"Pikan"
Tarvitseeko minun, jolla on AINA ollut papa luokkaa 1, koskaan ei muutoksia, olla huolissaan?
Aina voit saada vaikka rintasyövän, keuhkosyövän tai vaikka suolistosyövän. Yhdellä rokotteella suljeta pois muita syöpiä!!!Miks tarvi olla huolissaan? No mullakin aina oli luokka 1 ja raskauden aikana yhtäkkiä 2-3 ja nyt taas yhtäkkiä ei mitään erikoista, jotain a typpeja vaan. Silti mä nyt tiedän mulla on Hpv mä haluan sen paskan pois, koska en halua mietiä syöpiä
tietysti voin, kuka sanoi että ei voi? Mä en vaan halua siitä paska elimistössä, mua ei kiinnosta että se on yleinen vaiva, mä en halua, kerran se raskauden aikana aiheutti mulle jotain muutoksia niin se riitä mulle, nyt haluan sen pois ja äkkiä. Koska sitten ainakin kohdunkaulan syöpä että saan riski on melko olematon, sekä muut naisten syövät kun emätin esim.... sekä ei mun oikeastaan tarvi sen jälkeen pelkä joka käynti gynellä ja odottaa vastauksia ja itkeä ja täriseäAina voit saada vaikka rintasyövän, keuhkosyövän tai vaikka suolistosyövän. Yhdellä rokotteella suljeta pois muita syöpiä!!!
Aika hauskaa että oot noin hysteerinen, silti muille sanot ettei kannata olla sellainen ja huolehtia turhista...Mulla on tosi hyvää ystävä joka sai Mel-1 rokoten, sillä oli Cin 3, 4kk päästä rokotteesta, papa puhdas, koepaloissa ei mitään, HPV eliminoitu. Hänen tutulla carsinoma in situ, se on jo periateessa syöpä, 6kk päästä ei mitään, siisti kohdunkaula. Jos on agressivinen Hpv, ei siitä kiva kantaa
Hysteerinen? Siis, kerro miks mun pitää vaikeuta elämää, jos siitä voi helpota?Aika hauskaa että oot noin hysteerinen, silti muille sanot ettei kannata olla sellainen ja huolehtia turhista...
kyllä näin se on, silti ei ikinä tiedä milloin muutokset tulee ja ne voivat tulla ja mennä, se on niin persestä se hpvjos käy säännöllisesti papassa ja seksikumppani ei muutu (eikä petä) niin aika hyvin on asiat. eri asia jos sekstaa monen kanssa ja laiminlyö kokeet.
eihän papa-kokeessa käyminen suojaa hpv:lta tai poista sitä. Mä en ainakaan halua joutua edes mihinkään koepalojen ottoon tai sähkösilmukka hoitoihin. Se että ravaa kerran vuodessa papa-kokeessa ei poista hpv riskiä. Ei edes se vaikka olis vaan 1 seksikumppani koko elämän aikana. Sillä mieskin voi kantaa hpv:tä jonka se on saanut vaikka joltain exältä.jos käy säännöllisesti papassa ja seksikumppani ei muutu (eikä petä) niin aika hyvin on asiat. eri asia jos sekstaa monen kanssa ja laiminlyö kokeet.
Oikeestiko vaadit mieheltäsi testit, ennenkuin teillä oli seksiä?mulla oli vain 2 seksikumpaania ja jokainen testattu ennen seksiä, silti BAM ja on hpv ja siks kun ei siitä tutkitaan, kun kaikki tietä se on niin yleinen, että testaminen ei edes auttaa
Voiko tarttua siitä tankotanssi-tangosta, jos joku hpv-kantaja hinkkaa itseään ensin, desinfioidaanko niitä tankoja esiintyjien välillä?mulla oli vain 2 seksikumpaania ja jokainen testattu ennen seksiä, silti BAM ja on hpv ja siks kun ei siitä tutkitaan, kun kaikki tietä se on niin yleinen, että testaminen ei edes auttaa
Testataanko toi muka normaalien sukupuolitautien testin yhteydessä?mulla oli vain 2 seksikumpaania ja jokainen testattu ennen seksiä, silti BAM ja on hpv ja siks kun ei siitä tutkitaan, kun kaikki tietä se on niin yleinen, että testaminen ei edes auttaa
siitä ei testataan miehillä ja naisilla testataan vain jos on muutoksia papassaTestataanko toi muka normaalien sukupuolitautien testin yhteydessä?
Ehkä sitten ukkos on käynyt hakemassa sen jostain niiden testien jälkeen.