UniQuePopPy: Itsekin olen jossain kierrossa Davideilla tikuttanut. Niitä on juuri sen vuoksi kehuttu hyviksi, että eivät ole kovin herkkiä. Toisin sanoen eivät näytä vääriä plussia, kuten jotkut herkemmät testit saattavat tehdä. Sekin on niin henkilökohtaista kenellä tuon näköinen tulos lasketaan plussaksi. Toisilla viiva ei koskaan tule tuon tummemmaksi vaikka ovuloisikin. Toisilla taas ovispäivän testiviiva on aivan kirkuvan punainen - itselläni yleensä jopa vahvempi kuin kontrolliviiva. Onko tuo viimeisin testi jonka teit, vai testasitko vielä seuraavana päivänä? Niissä kierroissa joissa olen jatkanut testailua ensimmäisen ovisplussan jälkeen, olen yleensä saanut vielä seuraavanakin päivänä plussan, mutta sitä seuraavana taas jo haaleamman viivan.
Mymosalle tuhannesti onnea! :flower: Toivottavasti myös sektiosta toipuminen sujuu hyvin. Meikäläiselläkin takana kaksi sektiota, ja varsinkin ensimmäisen jälkeen olin pitkään tosi kipeä.
Mymosalle tuhannesti onnea! :flower: Toivottavasti myös sektiosta toipuminen sujuu hyvin. Meikäläiselläkin takana kaksi sektiota, ja varsinkin ensimmäisen jälkeen olin pitkään tosi kipeä.