[QUOTE="alkup";26171478]Kommentoi siis ihan yhtäkkiä eikä me siskoni kanssa mistään painosta olla puhuttu. Ja mielestäni ei voi todellakaan puhua, että joku on "jykevämpi" jos kyseessä on kaksi pienikokoista ihmistä. Meillä on erilaiset vartalot ja itse koen olevani lihaksikkaampi ja siskoni on ns. vain laiha, vaikka on hänkin saanut nyt hiukan lihasta kehitettyä itselleen.
Ja ei voida sanoa, että "ehkä mies vaan ei osaa ajatella että tosiasioiden sanominen ääneen loukkaisi ketään" kun kuitenkin hokee asioita jatkuvasti ja tosiaan niin ettei kukaan muu sivua millään tavalla mitään aiheeseen liittyvää. Ja silloin kun on kaksi likimain samankokoista ihmistä kyseessä niin on turha mun mielestä höpöttää yhtenään, että toinen olisi jotenkin ISOMPI toista. Miksi sellaista tosiasiaa muka pitäisi jatkuvasti jauhaa? Tänään siskoni katseli jotain seiskan xl-mallien kuvia niin tämä mies sanoi mulle että "sähän voisit ottaa osaa tohon kisaan kans".
Sikäli on mun mielestä outoa, että siskoni jaksaa kuunnella tuota koska silloin veti ihan hirveät kilarit kun äitini meni arvostelemaan hänen painonnousuaan. Oli puhunut siitä kaikille työkavereille ja ystävilleenkin ja ollut tosi loukkaantunut ja toisteli mullekin moneen kertaan, että loukkaantui siitä tosi paljon.[/QUOTE]
Siis kyllä ei kuulosta millään tavoin normaalilta tuollaiset kommentit tuossa suhteessa sinuun (siskosi mies) olevalta mieheltä. Kuulostaa ihan joltain epäkypsän pikkuveljen sanomisilta tms. kiusaamiselta. Olisit tuossakin tilanteessa voinut kysyä, että kuinka niin? Että käytät vaatekokoa XS/S, joten millä perusteella voisit ottaa osaa tuohon kilpailuun?
Minusta tuo yhden kommentti oli hyvä siitä, että voisit seuraavan kerran sanoa tosiaan kaikkien kuullen, kun mies kommentoi vartaloasi, että "Miksi olet niin kiinnostunut vartalostani?" ja vaikka lisätä että "Kun jatkuvasti pitää sitä kommentoida ja vertailla." Mutta älä sano tuota että minussa näet siskoni 10 vuoden päästä kolmen lapsen jälkeen. Parempi kun et siskosi vartaloa ota siihen mukaan ollenkaan tai ainakaan sillä tavoin, että siskosikin vartalo olisi joskus tai pitäisi olla kuten sinun.
Mutta tuo mies on jotenkin vinksahtanut, varmasti hänelle on todella tärkeää, että hänen naisellaan ei ole grammaakaan ylimääräistä ja taitaa myös pitää (normaaleja) lihaksiakin naisella ylimääräisenä. Kyllähän näitä tällaisia miehiä on. Onko tämä mies kovinkin kiinnostunut ja tarkka omasta ulkonäöstään ja vartalostaan?