Kuvia plussatesteistä

Muistaakseni testi tais olla pregcheck. Testasin myös yhden pregcheck puikon, mikä oli vielä jääny, olin siinä näkevinäni haamun mut mietityttää et voiko niis olla viivanpaikka? Mulla on ed. menkat ollu 28.3 (kp1) joten, olisko nyt sitten menossa kp 29? ei oo kyl ollu mitää menkkoi edeltäviä kipuja, ei tiputtelua eikä mitään. Yleensä on tiputellu muutamia päiviä ennen vuodon alkua. Jotai rusehtavaa on pari kertaa paperiin tullu pyyhkiessä, mutta nekin ollu ihan minimaalisia. Mitähän tästä nyt sit pitäis ajatella?
 
Voi hyvinkin olla että oot raskaana....mullakin on pregcheckit käytössä, mulla on kp 25/28-30 eli hyvin aikaista, ja toivonkin että vahvistuisi taas huomisaamuksi! Ei muuta kuin testaa vaan huomenna ja/tai jatkossa, jospa se siitä vahvistuu! Tietääkseni pregcheckissä ei oo viivanpaikkoja, ja mulla ainakin siinä on vaalenpunaista väri mukana...Plusatuulia! Niin, ja tiputteluvuotoahan voi hyvinkin olla vaika raskaana, ja vaikka valemenkatkin!
 
Tsirbu; samanlainen hätähousu täälläkin! Kyllähän tuossa sun kuvasa haamulainen näkyy! Toivotaan kovasti vahvistumista! Mulla oli hyvin samantapainen tiistaina kp 24/28-30, nyt hiukan vahvempi, mutta haamu kuitenkin! Jatketaan testailua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
AnyHope - aikas haamulaisen esiasteelta vaikuttais!;)
..tuleeko siulla viivanpaikkoja samaiseen testiin kun testi tuore?..dpo7 ei vielä oikein sitä väriä näykkään..parin päivän päästä jo sitten.:heart:

Tsirpu - täällähin näytöllä näkyy siun testissä "jotahin"..
..sille vahvistumisia.:heart::wave:
 
Viimeksi muokattu:
hei voisko joku auttaa mua.. Tein 5 päivää sitten pregent merkkisen liuska testin joka oli selkee nega (vielä testiajan jälkeenkin oli) ja seuraavana päivänä toisen testin saman merkkisellä testillä johon tuli "viivanpaikka" mitä tuohon toiseen testiin ei tullut.. No eilen testailin sitte first signalilla johon sain testiajan sisällä jotain viivan tynkää. En kuitenkaa väriä nähnyt. Noin tunnin päästä päätin kurkata uudestaan (tiedän tyhmää..) ja siihen oli ilmestynyt haalea värillinen viiva. En tiedä yhtään mitä ajatella. Oireitakin mulla olis: pahoinvointia, vihlaisuja ja jomotuksia mahassa, lämpö koholla ja rinnat hieman arat. Pitäiskö tehdä saman merkkinen testi uudestaan, vai otanko yhteyden neuvolaan ja käyn otattamassa siellä raskaustestin? Syön e-pillereitä mutta niiden kanssa olen töppäillyt, joten siksi pitäisi saada nopesti varmuus tähän hommaan..
 
demi.fi, First Signal antaa värillisiä roskisplussia. Jos sulla nuo menkat ois olleet valemenkat, ois sulla sen verran raskaushormonia jo oletettavasti, että tulis testiajalla plussa. En millään usko, että oisit jo vuodon aikaan ollut raskaana, mutta oisko mahis, että oisit uudesta kierrosta raskautunut? Milloin sulla oli se vuoto ja koska ovis? Tsemppiä! :)
 
Viimeksi muokattu:
Laitetaas nyt kuvaa vielä tännekin. :) Mulla siis dpo12 ja tälläinen tuli tänä aamuna.

[/URL][/IMG]

Viides murulainen olisi tuloillaan. Mulla siis joka raskaudessa hormonit noussut alussa aika hitaasti ja itsestä tuntuu, että tämä olisi mulle ihan ok näillä päivillä. Kuva on otettu jo minuutin testiajan jälkeen, mutta kyllähän tuossa nyt haamu jo näkyy??
 
