migreenilääke alkuraskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierastaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierastaja

Vieras
Mulla oli eilen ihan kamala migreeni, eikä muu auttanut kuin ottaa täsmälääke (Imigran) ja muutaman tunnin päästä vielä 600 Burana ja sitten vasta helpotti. Mutta nyt sitten mietityttää, että jos tästä kierrosta on tärpännyt on menossa viikko 5, testaan ylihuomenna, että mitäs sikiö noista lääkkeistä tykkää :( ? Koitin ensin kahdella Panadolilla saada särkyä ohi, mutta ei mennyt ja oloni oli niin tukala, että pakko oli ottaa jotain vahvempaa.

en tiiä tosta sun migreenilääkkeestä, mutta omastani on lääkäri sanonut että EI SAA käyttää edes silloin kun yrittää vauvaa. Sitä on vain kärvisteltävä! Jätä ne migreenilääkkeet nyt pois, ja otat vaan Panadolia. Itellänikään se ei auttanut yhtään, joten en viittinyt ottaa raskausaikana edes sitä, koska ei vastetta. Sitä piti vain kärsiä.l

Mulla yksinkertaisesti olo oli niin kamala jo, että jotain oli pakko ottaa, että pystyin olemaan. Pitää nyt vaan sitten toivoa, ettei ole tärpännyt tästä kierrosta. Mietin vaan, että miten nuo lääkkeet ym, sitten vaikuttaa, jos ei ole sikiö vielä edes äidin verenkierron kanssa yhteydessä?

Alkuperäinen kirjoittaja Vierastaja:
Mulla yksinkertaisesti olo oli niin kamala jo, että jotain oli pakko ottaa, että pystyin olemaan. Pitää nyt vaan sitten toivoa, ettei ole tärpännyt tästä kierrosta. Mietin vaan, että miten nuo lääkkeet ym, sitten vaikuttaa, jos ei ole sikiö vielä edes äidin verenkierron kanssa yhteydessä?

Ei ole vaaraa ennenkuin 6. raskausviikon jälkeen vaikka kyseessä olisi sikiötoksinenkin lääke, että lepo vain ja plussaonnea!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierastaja:

Ei ole vaaraa ennenkuin 6. raskausviikon jälkeen vaikka kyseessä olisi sikiötoksinenkin lääke, että lepo vain ja plussaonnea!

Tämä tieto helpotti, kiitoksia! Toivottavasti ei nyt ennen huomista iske uutta pahaa migreeniä.

Yhteistyössä