Mitä yleensä pidät kustakin näistä yhdeksästä eri silmien ja hiustenväri-yhdistelmistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerrohan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerrohan

Vieras
1. siniset silmät ja vaalea tukka
2. siniset silmät ja tumma tukka
3. siniset silmät ja punainen tukka

4. vihreät silmät ja vaalea tukka
5. vihreät silmät ja tumma tukka
6. vihreät silmät ja punainen tukka

7. ruskeat silmät ja vaalea tukka
8. ruskeat silmät ja tumma tukka
9. ruskeat silmät ja punainen tukka

Vaikuttaahan siihen toki ihon värikin ja kasvojen muoto, mutta näin YLEISESTI kun suljet silmät ja kuvittelet mielessäsi henkilön noilla väreillä, mitä pidät kustakin eri vaihtoehdosta / mitä pidät siitä miten nuo värit sopivat yhteen? :D

Siniset silmät ja tumma tukka tai vihreät silmät ja tumma tukka, ne on minun suosikit.
Varsinkin jos iho on tosi vaalea. :)

Ruskeista silmistä en välitä, mutta ne on parhaimmillaan punatukkaisella.

Siniset silmät ja vaalea tukka antaa ihmisestä valjun ja tylsän vaikutelman. Verettömiä harmaita hiiriä.

Siniset silmät ja tumma tukka on kaunis yhdistelmä, varsinkin jos iho on vaalea ja kesakkoinen. <3 Vaaleiden hiusten ja ruskeiden silmien yhdistelmä on kans tosi jännän näköinen. Punaiset hiukset ja vihreät silmät ovat hätkähdyttävä yhdistelmä, mutta ruskeat silmät näyttävät punapäillä kans kauniilta. Vaaleat hiukset ja siniset/harmaat silmät vaan on täällä pohjolassa niin tavanomainen yhdistelmä, että se tuntuu vähän sellaiselta "ei minkään näköiseltä".

Lemppari on ehdottomasti ruskeat silmät ja vaaleat hiukset.
Mutta pidän myös ruskeista silmistä ja punaisista hiuksista, sekä sinisistä silmistä niin punaisten kuin tummien hiusten kanssa.

Mulla on vihreet silmät ja oikeesti tummanruskee tukka, mutta värjänny mustaks. Eli nyttemmin mustat, pitkät hiukset ja vihreet silmät. Miehelläni on tummanruskeet hiukset ja vihreet silmät :). Tyttärellä vaalee tukka ja siniset silmät. Mun mielestä punanen tukka ja vihreet silmät on kaunis yhdistelmä.

[QUOTE="mie";29130912]Mun mielestä taas ruskeasilmäisille ei sovi ollenkaan punainen tukka![/QUOTE]

Jälleen kerran: se, minkä värinen tukka kenellekin sopii, ei ole kiinni silmien vaan ihon väristä. Ja punaiset hiukset sopivat monenvärisille, sävy vaan pitää valita oikein ihon sävyn ja tummuusasteen mukaan. Tunnen muuten erään punatukkaisen naisen, jolla on keskiruskeat silmät, joissa on sellaisia kullanvärisiä pilkkuja. Lisäksi hänellä on vaaleahko lämpimänsävyinen iho ja kesakoita. Ja on muuten kaunis nainen! :)

Mun mielestä kaikki on ihan nättejä yhdistelmiä. Silmien ja hiuste värin sävy vaikuttaa paljon siihen miten kivalta näyttää. Muutenkin ulkonäössä muiut seikat vaikuttavat suuresti siihen että näyttääkö hyvältä vai ei. Itse pidän ehkä eniten sellaisista oikein kirkkaista puhtaista sinisen värisistä silmistä. Ehkä tähän vaikuttaa sekin seikka että miehelläni ja pojallani on juuri sellaiset. Varsinkin pojan syntymän jälkeen olen alkanut ihailemaan sinisiä silmiä.

Yhteistyössä