H
hjmmm
Vieras
Tuttu kävi kylässä ja bongas mun kaapista muumimukin jonka olen joskus iät ja ajat sitten saanut lahjaksi 90-luvulla. Sanoi että jotkut noista on arvokkaita, mutta ei välttämättä kaikki kuulemma ja aloin miettimään onko tuolla mun mukilla jotain arvoa.
Muumimamma muki kyseessä ja yritin katsoa googlella mutta löysin vaan sellaisen pinkkiraitaisen ja jonkun toisen mikä ei myöskään ole se mun muki.
Muki on sellainen, tumman pinkin ja punertavan sekoitus, vaikea kuvailla. Kuvassa kuitenkin on Muumimamma ja yhdessä kuvassa hoitaa ruusupensasta ja yhdessä muistaakseni keittää ruokaa/siivoaa (en jaksa nyt tarkistaa mukista) ja yhdessä maalaa.
Onko tuolla jotain ihmeempää arvoa sitten? Mulla on se ihan mehumukina kyllä..
Muumimamma muki kyseessä ja yritin katsoa googlella mutta löysin vaan sellaisen pinkkiraitaisen ja jonkun toisen mikä ei myöskään ole se mun muki.
Muki on sellainen, tumman pinkin ja punertavan sekoitus, vaikea kuvailla. Kuvassa kuitenkin on Muumimamma ja yhdessä kuvassa hoitaa ruusupensasta ja yhdessä muistaakseni keittää ruokaa/siivoaa (en jaksa nyt tarkistaa mukista) ja yhdessä maalaa.
Onko tuolla jotain ihmeempää arvoa sitten? Mulla on se ihan mehumukina kyllä..