Tein cb:n ja minuutissa tuli plussaviiva. Haalea mutta erottaa ja siinä on vielä. Lisään myöh kuvan.

*muoks:
Tässä ois nää kuvat. Ylempi on testi parin min jälkeen pisusta ja alempi 1-2 tunnin kuluttua testaamisesta.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]


Tässä vielä yks Elivo. (Kuinka niin testien suurkuluttaja?? :D Hauskaa vertailla eri testien tuloksia.) Antaako tää testi viivanpaikkoja? Tuli alle viidessä minuutissa tuo.
[/URL][/IMG]

Jännää. :)

Ps. Kuvat on kännykällä otettuja, joten laatu pissii hieman. :(
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur toi testi on pregcheck. En oo koskaan ennen saanu tollasta viivanpaikkaa siihen, mutta tais olla sunnuntaiversio, kun en enää tänään saanut minkään näköistä viivaa saman merkkiseen...
Noh, pitää testata ens viikolla uudestaan jollei menkat ala...
 
AnyHope..voihan surku:(.. mutta kyllähän se kerkeää vielä vahveta, tänäänhän siulla dpo8 - sille peukutuksia!d=)b

Tsirpu - CB:n testissä näen haalean sinisen palkkiviivan..tuo Elivo vastaa vanhemman mallista Apteekin omaa testiä - siinä näe ennemminhin viivan paikan(tosin selvän)
..näkyykö siinä livenä punaväriä?

Tsirpu - mie näen AnyHopen testissä sen viivasen kun katson hieman alaviistosta!=)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur tuli siihen toiseenkin testiin samanmoinen viiva sitten kuitenkin, mutta vasta tunnin päästä...
Näkyy tosiaan paljaalla silmällä suht helposti, mutta en mä kyllä mitään väriä niissä näe. Tosi harmi jos Pregchekin antaa nykyään viivanpaikkoja, kun ennen nega on ollut ihan blanco ja sen kerran kun olen plussan saanut niin se oli punainen...

Mutta siis apua, mihin tää mun testaamisvimma on mennyt. Mä tiirailen tikkuja joskus dpo 7-8.. :D
Huomattavasti olis päässy helpommalla, kun olis odottanut sinne dpo14:sta ja todennut joko alkavista tai puuttuvista menkoista, että voisko saada sen punaisen viivan jota ei tarvii tiirailla.. Ei tässä voi taas kun nauraa itelleen... :LOL:
Miten tähän päähän saisi järkeä... :headwall:
Onneks sentään mun mahakivut loppuivat.
 
mur-mur tuli siihen toiseenkin testiin samanmoinen viiva sitten kuitenkin, mutta vasta tunnin päästä...
Näkyy tosiaan paljaalla silmällä suht helposti, mutta en mä kyllä mitään väriä niissä näe. Tosi harmi jos Pregchekin antaa nykyään viivanpaikkoja, kun ennen nega on ollut ihan blanco ja sen kerran kun olen plussan saanut niin se oli punainen...

Toivotaanhan vielä hieman aikaa:heart:....dpo:t siulla vielä vähäiset..

Mutta siis apua, mihin tää mun testaamisvimma on mennyt. Mä tiirailen tikkuja joskus dpo 7-8.. :D

Älä muuta viserrä - sama täällä!!!:D
..miullahin tänään dpo8..ja O-testejä onneton täällä dippaan kun Posti Pate ei tuonutkaa R-testejä, maanantaina vasta saapuvat - onneksi silloin JO dpo11:rolleyes:


Huomattavasti olis päässy helpommalla, kun olis odottanut sinne dpo14:sta ja todennut joko alkavista tai puuttuvista menkoista, että voisko saada sen punaisen viivan jota ei tarvii tiirailla.. Ei tässä voi taas kun nauraa itelleen... :LOL:
Miten tähän päähän saisi järkeä... :headwall:
Onneks sentään mun mahakivut loppuivat.
.
 
Viimeksi muokattu:
tänään sain pregcjeckillä esi-esien haamulaisen tai viivanpaikan.. kyllä siinä mun mielestä hiukkasen väriä reunoilla on :O Tulos tuli siis testiajalla joka tummui testiajan jälkeen. Mitähän tästä pitäis sitten ajatella?
 

Yhteistyössä