H
harmaahoo
Vieras
Minulla 2 vuotias lapsi joka sai alkunsa yhdenillanjutusta. Olisin halunnut että lapsi tapaa oikeaa isäänsä ja loisi häneen suhteen. No asia ei mennytkään ihan niin, mies ja HÄNEN ÄITINSÄ!! päättivätkin että haluavat lapsen itselleen. He soittelivat ja lähettelivät viestejä jossa uhkasivat hakata ja tappaa minut jos en tee niinkuin he käskevät ja he hoitavat asiat niin etten näkisi lasta enää koskaan. Miehellä ja tällä äidillä on taustalla rikollisuutta ja huumeiden käyttöä. No päätin sitten ettei lapsen todellakaan ole hyvä olla heidän kanssaan tekemisissä.
Tapasin sitten raskaana olessani nykyisen mieheni jota lapseni nyt kutsuu isäksi. Ja isä hän onkin, koska rakastaa lasta kuin omaansa ja on kantanut hänestä vastuun aina.
Mutta olemmekin alkaneet miettiä miten lapselle kerromme että hänellä on biologinen isä jossain ja koska sen kerromme?
Tilanne mietityttää minua usein koska olen niin onnellinen miten hyvän isän lapseni sai ja sitten joudumme joskus kertomaan hänelle ettei isä olekkaan oikea isä.
Tapasin sitten raskaana olessani nykyisen mieheni jota lapseni nyt kutsuu isäksi. Ja isä hän onkin, koska rakastaa lasta kuin omaansa ja on kantanut hänestä vastuun aina.
Mutta olemmekin alkaneet miettiä miten lapselle kerromme että hänellä on biologinen isä jossain ja koska sen kerromme?
Tilanne mietityttää minua usein koska olen niin onnellinen miten hyvän isän lapseni sai ja sitten joudumme joskus kertomaan hänelle ettei isä olekkaan oikea isä.