suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

Kiitos Toivoliini :heart: Ja oikein mukavaa lomamatkaa teille!! :)

jokinorsu kiitoksia niin paljon myös sinulle myötäelämisestä. :heart: Ja voit olla varma, että kävi niin tai näin niin minä täällä roikun ja tsemppailen vielä sinunkin piinailuasi. :LOL: Vaikka siis kyllä niin sydämeni pohjasta toivon, että tämä kestäisi sen koko 9kk. :heart:

Yritän laittaa teille tänne kuvaa. Mullahan on siis aina joka raskaudessa hormonit noussut alussa aika hitaasti, joten ihan hyväkin, että en liian aikaisin testaile. Mutta siis omaan silmään tää mulle ihan ok näillä päivillä (dpo12)
[/URL][/IMG]
Tää kuva siis otettu jo minuutin jälkeen, nyt kuivana on kyllä jo tosi selkee (vaikka eihän sitä enää saisi katsella :ashamed: ) Mutta jos maanantaina tekisi uusintatestin. Viikonloppuna on onneksi niin paljon ohjelmaa, että toivottavasti menee äkkiä. ;)

Niin ja laskettu olisi 5.1.2013, toivottavasti sinne päästään! :)

• Tykkää
Reactions: Hellun martta
Oih! Oikein paljon onnea Lynette plussasta!! :heart:
Toivotaan että saatte oikein ihanan uuden vuoden lahjan! Ja sitte o-puolelle samaan pinoon ku viittit, saatais sinne vähän keskustelua aikaseksi!

Toivoliinille hyvää ja rentouttavaa matkaa! :wave:

Jokinorsulle onnittelut kohta oikeaan yritykseen pääsemisestä, toivotaan että kroppa pääsee pian ruotuun!

ON: pahaa oloa ed on muttei oo tarttenu enää oksentaa. Väsyä riittää mutta ei se tällä hempalla helpotakkaan (112), rauta (obsidan) ei näköjään sovi mulle ku aivan pönttö sekasin, paha olo ja silmissä mustenee, täytyy ettiä vaihtoehtoa..

Ihanaa viikonloppua ja hyvää vappua tietty! :flower:

Crocus ja Pikkuinen 14+4

• Tykkää
Reactions: Lynette
Kiitokset Crocuksellekin :heart: Uih, uskaltaiskonhan sitä tosiaan pian kurkistella sinne odotuspuolellekin. ;) Pääseepä sieltä tietty aina takaisin tänne jos huonosti käy...mutta täytyy toivoa, että ei käy. :)
Ja nyt kun vedetään vielä muutkin täältä mukaan sinne odotuspuolelle, niin kyllä tästä vielä hyvä tulee! :LOL:

LYNETTE :heart: heeeei!!!! Ihan tosi mahtavaa!!!
ONNEA :flower: :flower: :flower:
Näin ihan punaisen viivasen siellä :heart:
Tuhannesti tarraa ja liimaa ja onnea ja kaikkea hyvää =)

Heipat muillekkin!!

Kaiken hässäkän keskeltä pikaisesti : jokinorsu :D

• Tykkää
Reactions: Lynette
Ja minä jatkan hölinöitäni täällä taas :wave:
Uskaltaisikohan nyt sanoa, että ei ne menkat todellakaan viikonlopun aikana alkaneet. :) Huomenna ajattelin tehdä uusinta testiä ja toivon toooosi kovasti, että viiva olisi vahvistunut. Tämä päivä on mennyt multa ihan ohi, kun aamulla iski migreeniä päälle ja nyt rupeen oleen sen verran parempi, että pystyy pitään silmiä auki. :stick: Tää on jännä, kun normaalisti mulla ei migreeniä ole, mutta raskaana ollessa saattaa tulla kohtauksia. Nelosta oottaessa muistan, että pahin kohtaus kesti 5 päivää!!! Nyt onneks tuntuis, et ei ihan noin paha oo. Mutta voisko tän siis laskea raskausoireeksi?!? :LOL:
Mies on niin ihana, kun huolehtii kovasti mun voinnista :heart: ja on hoitanut nuo lapset ja yrittänyt tehdä mun hommia, mutta kyllä täällä vähän silti huomaa, että tämä mamma ei oo mitään pystynyt tekeen... :D Ihana silti, kun yrittää, vaikka kyllä minä sitten taas täällä raivaan jahka tästä tokenen. :)

