Koska sinä et ollut vastakysymyksinesi käymässä hermoilleni. Siksi. Siirrynkin tästä muihin ketjuihin.Miksi oli "aika mukavaa" olla pitkällä palstatauolla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska sinä et ollut vastakysymyksinesi käymässä hermoilleni. Siksi. Siirrynkin tästä muihin ketjuihin.Miksi oli "aika mukavaa" olla pitkällä palstatauolla?
Suosittelen katsomaan vaikkapa Rööperin. =)
Ai sä ammennat yhteiskunnalliset näkemyksesi elokuvista, se selittääkin paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26150036:Koska sinä et ollut vastakysymyksinesi käymässä hermoilleni. Siksi. Siirrynkin tästä muihin ketjuihin.
Mut hei, lentelivätkö ne "jengiläisten luodit" 50-luvun Suomessa vai ei?
Elämän on tosiaan mentävä eteenpäin ja nykyinen tulonsiirtoyhteiskunta on muutaman vuoden kuluttua menneen talven lumia.
Voitko väittää, ettei ennen ollut jengitappeluita?
Tuttu "homman nimi" taas ketjussa, Homma ja Homma =)
Töitä riittää jos on halua tehdä töitä. Sä voit hiljaa mielessäsi mietti miksi kustannukset ovat nousseet suhteessa palkkoihin. Voisko olla niin, että sä joudut elättämään sillä palkallasi, veroillasi, sitä joutoväkeä joka ennen oli töissä?
Turhaan peloittelet palstalaisia sellaisella mikä ei pidä paikkaansa.
Kyllä, ainakin Helsingissä oli 50-luvulla varsin vahva jengikulttuuri.
Tiedoksesi myös, että tänä päivänä Suomessa toimii useita väkivaltaisia ja kansainvälisesti organisoituja rikollisryhmittymiä, joiden ei liene vaikeaa saada merkittävää jalansijaa kurjuuden kasvaessa.
Kuka pelottelee ja ketä? Sinä kirjoitit "Lensikö silloin jengiläisten luodit kaduilla ja asuttiinko aidatuilla alueilla?"
Hyvää päivänjatkoa, sinuun olen tuhlannut jo riittävästi aikaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja työnantaja;26150156:Mulla on Mollissa ollut viimeiset kolme viikkoa ilmoitus avoimesta työpaikasta, palkka noin 2500 euroa kuukaudessa, ei yhtään soittoa koko aikana.
Mitäs rikollisjengejä 50-luvulla oli ja asuvatko ihmiset aidatuilla alueilla?
Perustelusi ontuu: nykyiset kansainvälisesti organisoidut rikollisjengit ovat rantautuneet Suomeen aikana jolloin elintaso on kaikkien aikojen korkein ja kenenkään ei tarvitse tehdä rikoksia elääkseen.
Juuh. Niin olen. Ja se turhauttaa vaikka pystyn itse kattamaan hoitokuluni ja vielä työskentelemäänkin.
Mites teillä?
Jos lapsenne sairastuu leukemiaan niin montako vuotta putkeen pystytte maksamaan hoidostaan 300 000 euroa vuodessa? Vai menettääkö lapsesi sinun silmissä ihmisarvonsa heti sairastuessaan?
Jos oikeasti koet ettei lapsesi ole ihmisarvoinen muuta kuin tuottavana, niin toivoisin lapselle pikaista apua; sijaiskodin kautta välittömästi adoptioon.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja työnantaja;26150156:Mulla on Mollissa ollut viimeiset kolme viikkoa ilmoitus avoimesta työpaikasta, palkka noin 2500 euroa kuukaudessa, ei yhtään soittoa koko aikana.