Tässä ruudussa minulla puuttuu melkein kokonaan oikea puoli ja yläosa, joten jos vastalahjaksi apua sinne pääsyynMie oon jumissa tuon dilbert-ruudun kanssa, apua?
Elb..8 onko sulla sen vastasana, sen avulla löytyy
Dogb..6+5 millainen olento se on, siis sillä on kyky joka on ihmisillä mutta ei dogbertin kaltaisilla olennoilla, ja se vastasana auttaa tähänkin
Töy..po.. 9 kaksi päivää tuota itsekin tahkonnut
Kis.. 22 miten olen tähän päässyt, apua kaipailen
Puu...7 ?
Tser... 15 ?
La..ty..vo 11 ?
Jos tarkoitat sitä nelikirjaimista As-sanaa, niin kumpikin on auki, mutta olen jäänyt jumiin toisessa ketjussa siihen viereiseen ruutuun johtajaan 11 sanaan ja toisessa ketjussa minulla on se kolmikirjaiminen, mutta ei siitä jatkuvaa7 eikä 13.Onko siulla as... lähtevät sanat auki?
mene relaatioiden etusivulle ja klikkaa sanaa Ohjemiten tätä pelataan, onko ohjeita?
Joo kiitti, olin jo ennättänyt nuo itsekin löytää. Nyt ongelmana ovat sitten se kis... 22 ja sen toisella puolella ammm... 15.Vastaan vähän viiveellä, sori.
Se 3-kirjaimisesta lähtevä 7 on vähän niinkuin keskiaikainen ty..harj..
na..11 on tämä sivistyssana suomeksi, sen kun saat niin sitä kautta avautuu helposti myös ty..13
Olutmerkkinsä sekin. Löytyy niiden nettisivuilta kohdasta special beers.Alkuperäinen kirjoittaja perässähiihtäjä;26168985:Tulen todella perästä, ku vasta eilen sain aloitettua. Miten olette saaneet auki oikean alakulman? Nøgnesta puuttuu esim. tuo 4+5.
-Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169211:mun jumit siis:
DAS BOOT:
oi...ki... ja ki...op... yhdistävä 12 semmoinen joka nipottaa oikeakielisyydestä
WTF?:
kir.. 5+3 ja 4
vas... pitkä rimpsu
DILBERT:
kis.. 22
lap.. 11
sa... 9 - taulun ympärillä + sa
sitaatista 6+12
töy... 9
tser... 15
amm... 15 (onko sulla amm 7?)
PARANOID:
ään... 12 - tassu pystyyn
ar.. 5+5
soi.. 7 - kännykkä
sot.. 8
lip.. 13
sig.. 6 - käännä vaikkapa enkuksi
Kaikki muut samta puuttuu multakin ja paljon muutakin.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169211:mun jumit siis:
DAS BOOT:
oi...ki... ja ki...op... yhdistävä 12 valvoo noita... k...po...
WTF?:
kir.. 5+3 ja 4
vas... pitkä rimpsu
DILBERT:
kis.. 22
lap.. 11
sa... 9
sitaatista 6+12
töy... 9
tser... 15
amm... 15
PARANOID:
ään... 12
ar.. 5+5
soi.. 7
sot.. 8
lip.. 13
sig.. 6
Löytyy alkon olutlistasta kun vähän lyhennät. Ks. vehnäoluista niin ei tartte kaikkia kokeilla.Kaikki muut samta puuttuu multakin ja paljon muutakin.
Das boot puuttuu enää am 15