meinaatteko ottaa vettä vahvempaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26246562]tekis kyllä vähitellen mieli, kun meinaa pää hajota, mutta ei kai se auta kun odottaa ja odottaa.

nimim. rv41+5[/QUOTE]

Yhden tuttavani äiti, 6 lapsinen irlantilaisäiti, joka normaalisti on absolutisti, on käynnistänyt jokaisen synnytyksensä juomalla litran (?) viskiä.
Synnytyksiään ei muista... mutta lapset ovat fiksuja.

Huom! En oikeasti suosittele, vaikka tuo hauska anekdootti onkin. Vastasyntyneen maksa ei pysty pilkkomaan alkoholia eli jos äiti synnyttää "sikakännissä" lapsikin on pitkään alkoholin vaikutuksen alainen enkä usko, että moinen pienille aivoille hyvästä.
Noistakin tuli vain fiksuja, päteviä, luovia, hauskoja aikuisia.
Tiedä mitä superneroja olisivatkaan tänään ilman syntymävauriotaan...
;)

Niin muuten olikin kahvia kanssa.Siitä onkin todella pitkä aika kun viimeksi juonut.Onko sitä likööriä muuten edelleen myynnissä?Muistatko mikä maku?

Kyllä gallianoa myydään edelleen ja munkin työpaikalla sitä on kun aina välillä menee Hot Shotteja. En mä niin muista miltä se maistuu, ei nyt kauhian hyvältä, mutta kyllä se alas menee. :D

en mä muista tarkkaan mitä siihen tuli, jootain väkevää ainakin ja pinnalle kerros kermavaahtoa. nami.

Väkevää ei oo, enkä kehtaa enää lähtee ostamaan kermavaahtoo =)
Menee näinkin mehun kanssa. =)

Viimeksi muokattu:
Missä ja mistä aiot puhua? :)

Isäni 70-vuotispäivillä , jossa noin 140 vierasta + oma sakki.
Eli yhteensä meitä noin 200-250.

Isästä puhun. Arvoistaan eniten... toki omasta lapsuudestani mutta myös siitä miten isä on ollut isovanhempi "kaikille lapsenlapsilleen" - eli kaikille sijaislapsilleni ja näiden lapsille ja ystäväni lapsille ja nyt jo seuraavallekin polvelle.

Joskus kauan sitten yhdessä radiohaastattelussa kiusoittelin isääni, että voin viedä kenet vain minulle rakkaan lapsen isäni luo ja sanoa että "Tässä on lapsenlapsesi XXX" ja isäparka, joka pelkää dementoituvansa, ei uskalla tunnustaa että ei muista ko. lasta vaan tekee kaikkensa tämän tulevaisuuden eteen.

Tuon haastettelun osan aion soittaa huomenna nauhalta.
Ja sen jälkeen puhuu kaksi näistä "epälapsenlapsista" joille isä antanut elämäänsä muokkaavan mahdollisuuden (toiselle ulkomaisessa koulussa, toiselle yrityksen starttirahana).

:)

Kyllä gallianoa myydään edelleen ja munkin työpaikalla sitä on kun aina välillä menee Hot Shotteja. En mä niin muista miltä se maistuu, ei nyt kauhian hyvältä, mutta kyllä se alas menee. :D

Hitto pitääköhän mennä huomenna alkoon ja pitää nostalgiailta:DMaku voipi olla yllätys sitten.No on sitä joskus napsitut tequilaa,yöks:xMitäköhän muita makuelämyksiä löytyykään...Muistan muuten kanssa laivoilla jotain siniseen kurkkupastillin(mynthon tms) maustamaa shottia ja taisi olla fishermans friendillä maustettua shottia.Asuin yhdessä välissä opiskelujen takia Ruotsissa ja tuli veivattua Tukholma-Helsinki väliä melkein loppueläman tarpeiksi.
muoks.Ovat kyllä lapset pääseet risteilyille kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Meillä tehdään fisu itte laittamalla kossuun fishermans friendiä, mutta kyllä Alkos myydään sitä ihan valmiina. En tiä sitte miltä tuo valmis maistuu. Salmari meillä tehdää uutteesta ja mun mielestä se on parempaa ku Alkon oma.

Meillä tehdään fisu itte laittamalla kossuun fishermans friendiä, mutta kyllä Alkos myydään sitä ihan valmiina. En tiä sitte miltä tuo valmis maistuu. Salmari meillä tehdää uutteesta ja mun mielestä se on parempaa ku Alkon oma.

Me ollaan tehty täällä itse "salmaria" turkinpippureista. Ei sitä kyllä muut kuin suomalaiset halua juoda. Fisua pitäis tehdä vielä...

Me ollaan tehty täällä itse "salmaria" turkinpippureista. Ei sitä kyllä muut kuin suomalaiset halua juoda. Fisua pitäis tehdä vielä...

Samalla reseptillä teen kanssa kotona.On sitä nytkin pakastimessa valmiina.Tota fisua pitäisikin kokeilla kotitekoisena,yskänlääkkeeksi,voi yskä kesälläkin iskeä:whistle:Pakko pitää nostalgiailta kesäkauden avajaisissa:DLiekö liian vaarallista tarjota montaa väkevää joita kaikki haluaa kuitenkin maistaa:vampire:

Oulussa AMK:ssa viestintää :)

Heh. Eli olette opiskelleet yhdessä.
Minne sijoituit?
Heikki on nykyään oamk:n viestinnässä toimittajana ja websuunnittelijana ja tekee melkein yhtä paljon keikkaa WTF-designille (sekin tuttu?) + parille yksityiselle?

Tilasin muuten isälleni 70 v lahjaksi taulun Sampo Kaikkoselta?
Hänkin näissä pienissä piireissä?

:D

Ois puol tuntia aikaa kipaista lähi Valintatalossa, alkoholistin painostusta nämä ilonpito ketjut :D

Mekin ollaan tehty "salmarishottia" turkinpippureista ja kerran taidettiin sisu hornasta vääntää. Myös koitettu ufoshotteja, mutta ei oikein onnistunu..

En meinaa kun tapana ei ole ollut tissutella. Kaksi seuraavaa viikonloppua onkin sitten menoja, joissa saattaa upota koffi tai lavakin. Jääkiekkohan mua kiinnostaa niinkin paljon, että vaihdan kanavaa :P

Yhteistyössä