W
"Weera"
Vieras
Seurustelin viime vuonna erään miehen kanssa joka kohteli mua välillä todella huonosti. Hän kuitenkin syytti vain mua meidän ongelmista eikä nähnyt itsessään mitään väärää. Todella itsekeskeinen mies ja seurustelu hänen kanssaan tuntui lopulta ahdistavalta. Olin helpottunut kun pääsin hänestä eroon.
Meni muutama kuukausi ettemme edes tervehtineet toisiamme emmekä kyllä tee sitä vieläkään. Itse en halua olla kyseisen ihmisen kanssa tekemisissä, mutta suhteellisen pienellä paikkakunnalla ei vain voi välttyä näkemästä toista.
No tässä reilun kahden kuukauden aikana mies on tullut kahdesti baarissa vonkumaan seksiä. Olen heti torjunut ja käskenyt miehen häipyä. Onneksi on uskonut noin helpolla, mutta miehen tuntien niin ei luovuta noin helpolla vaan tulee varmasti vielä uudestaan vonkumaan.
Siis oikeasti!
Voiko ihminen olla noin nolo?! Kaiken sen paskan jälkeen hän luulee, että kelpuutan hänet sänkyyn! No jospa mies ei edelleenkään tajua tehneensä mitään väärää ja kuvittelee tekevänsä vain palveluksen mulle kun tarjoaa seksiä.
Juuri noin voisin kuvitella sen miehen ajattelevan siinä suuressa itsekeskeisyydessään. Meidän seurustelun aikana vonkui koko ajan exäänsä takaisin edes seksin merkeissä eikä tahtonut uskoa kun nainen vastasi viesteihin ettei kiinnosta. No pari päivää mun ja miehen eron jälkeen mies sitten pääsikin panemaan sitä exäänsä, että onnea vain sille naiselle kun toistamiseen löi kätensä paskaan!
Huh, onneksi en ole enää tuon miehen kanssa. Vei vain tuo miehen touhu multa uskon rehellisiin ja uskollisiin miehiin sekä parisuhteeseen.
Meni muutama kuukausi ettemme edes tervehtineet toisiamme emmekä kyllä tee sitä vieläkään. Itse en halua olla kyseisen ihmisen kanssa tekemisissä, mutta suhteellisen pienellä paikkakunnalla ei vain voi välttyä näkemästä toista.
No tässä reilun kahden kuukauden aikana mies on tullut kahdesti baarissa vonkumaan seksiä. Olen heti torjunut ja käskenyt miehen häipyä. Onneksi on uskonut noin helpolla, mutta miehen tuntien niin ei luovuta noin helpolla vaan tulee varmasti vielä uudestaan vonkumaan.
Siis oikeasti!
Huh, onneksi en ole enää tuon miehen kanssa. Vei vain tuo miehen touhu multa uskon rehellisiin ja uskollisiin miehiin sekä parisuhteeseen.