Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti
superhypernolla
Kiitokset Bambittarelle! Oot ihana :)

Paska-ruudun Saar 6 ja 7 en edelleenkään tajua, vaikka yritän wikistä hakea :( Tulee saaria ym.

Götterd. ruudun: W.R., S.S ja K.S saksalaiset mitkä ?

Muutakin puuttuu,mutta täytyy yrittää. Oon huono näissä, mutta aina tyhmyyttäni alotan uuden...

Deff
@Bamibitar

Vääpeli: vyö-ase- : miten ton voi löytää jos laitan wikiin/googleen "tarkoititko seppuku" ei tuo tuo yhtään mtnkään täkyä mistä löytää sotilas ase-vyö yhdistävän? oon ihan kujalla nyt tän kanssa
= yhdyssana a + vaate - nyt on eitty wikillä ja googlella ja ei tuu kummassakaan mtn vaatetta joka menis tuohon aselupa,asetoni,panosvyö,aseliike sun muuta tulee mutta mikään ei mee,väännä rautalankaa jo ettei hermot mene.

kissan ja viinan välistä en myöskää löydä selasin sivulle 17 asti enkä löydä mtn belgialaista panimoo??? - ks. Inalan kommentti tältä sivulta http://kaksplus.fi/keskustelu/plussa...-a/sivu20.html

kissa ja viina on edellee yhtä auki,mutta koitan kokoajan löytää..

superhypernolla
sotilas-ase-vyö: alkuun tulee yksi noista sanoista, miehet pukeutuu juhliin tähän, naisilla jakku piip

kissan ja viinan välissä käsittääkseni suomalainen juomasekoitus, nimessä kissa englanniksi

Mulla puuttuis Ryhmystä helmikuussa syötävästä herkusta 10

"Pelaaja"
[QUOTE="Bambitar";26176205]Noita kiroilu 4 eikä ver 11 ole kukaan vihjannut eikä paljastanut. Ne multakin (enää) puuttuvat.[/QUOTE]

Jännä juttu muuten että tällä palstalla käyneet eivät noita sanoja tiedä mutta jotkut muut näyttävät tietävän. Onko meillä jotain sellaista yhteistä, joka estää meitä niitä tietämästä. ;)

superhypernolla
Nollamolla kiittää myös.

Multa puuttuu neljä sanaa:
Götterdämmerung saksalaiset herrat 11 + 9
Nøgne Ø päh. r. 7 vasemmalle
Dilbert kis 22
Ja se kir 4 mikä muiltakin. Kolme ekaa on taas jotain ilmiselviä.

superhypernolla
Kiitos "pelaaja". Hokasin myös kis 22 viimeinkin.

Vääpeli ryhmy ristiä seuraava on usein lehdissä, voi kuluttaa aikaa tätä tehden, jos ei tuskaile relaation kanssa

Yhteistyössä