M
murr
Vieras
Saunan taakse tommoset vitipäät.Kyllä tuolla ulkona on enemmän lasinsirpaleita ja ihmisten heittämiä roskaa kuin koiran p*skaa.Pitäskö ne ihmisetki myrkyttää kun eivät roskiaan ja pullojaan osaa kerätä pois.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja paskaan kyllästynyt;26164221:Kuollut koira = Hyvä koira
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen;24405764:omistajien viitsimättömyyden takia kai näitäkin tapahtuu. kun ei saada niitä kakkoja kerättyä, niin viimein palaa joltain pinna.
minä ainakin olen ihan sen takia alkanut inhoamaan koiria. en nyt niitä myrkyttämään silti alkais. ja tiedän, ettei se koiran vika ole vaan omistajan, mutta silti, kyllä se tunne vaan niihin koiriin heijastuu.
Voin vain todeta että multa löytyy yli 400 koiranpaskapussia. Mutta missä roskikset ovat joihin pussit laittaa? Meidän vaki reiteiltä ei löydy kuin 1 roskis. Sekin on oman pihamme rappusilla. Silti kuljetan pussin ja pussin sisällä olevan paskan lauritsalassa koirapuiston roskiin. Kuljetan paskaa kilometri tolkulla joten yleistää ei pidä.
Miks te kantelette niitä paskapusseja ympäriinsä ? Mä nakkelen kakat puskan juurelle tai ojaan niin ei tartte kanniskella eikä jää kakat pussiin mätänemään.
ihan sen vuoksi kun kyseisellä reitillä ei ole muidenkaan koirien jätöksiä. Mutta jos suuntana toinen niin voin kyllä todeta että paskaa löytyy. Pussit ei ole kalliita ainakaan biltemassa. Viimeksi ostin 3 pakettia joissa a 50kpl. Sain 1.50 eurolla 3 pakettia eli 150 pussia. Olen jopa tarjonnut ihmisille pussia joiden koirat ovat tehneet läjän että tässä pussi. Suorastaan pitkään katsottu mua. Kyllä täällä on vastuullisia jotka keräävät mutta paljon on niitä jotka ei kerää. Silti täällä ei mitään hulabaloota nosteta ja syyllistetä. Itse olen yrittänyt puhua paikallisessa yhdistyksessä että ihmiset keräisi kakat. Moni on alkanutkin keräämään mutta juuri tuolla menetelmällä että pussit heitetään pusikoihin. Mielestäni tuo ei ole oikein, mutta en silti asiasta mesoa. Ei se mesoaminen hyödytä. Tuosta vain vastarinta keräämättä jättämisille yltyy. 7 vuotta olen paskat kerännyt ja kerään jatkossakin. Eipähän tule sanomista. Mukavaa kevättä ja kesää kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja ööööö;26165285:Mitä jos on useampaan otteeseen sanonut naapurille, että pidä se koirasi kiinni, meillä on tässä kaksi 1 v. taapertajaa ottamassa ensiaskelia. Ja naapuri ei pidä. Mitä jos on soittanut poliisilaitokselle kaksi kertaa ja sanonut naapurille, että seuraavan kerran tehdään ilmoitus ja mennään käräjille, ja naapuri koirineen vain nauraa? TAi toinen naapuri, jonka koira aina louksuttaa irti. KOska se on ns. kiltti, kuten ne on. Ja on useamman kerran huutanut, että pitäkää perkele se koiranne kiinni. VAin ajetaan pyörällä pitkin teitä ja koira irti. Vittu jaksa enää muuta kuin ostaa ksylitolipurkkaa ja nakata sen mahdollisimman lähelle koiraa.
Veikkaan, että vika on sun ulosannissa. Kokeile seuraavalla kerralla vähän sivistyneempää kielenkäyttöä, niin joku saattaa kuunnellakin.
Irti oleva koira ei itsessään ole ongelma, jos se on opetettu pysymään omassa pihapiirissä/omistajan lähellä.
Paskasta sanon sen, että otan tästä usein yhteen toisten koiranomistajien kanssa. En voi sietää sitä, että paska jätetään keräämättä, mutta en myöskään sitä, että se potkitaan ojaan tai pussitetaan ja heitetään risukon oksille killumaan.
Jokin aika sitten näin, kun joku tyylikkäästi pukeutunut mamma paskatti koiraansa jalkakäytävällä ja jätti pökäleen siihen. Keräsin paskan pussiin, juoksin rouvan perään ja livautin kakkapussukan rouvan ostoskassiin ja sanoin "anteeksi, teillä putosi jotain". Jos haluatte tehdä jotain radikaalia, toimikaan näin tai hierokaa vaikka sitä paskaa omistajan naamaan, mutta älkää nyt hullut viattomia koiria ruvetko tappamaan!