Mitä pidät suomalaisilla naisilla sellaisista silmien ja hiusten väri yhdistelmistä kuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "blonde"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauneimmat ehdottomasti sinisilmäiset blondit/brunetet.

Rumimmat punapäät millä tahansa silmien värillä + ruskeasilmäiset blondit. Jos on ruskeat silmät, pitää olla ehdottoman tummanruskeat, muutoin on ihan karseet kakkasilmät.

Rumin: Sinisilmäinen blondi (varsinkin jos on sellaiset mitään sanomattomat hailakan siniset silmät ns.kalansilmät)

Kaunein: Ruskeat silmät + brunette (joillekin vaaleille sopii myös ruskeat silmät, mutta tukka onkin sitten blondattu eli luo feikin kuvan ihmisestä)

[QUOTE="vieras";26224827]Samaa mieltä. Hyvänä kakkosena vihreäsilmäinen punapää. Mutta sellainen kunnon vihreä, ei harmaa/ruskea-sekoitus.[/QUOTE]

Öööh..Ja näitähän aloituksessa kysyttiin...?

Mihin vihreät silmät on jääny? Mun mielestä kaunein silmien väri. Rumimpaa ei olekkaan, eli sininen&ruskea jakavat tasaisesti 2.sijan. Eniten yhdistelmänä tykkään vaaleista hiuksista ja ruskeista silmistä, siinä on jotain miellyttävää kontrastia :)

No mä olen sattunut syntymään "surkeasilmäisenä" blondina. Tosin onhan toi tukka sittemmin tummunut maantienväriseksi. Mutta kai meitä nyt riittää, muitakin kuin feikkejä.

[QUOTE="mie";26224835]Rumin: Sinisilmäinen blondi (varsinkin jos on sellaiset mitään sanomattomat hailakan siniset silmät ns.kalansilmät)

Kaunein: Ruskeat silmät + brunette (joillekin vaaleille sopii myös ruskeat silmät, mutta tukka onkin sitten blondattu eli luo feikin kuvan ihmisestä)[/QUOTE]

Mulla on kaksi kaveria jotka ovat täysin blondeja tukastaan, mutta on tumman ruskeat silmät. Ja ihan suntymästään saakka ovat tällaisia olleet :) Eli ei aina feikkiä! Heillä on todella tumma isä, ja todella vaalea äiti.

Yhteistyössä