Ja minä TAAS!! :LOL:
Omaa tilannepäivitystä. :)
Tässä siis vielä tuo perjantaintesti dpo12.
Mullahan on siis aina joka raskaudessa hormonit noussut alussa aika hitaasti, joten ihan hyväkin, että en liian aikaisin testaile. Mutta siis omaan silmään tää mulle ihan ok näillä päivillä (dpo12)
[/URL][/IMG]
Tää kuva siis otettu jo minuutin jälkeen, nyt kuivana on kyllä jo tosi selkee (vaikka eihän sitä enää saisi katsella :ashamed: )
Niin ja laskettu olisi 5.1.2013, toivottavasti sinne päästään! :)
Ja aamulla tein uusinta testin, nyt dpo15 ja täälläinen tuli.
[/URL][/IMG]
Mielestäni ihan hyvin kolmessa päivässä vahvistunut. :) Nyt vaan niin kaikki sormet ja varpaat ristissä, että pikkuinen jaksaisi mukana sen koko 9kk.

• Tykkää
Reactions: jokinorsu
Toivoliini kyllä ne hävisi :) Tosin edellisenä päivänä ennen plussaa oli sellanen olo, että jos tää ei onnistunut, niin sitten saa olla ja perun koko jutun. :ashamed: Näin jälkikäteen ajateltuna suurin syy tohon ajatukseen tais olla se, kun jännitti niin kauheesti ja pelotti ihan hirveesti jos joutuu putoon kovaa ja korkealta, kun oma olo kuitenkin viestitti, että tärppi olis voinut käydä. :) Mutta nyt ei todellakaan tee enää mieli perua! :heart: Ja niin toivonkin, ettei tää peruuntuisi! Ja kovasti uskon, että sullekin tulee ihan tämä sama fiilis, kun pikkuinen ilmoittelee itsestään. Toivottavasti se olisi mahdollisimman pian!! :heart:

Onnea oikein paljon Lynetelle!!!Tosi hieno juttu.
Täällä alkoi menkat 5pvää myöhässä,mutta alkoi kuitenkin.En mä jaksa toivoa enää,2 1/2v jo kuumeillu.Ja ei kun ei.Ei onnistu.Hormonitulokset kaikki ok mut ehkei se oo vaa tarkoitettu näin..toivon kaikille oikein paljon positiivisia uutisia pian,minä taidan jäädä pois niin ei sitten pettymyksetkään satu niin kovasti.

Kiitos suurperheellinen!
Ja iso :hug: sinulle! Tervetuloa vaan uudelleen sitten takaisin, jos siltä tuntuu. Voihan elämä vielä yllättääkin, vaikka sitä ei osaisi odottaa. Hyvää loppukevättä ja aurinkoista kesää koko teidän perheelle! :heart:

Mahtava plussa lynette !!!:D
Laitahan oire kuvauksia, vai onko oireita lain?

Voi sinua suurperheellinen :hug:
Tosiaan tervetuloa takaisin kun ja jos siltä tuntuu!
Voimia ja ihanaa kesää kaikesta huolimatta!

Mitä toivoliinille?
Onko ajatukset selkiytyneet?
Joskus se voi ottaa aikaa silti. Jos puoliso on kovin innoissaan ja teet ns. toisen mieliksi. Mutta kyllä sitä omaa lasta oppii rakastamaan jo odotusaikana. Ja varsinkin syntymän jälkeen. Pieni on niin pieni ja avuton ja ihana.
Meillä minä kuumeilen yksin, odotan yksin ja hoidan vauvan yksin lähes puolivuotiaaksi.
Joskus sitä kaipaisi, tai ennen enemmän, osallisuutta odotukseen. On mulla silti hyvä mies, touhuaa sitten kyllä lasten kanssa ja vauvojenkin, kun saa jo kontaktia niihin. Jotenkin se vaan kokee vaikeaksi ottaa osaa odotukseen ja pikkuvauva aikaan.

