Mulle riitti tää yli/sekalääkitys,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jep"

Vieras
mikä mulle vakavaan masennukseen määrätty. Ei toimi mitkään, ja eipä noista pidemmän päälle mitään hyvää seuraa. Sama kai, onko se olo huono lääkityksellä, tai ilman lääkitystä!

Ei kannata lopettaa seinään ja omin avuin. Aivokemiaan kun vaikuttavat lääkkeet, niin niiden täysstoppi sekoittaa uudemman kerran kemiaa. Siinä vaiheessa on hyvä olla lääkärin valvonnassa. Etsi sellainen lääkäri, joka suhtautuu myönteisesti vähentämiseen/lopettamiseen?

Ei kannata lopettaa seinään ja omin avuin. Aivokemiaan kun vaikuttavat lääkkeet, niin niiden täysstoppi sekoittaa uudemman kerran kemiaa. Siinä vaiheessa on hyvä olla lääkärin valvonnassa. Etsi sellainen lääkäri, joka suhtautuu myönteisesti vähentämiseen/lopettamiseen?

No hoidot on kesken, koska on psykiatripulaa, ja kaikki mahdollinen lääkitys kokeiltu. Eli ainoastaan terapeutti on tällähetkellä täysin selvillä mun lääkityksestä. Yks sun toinen on "ohimennen" muuttanut määrää, tai lääkettä. Mutta kun ei auta, niin ei auta. Sähköhoito sekoitti aivokoppaa jo, eli...

Yhteistyössä