oli pakko googlettaa, hiukset on ainakin samanlaisetSinä näytät paljon siltä Strictly Style -blogistilta.
oli pakko googlettaa, hiukset on ainakin samanlaisetSinä näytät paljon siltä Strictly Style -blogistilta.
mistä kohtaa naamasta sen näkee :Ooon varmaa seonnu
Joo, se on yököttävä velttoilija, en tykkää kans yhtään. Ne on ihana perhe, joilla on ne kaksostytöt.Niin muuten on vähän samaa näköä. Mutta hyi se sen "mies", on niin ärsyttävä että voisin räjähtää joka kerta kun katson tuota ohjelmaa. Ärh! Tämä kun liittyi ketjun aiheeseen.. =)
Haha, hyvä veto! Ja minipäät voi vedota et niil on tiivistetyssä muodossa aivot!Syön kyllä ihan mielelläni, mutta ei se päätä pienennä. Ehkä oon niin fiksu että mulla on iso pää Se on mun selitys sulle. :xmas:
Niinpä, tieto tiiviissä pakkauksessa niin ei ole pitkät piuhatkaan!Haha, hyvä veto! Ja minipäät voi vedota et niil on tiivistetyssä muodossa aivot!
Voi sulla on ihanat kasvot!
:xmas:
Onkos sen kuvaa netissä? En oo nähny.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;26240012:Sun kaksoisolento on siinä MTV:n Teen Mom-ohjelmassa, se jolla on se Isaac-poika. Nätti kuva.
Mäpäs olen päässyt näkemään fortunaten kaks kertaa livenä.oikein kaunis tyttö on hän mutta et ole tainnut nähdä fortunaten kuvaa?
tarpeeksi monta kertaa sama lärvä nähty---kuvaa seuraavaksi pussi päässä.Mitä sitten?