Jos mä kuitenkin paljastan Mexicon matkan:). Pidätte mua hulluna varmasti, mutta ehkä jonkin verran hulluta minula löyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Ajattelin vaan että miks pitää sen pitää salassa ja kun haluan muillekin naisille autta. Ainakin mä eilen puhuin sen ystävän kanssa ja me sovitimme niin että autetaan muita naisia jotka ei vielä tiedä tästä mitään ja kellä elämän laatu huono sen asian takia. Kelle ei tarvi peloissaan elää, jos joku on sama herkkä, kuin mä....

Kun mun mies sai tästä tietä hän oli heti että prkle wau mee ostamaan lippuja ja mee ottamaan sen:D

Google Kääntäjä

[QUOTE="mä";26231935]En sitten ymmärtänyt mitään :( mistä edes kysymys .
Paljastan matka .... ne senhän tietää jo kaikki ?[/QUOTE]

Väännän rautalangasta: Milanna ja miehensä menevät rokotuttamaan itsensä Meksikoon terapeuttisella hpv-rokotteella, jota ei vielä saa Suomesta, eikä tätä rokotetta edes muualtakaan Euroopasta. Useampi tehostepistos tarvitaan, siksi menee useampi viikko matkaan.

[QUOTE="Minna";26231953]Sä tarvitset apua luulosairauteen.[/QUOTE]

ihan sama, mutta mulla on rahaa ja aika, niin en halua hpvn takia pilata elämän tai miettiä koko asian ja justa gynellä että ne repii koepaljoja kokoajan, mun mehiläisestä lääkäri jopa oli positiivisella mielellä ja toivosi hyvään matkan:D

.. mitä mahdat tehdä mahdollisen suolistosyövän varalle (vrt. runsas alkoholinkäyttö) tai muille mahdollisille sairauksille?

Mut hei, hyvä, että saat ongelmaasi hoitoa =)

[QUOTE="vieras";26231970]Eikö sulla milanna ollut tuo virus jo? Parantaako rokote sen?[/QUOTE]

se poista viruksen loppuelämäksi ja antaa suojaan=) poista myös kaikki dysplasiat ei tarvi edes sähkösilmukkahoidolla käydä

[QUOTE="vieras";26231983]Voiko rokotteella olla sivuvaikutuksia?[/QUOTE]

tutkimuksien mukaan, kuume voi nousta, mun ystävällä ei ollut mitään eikä hänen tutulla

[QUOTE="vieras";26231992]Kiva varmasti toimia meksikolaisten rokotteiden koekaniinina :).[/QUOTE]

jo miljoonat naiset saivat sen, Usasta kokoajan käyvät naiset ottamassa sen, mun oli vaikea sen ajan jopa saada

[QUOTE="vieras";26231957]Väännän rautalangasta: Milanna ja miehensä menevät rokotuttamaan itsensä Meksikoon terapeuttisella hpv-rokotteella, jota ei vielä saa Suomesta, eikä tätä rokotetta edes muualtakaan Euroopasta. Useampi tehostepistos tarvitaan, siksi menee useampi viikko matkaan.[/QUOTE]

mikä on terapeuttinen hpv rokote?

Yhteistyössä