S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilmeisesti ihan suomalainen likööri, alko suu nappasta... Karpalomehua ois kyllä, mutta ei muuta kuin kirkkaita sen kaveriksi.
mustikkalikööristä saa hyviä shotteja![]()
Mitäs sie muuten laitat mustikkashottiin ?
mulla lasissa nyt jotain halpis siideriä ja ajattelin olla tässä hetken kun ei mitään tekemistä. mitäs muilla meneillään? oisko seuraa?
Radiota kuuntelen ja viinilasista ajattelin ihan kohta hörpätä!
mustikkalikööristä saa hyviä shotteja![]()
Muistelen juoneeni tollasta shottia joskus 90-luvulla. Muistaakseni siinä oli vaan sitä mustikkalikööriä eli -soppaa ja se kermavaahto. Kiskottiin niitä, kun ne makso vaan 10 mk. (Jep, olen ikäloppu.)
Yhdessä välissä oli Galliano shotteja joka paikassa.Keltaista(vahvaa) likööriä(makua en muista) ja päälle kermavaahtoa.
Oujee Scarlett! Itekin menisin. Täällä on vaan noita suuren maailman nimiä, kuten parin viikon päästä Dr. Alban!
Yhdessä välissä oli Galliano shotteja joka paikassa.Keltaista(vahvaa) likööriä(makua en muista) ja päälle kermavaahtoa.
Mä oon juonu ja tehny shotteja gallianosta, mutta niin että sitä tulee vain 2cm, lisäksi kahvia ja kermavaahto eli siis Hot Shot.