ihan asiaa yritän kirjoittaa, niin sanon ja haastan kyllä suoraan ja jopa epäkorrektisti typeristä asioista, mutta toistaiseksi en ole juurikaan nähnyt syitä sille, että pitäisi kenestäkään henkilöstä sanoa mitään ikävyyksiä.
Kyllä sulla joskus lipsahtaa perustelemattomia "olet idiootti" kommentteja, ei ehkä ihan näin suoraan mutta likeltä kumminkin. Saa sanoa, mutta pyydän perustelemaan.

Enkä itse tunne kokeneeni vääryttä - en sillä sano - vaikka meidän maailmankuvat ei taida olla ihan samanlaiset?

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Kyllä sulla joskus lipsahtaa perustelemattomia "olet idiootti" kommentteja, ei ehkä ihan näin suoraan mutta likeltä kumminkin. Saa sanoa, mutta pyydän perustelemaan.

Enkä itse tunne kokeneeni vääryttä - en sillä sano - vaikka meidän maailmankuvat ei taida olla ihan samanlaiset?
En kai minä kenellekään mustalle noin ole sanonut? :saint:
Ja miten niin perustelemattomia - kun korkeintaan lepsalle noin olen sanonut ja se on aina perusteltua!

Minä kyllä tunnen kokeneeni vääryyttä sinun suunnaltasi :'(, mutta avaudun siitä joskus toiste - nyt pitää mennä nukkumaan maailma hyväksi!

mulla harvoin menee edes tosielämässä niin totaalisesti hermo että kenellekään sanon rumasti. (sitten kyllä myös sanon)

onneksi se chile-ketju oli lukittu kun sain sen kahlattua, olis voinut tulla kohdistettua rumaa kieltä silkasta vitutuksesta :D

Yhteistyössä