Palstalaisten naama-kirja! Minä aloitan!

Alkuperäinen kirjoittaja Myös ruma;26242102:
Oletteko panneet merkille, että jos joku on enemmän tai vähemmän rauma, niin sitten hänestä keksitään yksi yksityiskohta jota kehua.. Esim kehutaan silmien väriä tai ihoa.. Jos taas henkilö on oikeasti kaunis, häntä vain yksinkertaisesti sanotaan kauniiksi
Pitäisikö huolestua, kun minun planking kuvaani ei kukaan edes reagoinut :D
 
Olen pannut merkille joo. Ja onhan se vähän huvittavaakin joskus... mutta mukavampaa se toki on kuin se, ettei sanota yhtään mitään - tai haukutaan mahdollisimman ilkein sanankääntein.

Vaikka tottahan se on, että jokaisessa ihmisessä on jotakin hyvää, jotakin kaunista, jotakin, mistä antaa positiivista palautetta. On hienoa, jos se jokin huomataan.

T: Se, jolla on "kaunis iho"
Itse en ole osannut ajatella asiaa noin, koska en itse kommentoi sillä perusteella. Minä kiinnitän huomiota yleensä johonkin yksityiskohtaan joka miellyttää silmää ja kehun sitä tai kokonaiskuvaa. Minä voisin olla se joka kehuu kaunista ihoa ihan siksi, että joillain yksinkertaisesti on ihanan heleä iho ja sellainen on kaunis. Itseltä sitä kaunista ihoa ei löydy.
 
  • Tykkää
Reactions: Xtina
"Heh"
Ihania kuvia kerrassaan. :)
Nyt nukkumaan, miksi minä olen täällä kun pitäisi olla nukkumassa, pöh.
Viikonloppu pitää keskittyä pelkästään lukemiseen, joten tulen sitten jälkijunassa vielä lukemaan josko olen rinnaton, riutunut, liian laiha tai lapsen näköinen, what ever. Toivottavasti tekee jonkun heikolle itsetunnolle hyvää nuo kommentit kaikista kuvista, tosin luulen sen syövän ihmistä sisältä. Ikävää.

Silti olen oikein tyytyväinen itseeni, kokooni(enkä muuten ole alipainoinen), tisseihin, päähäni ja naamaani. Vaikka se onkin varsin ärsyttävää. Öitä kaunokaiset!:wave:
Kauneus on katsojan silmässä jos et satu tietään. Kyllä mää veikkaa että suhun kolahti joku kun tarvii sitä toistaa.
 
vetää teitä ihan 6-0
[QUOTE="Heh";26242850]Kauneus on katsojan silmässä jos et satu tietään. Kyllä mää veikkaa että suhun kolahti joku kun tarvii sitä toistaa.[/QUOTE]

Joku ei taida ymmärtää Tirpan sarkasmia.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Mun mielestä on aika surullista, jos ihmisen pitää yrittää kohottaa itseään sillä, että haukkuu muita. :/
Itse en ole mikään missi taikka kaunotar, mutta en kyllä ole rumakaan. Se, että minä itse ja minulle tärkeät ihmiset pitävät minusta, vain sillä on merkitystä. :) Tässäkään ketjussa en ole nähnyt yhtään rumaa ihmistä. Ihminen voi olla ulkoisesti vaikka kuinka kaunis, mutta jos se ihminen on ilkeä, ei se kyllä ketään kaunista.
 
Kepsis
Pitäskö huolestua jos ei sanota mitään? :p

Omalla kohdallani kyllä, jos en saa ihmisestä mitään hyvää sanottavaa, en sano mitään.

Onko tosiaan niin että järjestäen kaikki palstalaiset on kauniita vai laittaako näihin ketjuihin kuvansa vain ne kauniit aina? :D

Kepsis, mä oon tällänen vilauttelija, vilautellaan illalla lisää.. :D
Naiset ne vaan lupailee kaikenlaista...
 
Turkilmas
Tää taitaa olla viimeisin kuva musta. Ja takuulla ensimmäinen laatuaan :D. On nimittäin otettu viime viikonloppuna, jolloin vetäisin talkoissa hilpeät humalat, kuumeesta ja kurkkukivusta huolimatta. Olen siis kuvassa sekä kipeä että humalassa. Kipeänä olen ollut jo pitkään, mutta viimeisimmästä "irtiotosta" on TOOOOODELLA pitkä aika. Tuli siis tarpeeseen :)

 
mismina • IRC-Galleria

En osaa liittää kuvaa tänne, mutta tossa on tollainen kolme-neljä vuotta sitten otettu kuva. Kuvakulma ja mun pään asento johtuu siitä, että kuva on otettu webbikameralla ja mulla on sylissä lapsenlapsi, joka yritti kurottua näppikselle. Kuvan huono laatu johtuu webbikamerasta, kun kamera on huono, ei kuvan laatu ole kaksinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77

Yhteistyössä