18 vuotta yhteistä taivalta emännän kanssa takana

[QUOTE="vieras";26123746]Onnea! Aina kiva lukea näitä stooreja, joissa liitto on kestänyt jo lähes 20 vuotta. Siinä on lapsillakin turvallinen olla.[/QUOTE]

Kiitos :) Luulisin kanssa, että lapset saa siitä tietyn turvallisuuden tunteen, vaikka teini-ikäisiä jo ovatkin.

Todella kunnioitettava "saavutus". Isovanhemmillani on yli 50 yhteistä avioliittovuotta takana.

Minun vanhemmat appivanhempani ovat olleet 70 v yksissä.
Se jo kovin , kovin kadehdittavaa.

Tosin nyt jo mietitään pystyykö fafa enää huoltamaan pikkuhiljaa dementoituvaa famoa kotioloissa...

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Minun ensimmäinen liittoni kesti 19 vuotta.
Toivon teille paljon pidempää.

:)

Niin toivon minäkin. :)
Semmoinen ilmiö on tullut huomattua, että tässä vajaa 20 vuoden aikana on tullut "kasvettua yhteen". Tarkoitan sitä, että todella vaikea olisi kuvitella nyt jälkeenpäin elämää ilman vaimoa ja yhtä vaikea on myös miettiä sitä, millainen elämä olisi ollut, jos ei oltaisi tavattu - tämä viimeinen ei tosin negatiivisessa mielessä.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Minun vanhemmat appivanhempani ovat olleet 70 v yksissä.
Se jo kovin , kovin kadehdittavaa.

Tosin nyt jo mietitään pystyykö fafa enää huoltamaan pikkuhiljaa dementoituvaa famoa kotioloissa...

70 vuotta?! No se on kyllä jo todella kadehdittava saavutus. Siinä tuntee jo toisen läpikotaisin, ihan kokonaan.
Kummat appivanhempasi kyseessä; ensimmäisen miehesi (oliko nimi Tommy ?) vai Heikin?

Onneksi olkoon. Me olemme olleet vielä tuotakin pidempään yhdessä ja ollaan varmasti maailman tappiin. =)

Juuri tänään kuulin minua nuoremmasta naisesta (noin 35), jolla on yksi pian kouluikäinen lapsi jonkun vanhan seurustelukumppanin kanssa (lapsi isällään enimmäkseen, koska äidin ura on vienyt toiselle paikkakunnalle). Nyt hänellä on mennyt bänks seuraavan seurustelukumppanin kanssa (olivat yhdessä pari vuotta) ja on mennyt yksiin uuden töistä löytyneen ihastuksen kanssa, joka jätti tämän suhteen takia perheensä.

Minä olen niin tylsä ja pitkäveteinen ihminen, että en kestäisi vaihtaa miestä, paikkakuntaa ja työtä jatkuvasti. On jotenkin niin helppo olla, kun on se sama vanha mies, yhdet ja samat lapset ja kotikaan ei vauhdu.... Olisi ihan hirveä ponnistus opetella uudestaan uusi kumppani, hänen sukunsa, lapsensa, ystävänsä ja historiansa...

Viimeksi muokattu:
70 vuotta?! No se on kyllä jo todella kadehdittava saavutus. Siinä tuntee jo toisen läpikotaisin, ihan kokonaan.
Kummat appivanhempasi kyseessä; ensimmäisen miehesi (oliko nimi Tommy ?) vai Heikin?

Ensimmäiset appivanhempani ovat olleet 72(?) vuotta yksissä.
Heikin vanhemmat ovat alle kuusikymppisiä molemmat. Yhteistä taivalta heillä vasta 30+.

:)

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Onneksi olkoon. Me olemme olleet vielä tuotakin pidempään yhdessä ja ollaan varmasti maailman tappiin. =)

Juuri tänään kuulin minua nuoremmasta naisesta (noin 35), jolla on yksi pian kouluikäinen lapsi jonkun vanhan seurustelukumppanin kanssa (lapsi isällään enimmäkseen, koska äidin ura on vienyt toiselle paikkakunnalle). Nyt hänellä on mennyt bänks seuraavan seurustelukumppanin kanssa (olivat yhdessä pari vuotta) ja on mennyt yksiin uuden töistä löytyneen ihastuksen kanssa, joka jätti tämän suhteen takia perheensä.

Minä olen niin tylsä ja pitkäveteinen ihminen, että en kestäisi vaihtaa miestä, paikkakuntaa ja työtä jatkuvasti. On jotenkin niin helppo olla, kun on se sama vanha mies, yhdet ja samat lapset ja kotikaan ei vauhdu.... Olisi ihan hirveä ponnistus opetella uudestaan uusi kumppani, hänen sukunsa, lapsensa, ystävänsä ja historiansa...

Kiitos paljon onnitteluista! :)
Niin tosiaan, jos unohdetaan romantiikka yms. kokonaan ja ajatellaan pelkkää käytännön puolta, onhan se paljon vaivattomampaa, kun on ollut puoli elämäänsä toisen kanssa yhdessä.
Tietää juurikin, mitkä ovat aiheet, mistä ei paljon parane päätään aukoa ja sitten vastaavasti ne asiat, mistä voi vitsailla ja mille tasolle toisen huumorintaju virittyy.
Samoin kun sukuhistoria, osaan emännän siskojen, niiden miesten ja lasten nimet, anopin ja appiukon nimet yms... Eihän niitä enää tämmöinen 40v. lähestyvä äijä jaksa ruveta opettelemaan. :D

Yhteistyössä