mutta kävisikö siinä niin, että kun gymboreeta olisi suomessa myynnissä, olisi hinnat kuitenkin niin korkeat että on edullisempaa tilata jenkeitä? Ainakin oon ite tilannut Timberlandia vaikka sitä saakin suomesta.Alkuperäinen kirjoittaja v:Minä haluaisin ostaa Gymboree lastenvaatteita =) Usasta tilattuna tullimaksut rassaa.....
Etsi Googlesta ,siellä ne on kaikki ketjujen etabloitumisen edellytyksetAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä toi, että Starbucks avaa puljuja vain yli miljoonan asukkaan kaupungeissa, on otettu?
Pari päivää sitten asioin Starbucksissa, joka sijaitsee 80 000 asukkaan pikkukaupungissa.
Eli hedelmilla, esim sitruunalla tai mansikalla maustettua vetta, raikasta janojuomaa ja hyva vaihtoehto jos ei pida pelkasta vedesta. Volvic touch of fruit taitaa olla suosituin merkki mutta myos muut valmistaa, osa myos hiilihapollisina. Kaikki meilla kayneet suomalaiset ovat todella pitaneet naista!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kerros tuosta makuvedestä enemmänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tk maxx, oikeita juustoja ja sita Englannissa olevaa makuvetta myoskin
En käy lähi-Siwassa, mutta en haluaisi kaikkea hakea erikseenkään isolta alueelta enkä lähteä itse metsästämään. Itse olen törmännyt suppeaan valikoimaan esim juustoissa ja jogurteissa. Missä päin asut jos on hyvä valikoima noita? Leipää en itse leivo, koska elämässäni riittää monenlaista työtä riittämin nytkin (käyn töissä ja opiskelen).Alkuperäinen kirjoittaja nicknick:Sä asut sitten kyllä varmaan väärällä alueella tai haluat hakea kaiken lähisiwasta.Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:Ei vaan lisää valikoimaa niissä raaka-aineissakin ja esim juustoja, maitotuotteita (jogurtit esim), lihoja, leipiä jne..Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:Monipuolisempaa valikoimaa ruuissa. Nyt ne suurin piirtein viisi isoa ruokatehdasta dominoi lisäainetehoruuillaan ja rahan tahkoomisellaan ja näiden ulkopuolinen valikoima on suppeaa. Siis laadukas, aito, luomu, maukas jne ruoka..
Gap olisi myös kiva, jonka joku jo mainitsikin
Mä en nyt ymmärrä sun pointtia,siis haetko teollista luomuvalmisruokaa? Koska raaka-aineitahan on saatavilla yllin kyllin.
Lihoja saa suoraan tuottajalta,lajeja kyllä löytyy.Jopa meidän pikkupaikkakunnan ympäristöstä löytyy nautaa,sikaa,lammasta ja härkää luomuna. Ja sitä kanaa tepastelee pihassa.
Maitotuotteissa jogurtteja kyllä löytyy ja juustoissa valikoima kasvaa koko ajan. Luomuleipää vaihtelevasti saa helposti kun tekee itse jos lähellä ei ole leipomoa.
Ok. Ei kai sitten Brittiläkään.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Etsi Googlesta ,siellä ne on kaikki ketjujen etabloitumisen edellytykset
Jenkkilä ei kuulu tuohon,siellä on SB kaikisa pikkupitäjissäkin.
näin siinä käy koska kv verkkokauppa hakkaa hinnassa mennentullen perähikiän vaatepuljun. Kun se verkkokauppa ostaa valmistajalta 5000kpl per koko ja perähikiän pulju ehkä 2 on toisen sisäänostohinta se jolla toinen myy ulos.Alkuperäinen kirjoittaja ihanainen:mutta kävisikö siinä niin, että kun gymboreeta olisi suomessa myynnissä, olisi hinnat kuitenkin niin korkeat että on edullisempaa tilata jenkeitä? Ainakin oon ite tilannut Timberlandia vaikka sitä saakin suomesta.Alkuperäinen kirjoittaja v:Minä haluaisin ostaa Gymboree lastenvaatteita =) Usasta tilattuna tullimaksut rassaa.....
Oikeesti vai aromeilla? Jos on aromeilla, miksi ihmeessä kaipaatte vain lisää noita lisäainemoskia tänne?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eli hedelmilla, esim sitruunalla tai mansikalla maustettua vetta, raikasta janojuomaa ja hyva vaihtoehto jos ei pida pelkasta vedesta. Volvic touch of fruit taitaa olla suosituin merkki mutta myos muut valmistaa, osa myos hiilihapollisina. Kaikki meilla kayneet suomalaiset ovat todella pitaneet naista!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kerros tuosta makuvedestä enemmänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tk maxx, oikeita juustoja ja sita Englannissa olevaa makuvetta myoskin
http://www.volvic.co.uk/container.html
Myos alkoholittomat kuplivat hedelma juomat ovat aikuiseen makuun ja paljon raikkaampia kuin limpparit tai mehut, mutta en ole tainnu Suomessa naihin tormata...
Nykyään sielläkin on pienemmillä paikoilla kun ketju on toiminut on vuosikymmeniä maassa.Mutta eipä ollut vielä 5v sitten kuin isoimmissa kaupungeissa.Mutta niissä olikin sitten useita.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok. Ei kai sitten Brittiläkään.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Etsi Googlesta ,siellä ne on kaikki ketjujen etabloitumisen edellytykset
Jenkkilä ei kuulu tuohon,siellä on SB kaikisa pikkupitäjissäkin.
behnford?Alkuperäinen kirjoittaja Äkkiä harmaana:Mikäs se oli se sivusto jossa myydään noita "Amerikan herkkuja"?
on toi..tsekkasin ku itekkin tykkään niistä herkuista.Alkuperäinen kirjoittaja ?:behnford?Alkuperäinen kirjoittaja Äkkiä harmaana:Mikäs se oli se sivusto jossa myydään noita "Amerikan herkkuja"?
Wikin mukaan Starbucks on ollut Britanniassa vuodesta -98 lähtien.Alkuperäinen kirjoittaja pä:Nykyään sielläkin on pienemmillä paikoilla kun ketju on toiminut on vuosikymmeniä maassa.Mutta eipä ollut vielä 5v sitten kuin isoimmissa kaupungeissa.Mutta niissä olikin sitten useita.
Juicy Couturen haluaisin minäkin Suomeen. :heart: Samoin joku mainitsi Forever 21:n, sekin kelpaisi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä kaipailisin laadukkaita, siis todella laadukkaita ja kestäviä kotivaatteita. Esim. vartalonmyötäiset velourhousut, jotka kestää eikä tule polvipusseja.
Oliko se Juicy? Myydään Amerikassa. Olisko näille markkinoita Suomessa?
Joo, mutta siellä se onkin erilaista, suurta bisnestä. Toivoisin sellaista laillista ja toimivaa systeemiä, jossa vuokrakohdun haltija saa korvauksen, muttei mitään melkoista mustapörssin systeemiä..Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Intiassa kukoistaa kohdunvuorkaussysteemit. Suomessa taitaa olla lainsäädäntö ongelmana.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu harmailee:Kohdun. Vuokrauskin kelpais
Asutaan länsi-suomessa. Eikä kauppoja tosiaan voi moittia suppeasta luomutuotevalikoimasta. Kannattaa kysellä omalta kauppiaalta,paljon on kiinni siitä onko menekkiä.Tuoretuotteita ei kannata pitää pilaantumassa jos ne eivät kierrä. Meillä on jo esim luomuporkkana ja myrkkyversio saman hintaisia, luomua ostetaan jo niin isoja määriä että hankintahinta on kauppiaalle edullisempi.[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja mä:En käy lähi-Siwassa, mutta en haluaisi kaikkea hakea erikseenkään isolta alueelta enkä lähteä itse metsästämään. Itse olen törmännyt suppeaan valikoimaan esim juustoissa ja jogurteissa. Missä päin asut jos on hyvä valikoima noita? Leipää en itse leivo, koska elämässäni riittää monenlaista työtä riittämin nytkin (käyn töissä ja opiskelen).
Kyllä, kotiäitiyden lomassa tässä kaikkea suunnitellaan. Haluaisin siis jotain pientä maahantuontifirmaa, joten nuo isot ketjut unohdan suosiolla.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä:se mansikoita maksaa. Jos suunnittelee esim kotiäitiyden ohessa pienen maahantuontibisneksen pyörittämistä niin silloin suuret kv ketjut kannattaa kyllä unohtaa. Käytännössä se tapahtuu niin että otat yhteyttä firman ulkomaankaupasta vastaavaan henkilöön ja alat neuvotella asiasta. Isot varastot pitää varautua hankkimaan ja maksamaan hurjasti mm mainonnasta. Mutta todellisuudessa tuonluokan jenkkifirman saaminen Suomeen ei mattimeikäläiseltä taida onnistua. Joku alan julkkis sen ehkä pystyisi tekemään. Tai ainakin pitäisi olla rautainen ammattitaito ja kokemus alalta.Meillä kun koko maan väkiluku on sitäluokkaa joka pitäisi olla siinä kaupungissa johon liike avataan..Ja kun heilläkin toimii verkkokauppa myös Suomen suuntaan. Ja jos suunnittelet jättiluokan ketjun rantauttamista Suomeen niin tällaisia ei pitäsi kysellä vauvapalstalla vaan idea pitäisi pitää salassa ja tietää kuinka homma hoidetaan
Näitä saa ainakin joistakin Makuuneista.Suklaapopcorneja