Relaatio 30

• Viestiketjun aloittaja "Joku"
  • Ensimmäinen viesti
"Tipi"
Kiitokset tosi hyvistä neuvoista! :)

Mulle tuli virhe paskassa, tarkoitin siis:

tir... ja kans.pu... 15!

[QUOTE="Pelaaja";26167885]Löytyisikö sinulta Ryhmyyn se kon... las... välinen 10
tai se alhaalla oleva ris.... 16
tai jo...-op... 8[/QUOTE]
kon... ja las.. 10 = tätä voi laittaa las.p. väliin :) wikissä pitää klikata yhtä täytettä ja sieltä löytyy.

so...la... oikeassa reunassa, pääsee me.. mu..n kautta.
puus.. = tähän pääsee vasemmansta yläreunasta muutaman sanan kautta tai pitemmän kaavan kautta keskeltä. Voit kysyä tarkemmin jotain sanaa :)

"Pelaaja"
Mie oon jumissa tuon dilbert-ruudun kanssa, apua?

Elb..8 onko sulla sen vastasana, sen avulla löytyy
Dogb..6+5 millainen olento se on, siis sillä on kyky joka on ihmisillä mutta ei dogbertin kaltaisilla olennoilla, ja se vastasana auttaa tähänkin
Töy..po.. 9 kaksi päivää tuota itsekin tahkonnut
Kis.. 22 miten olen tähän päässyt, apua kaipailen
Puu...7 ?
Tser... 15 ?
La..ty..vo 11 ?
Tässä ruudussa minulla puuttuu melkein kokonaan oikea puoli ja yläosa, joten jos vastalahjaksi apua sinne pääsyyn

"pelaaja"
[QUOTE="Tipi";26167942]Kiitokset tosi hyvistä neuvoista! :)

Mulle tuli virhe paskassa, tarkoitin siis:

tir... ja kans.pu... 15! no kun laitat tuohon ensin sen alueen ja sitten yleisen päähineen, niin löytynee se alue tulisi siis muodossa alue...lais ja sitten se päähine

kon... ja las.. 10 = tätä voi laittaa las.p. väliin :) wikissä pitää klikata yhtä täytettä ja sieltä löytyy.

so...la... oikeassa reunassa, pääsee me.. mu..n kautta.
puus.. = tähän pääsee vasemmansta yläreunasta muutaman sanan kautta tai pitemmän kaavan kautta keskeltä. Voit kysyä tarkemmin jotain sanaa :)[/QUOTE]

Mar löytyi, kiitos.
So..la... löytyi, mutta ei siis jatkoa.
Siitä puus... minulla on Paranoidissa art... mutta ei se 5+5 ja sitten alempana on puh... num... jossa kaksi 11 ja kumpaakaan en ole keksinyt. Mutta en siis tiedä pääseekö noista noin pitkälle. Se Dilbert on edelleen ihan jumissa, oikea reuna ja ylälaita tyhjänä.

"tyhmä"
eli jos tuossa relaatio 2:ssa on keskellä sana "maantiede" ja neljä tyhjää siinä ympärillä niin mitä sanoja niihin pitää laittaa. keksiä sanoja, jotka liittyvät maantieteeseen vai mitä?

"Pelaaja"
[QUOTE="tyhmä";26168215]eli jos tuossa relaatio 2:ssa on keskellä sana "maantiede" ja neljä tyhjää siinä ympärillä niin mitä sanoja niihin pitää laittaa. keksiä sanoja, jotka liittyvät maantieteeseen vai mitä?[/QUOTE]

Just niin, ja aina kun saa oikean sanan, niin uusia sanoja avautuu. Sanoja voi keksiä itse tai sitten tarkistella esimerkiksi wikipediasta.

[QUOTE="Pelaaja";26168023]Jos tarkoitat sitä nelikirjaimista As-sanaa, niin kumpikin on auki, mutta olen jäänyt jumiin toisessa ketjussa siihen viereiseen ruutuun johtajaan 11 sanaan ja toisessa ketjussa minulla on se kolmikirjaiminen, mutta ei siitä jatkuvaa7 eikä 13.

jos jokin muu As-sana, niin sitä ei minulla ole.[/QUOTE]

Vastaan vähän viiveellä, sori.

Se 3-kirjaimisesta lähtevä 7 on vähän niinkuin keskiaikainen ty..harj..
na..11 on tämä sivistyssana suomeksi, sen kun saat niin sitä kautta avautuu helposti myös ty..13

"Pelaaja"
Vastaan vähän viiveellä, sori.

Se 3-kirjaimisesta lähtevä 7 on vähän niinkuin keskiaikainen ty..harj..
na..11 on tämä sivistyssana suomeksi, sen kun saat niin sitä kautta avautuu helposti myös ty..13
Joo kiitti, olin jo ennättänyt nuo itsekin löytää. Nyt ongelmana ovat sitten se kis... 22 ja sen toisella puolella ammm... 15.

Siellä Paranoid-ruudussa olen päässyt sanaan duo, josta avautuu sanarimpu jossa on & merkki. Mutta en ole mistään sellaista duon nimeä löytänyt. Help?

[QUOTE="Pelaaja";26169020]Joo kiitti, olin jo ennättänyt nuo itsekin löytää. Nyt ongelmana ovat sitten se kis... 22 ja sen toisella puolella ammm... 15.

Siellä Paranoid-ruudussa olen päässyt sanaan duo, josta avautuu sanarimpu jossa on & merkki. Mutta en ole mistään sellaista duon nimeä löytänyt. Help?[/QUOTE]

Tarkoitatko sitä ty..:tä ja kis..:tä ylöspäin lähtevää? Se on henkilö, joka tekee työtä näpeillään.

kis... 22 miulla ei oo.

&-merkillinen sana avautuu paremmin sieltä yläpuolelta, onko siulla se?

"Bambitar"
Alkuperäinen kirjoittaja perässähiihtäjä;26168985:
Tulen todella perästä, ku vasta eilen sain aloitettua. Miten olette saaneet auki oikean alakulman? Nøgnesta puuttuu esim. tuo 4+5.
Olutmerkkinsä sekin. Löytyy niiden nettisivuilta kohdasta special beers.

"Bambitar"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169211:
mun jumit siis:

DAS BOOT:
oi...ki... ja ki...op... yhdistävä 12 semmoinen joka nipottaa oikeakielisyydestä

WTF?:
kir.. 5+3 ja 4
vas... pitkä rimpsu

DILBERT:
kis.. 22
lap.. 11
sa... 9 - taulun ympärillä + sa
sitaatista 6+12
töy... 9
tser... 15
amm... 15 (onko sulla amm 7?)

PARANOID:
ään... 12 - tassu pystyyn
ar.. 5+5
soi.. 7 - kännykkä
sot.. 8
lip.. 13
sig.. 6 - käännä vaikkapa enkuksi
-

superhypernolla
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;26169211:
mun jumit siis:

DAS BOOT:
oi...ki... ja ki...op... yhdistävä 12 valvoo noita... k...po...

WTF?:
kir.. 5+3 ja 4
vas... pitkä rimpsu

DILBERT:
kis.. 22
lap.. 11
sa... 9
sitaatista 6+12
töy... 9
tser... 15
amm... 15

PARANOID:
ään... 12
ar.. 5+5
soi.. 7
sot.. 8
lip.. 13
sig.. 6
Kaikki muut samta puuttuu multakin ja paljon muutakin.

Das boot puuttuu enää am 15

Yhteistyössä