Mutta nyt ON :
Jotain heräilyjä on tapahtumassa munasarjoissa, kun nipistelee välillä =)
Joten tuloksia, on ne sitten minkälaisia hyvänsä, odotellessa ;)

klaara vappen! :wave:

Viimeksi muokattu:
Reppasenkeli Jei! Onnittelut yritykseen pääsystä!! :flower:
Ja uuden pinon aloittaminen ei ole kauhean hankalaa. :) ikuinenkuumeilija tämän pinon muistaakseni aloitti, mutta hän ilmeisesti on siirtynyt jo tuonne odotuspuolelle. :) Ihan rohkesti vaan kokeilemaan, aloitat vaan uuden keskustelun ja voit täältä etusivulta kopsailla sinne tietoja. :) Minäkin periaatteessa voisin uuden pinon aloittaa, mutta kovasti toivon, että tämä mun plussa kestäisi tuonne tammikuulle. :heart: Ja siinä tapauksessa en ihan varsinaisesti juuri nyt kuumeilisi. :D Mutta voisinhan mäkin sitä aloitusta miettiä, jos sinä et millään halua. :)

jokinorsu kyselit oireista :) Onhan niitä nyt jotain pientä ja oikeesti kyllä oli ennen plussaakin, lahjakkaasti yritin vaan sivuuttaa kaikki tuntemukset. :LOL: Se mistä hiukan osasin odottaa plussaa, oli se todella tyyni ja rauhallinen olo viime viikolla. Ihan saman muistan ennen edellistäkin odotusta. Ja sitten paria päivää ennen plussaa rinnat rupes turpoon. Ja todella huomaan sen eron näissä mun normaalisti aivan olemattomissa rinnoissani. :D Palelua ja väsymystä myös oli jo ennen plussaa. Siis mä olin aivan jäässä ja palelee edelleen, mutta nyt huomaan välillä sellasia "kuumia aaltoja" ja sit taas heti on ihan jääkalikka. :LOL: Pahoinvoinnit mulla on alkanut, kun viikkoja on se 6+0. Siis JOS alkaa. Pari kertaa on päässyt ilman oikein minkäänlaista pahoinvointia!!! Ja se on kiva! :D Että sitä odotellessa, miten nyt...
Mutta nyt huomaan olevani ihan vauhko. :ashamed: JOKA vessareissulla tarkistan, että ei kai vaan vuoda... :( Täytyisi vaan keskittyä ajatteleen, että tää menee niinkuin menee. Ei näihin hirveesti itse pysty vaikuttaan. Ja ainakin eilinen testi oli selkeesti vahvistunut edellisestä. :) Mulla olis vielä digi. :D Sen ajattelin vielä tuhlailla ylihuomenna. :D

jokinorsu minä niin elän hengessä mukana tässä teidän yrityksen aloitukseen pääsyssä! :D
Ja meillä muuten myös minä hoidan vauvan käytännössä yksin. Mies touhuilee kyllä isompien kanssa. Nyt tämä meidän viimeisin taisi olla 9kk, kun mies ensimmäisen kerran kylvetti. ;) Ja pitkään neidille ei kelvannutkaan kuin äiti. Tiesi kuka häntä hoitaa. :D Nyt reilun vuoden vanhana alkaa kyllä jo olemaan isin tyttö ja kovasti on isän huomion perään. ;)

Uskaltaisikohan sitä jo raskausviikkoja ajatella... :)

Oikein hauskaa vappua kaikille suurperhekuumeilijoille!!

Lynette 4+3 (huiii, mitkä viikot :D )

Muoks. Noista oireistä vielä...Enhän mä pysty telkkariakaan kattoon kyynelehtimättä, oon kyllä nyt niin herkkis. :D Ja siis erityisesti kaikista onnellisista asioista tulee vuodatettu kyllä onnenkyyneleitä muidenkin edestä. :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä