A
"aapee"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Herätys;26228427:Niin just, ihan vaan ystävällisyyttään on tekstaillut ja soitellut naisen kanssa, joka kuitenkin kyselee "rakastatko" ja ikävöi. Ja oikeesti nainen on niinqu tosi ällö, eihän semmoisen kanssa vois ees olla (mut sen kanssa voi kuitenkin tekstailla ja soitella päivät pitkät, eikä yhtään haittaa että se on ihan rakastunut).
Totuutta on vaikea myöntää, mutta herää nyt hei. Kysy mieheltä että mitäs jos soitat naiselle tässä ja nyt, ja kysyt häneltä miten asian laita on. Kysy tämä LIVENÄ ja naamakkain, ja katso miehen ilmettä. Tiedän kyllä jo valmiiksi kommentit: joko nainen tulee valehtelemaan, hän on henkisesti epävakaa, hänellä on jotain omia pulmia minkä vuoksi naista ei saa häiritä.. Ihan mitä tahansa, minkä vuoksi sinä et saa MISSÄÄN nimessä soittaa naiselle ja on se kumma kun viatonta miestä näin epäillään, ehkä sinulla ITSELLÄSI on suhde jne... Katsopa, ja olen 99.9% varma että miehesi kommentit on tässä jo arvattu (koska näin ne kaikki pettäjät toimii).
Mä kysyin tältä naiselta facebookissa et mikä tää heidän juttu on ni vastas et ollaan kavereita ja kun kysyin et miksi kyselee mun mieheltä et rakastatko mua jos kerran vaan kavereita niin nainen vastas vaan et ollaan tosi hyviä kavereita ja soitti miehelle sen jälkeen et käske sen vaimos jättää hänet rauhaan!!