Alkoi jotenkin tympimään koko kirja, ehkä liian pitkäveteinen ja jaaritteleva ja toisaalta kun oon ollu töissä, niin välillä ei ole jaksanut keskittyä lukemiseen.Mikset?
Yleensä luen varsinkin Kingin kirjat parissa päivässä.
Alkoi jotenkin tympimään koko kirja, ehkä liian pitkäveteinen ja jaaritteleva ja toisaalta kun oon ollu töissä, niin välillä ei ole jaksanut keskittyä lukemiseen.Mikset?
Harmillista. Mä luin sen enkuksi aika herkeämättä ja tykkäsin kyllä. Olisikohan suomentaja sössinyt.Alkoi jotenkin tympimään koko kirja, ehkä liian pitkäveteinen ja jaaritteleva ja toisaalta kun oon ollu töissä, niin välillä ei ole jaksanut keskittyä lukemiseen.
Yleensä luen varsinkin Kingin kirjat parissa päivässä.
Voi olla, mie varmaan yritän nyt kesällä lukea uudestaan, jos ny onnistusin lukemaan loppuun asti.Harmillista. Mä luin sen enkuksi aika herkeämättä ja tykkäsin kyllä. Olisikohan suomentaja sössinyt.
kerros tästä lisää?mahtavaa, posti toi viimeisen osan Guillermo del Toron sarjaan :vampire:
Minä luin ne Kuvun alla 1000+ sivua vajaassa viikossa iltalukemisina, voin kertoa että aamuisin väsytti kun ei illalla malttanut laskea kirjaa kädestä Minä pidän juuri siitä Kingin hitaasta kerrontatyylistä, mutta makuja on monia. Lisey's Storyn jätin kesken, samoin ensimmäisen Mustan tornin (ja muita en ole edes yrittänyt).Voi olla, mie varmaan yritän nyt kesällä lukea uudestaan, jos ny onnistusin lukemaan loppuun asti.
Mie kun innostun jostain kirjasta, ni en malta lopettaa lukemista.
Aivan hulvaton kirja!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26269469:Miika Nousiaisen Vadelmavenepakolainen.
Olen lukenut kaikki Lailan (Hietamies/Hirvisaari) kirjat. Niissä on mukavasti historiaa. Odotin Katariinalta liikaa. Oli jotenkin sekava. Luin kuitenkin loppuun.Laila Hirvisaaren Katariina, on vähän pliisu, taidan jättää tauolle ja aloittaa uuden kirjan.
Minä myös luin Leylan. Ihan hyvä lukuelämys.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26269846:Jari Tervon Leyla.
Niin ja Rahoituksen perusteet ja Konsernitilinpäätös kirjanpitolain mukaan..
Minä myös luin Leylan. Ihan hyvä lukuelämys.
onhan niissä historiaa mutta jotenkin se ei ole todenmakuistaOlen lukenut kaikki Lailan (Hietamies/Hirvisaari) kirjat. Niissä on mukavasti historiaa. Odotin Katariinalta liikaa. Oli jotenkin sekava. Luin kuitenkin loppuun.
Ehkä heikoin kaikista oli juuri tämä.