Kaksplussan virallinen ja asiallinen maahanmuuttoketju

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26115930:
En jaksaisi enää yhtään, mutta jos nyt kuitenkin ikään kuin kädenojennuksena sen vielä kertaalleen toteaisin, että ei varmasti kukaan - siis ei kukaan - vakavasti otettava toimija ole missään yhteydessä koskaan esittänyt, että maahanmuutto olisi joskus ollut jossain täysin ongelmavapaa ilmiö tai että se sellaiseksi olisi edes mietittävissä. Kyse on vain ja aionoastaan siitä, että kuinka nämä asiat tulisi handlata niin, että me kaikki kehtaamme katsoa peiliin vielä huomennakin, capiche?
Virallinen Suomi ja sen lakeijat ovat yrittäneet antaa ongelmattoman kuvan maahanmuutosta, tyhmimpään kansanosaan se on uponnut kuin kuuma veitsi voihin, eli heitä ei sitten voi sinun mielestä pitää "vakavasti otettavina toimijoina".
 
"vieras"
Jos ihmisen ajatusmaailma on jo valmiiksi sellainen, että pitää itseään uskontonsa vuoksi muita parempana ja korottaa itsensä muiden yläpuolelle ja lapset kasvatetaan samaan ajatusmaailmaan, niin eihän homma silloin oikein toimi.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
"vieras"
[QUOTE="vieras";26115938]Vain hölmöt eivät tajua sitä, mitä tämä monikulttuurisuus ja sen ihannointi on tehnyt turvalliselle, kauniille ja arvostetulle maallemme, saatika koko euroopalle.

Ollaan syvällä suossa, korvia myöten paskassa.

Tätä te haluatte, arvon "suvaitsevaiset", tämä tulee vain ja ainoastaan pahenemaan. Kauhulla odotan elämää suomessa parinkymmenen vuoden päästä. Meno on luultavasti aika pitkälti sama kuin lähi-idän sivistysvaltioissa, joissa naisten asema ja arvo on sama kuin koiran kadulle ulostama kärpästen ympäröivä paskakasa.[/QUOTE]

Ei kaikki ole vielä menettyä. Valkoinen rotu on kuitenkin se kaikista fiksuin rotu maan päällä ja meidän ei muuta tarvitse tehdä kuin saada omat desantit kuriin ja sen jälkeen baana on sileä mamuttomaan, turvalliseen ja hyvään elämään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ölli;26115981:
Isämiehelle sanoisin, että syvään on sinuunkin istutettu toi aivopesukulttuuri. Sitähän toi on. Aivopesua. Ettet peräti sais palkkaa siitä ;)
Varmasti saa palkkaa. Mamubisnes on harvoja kasvualoja Suomessa nykyään, jonka veronmaksajat kustantavat ja saavat palkkioksi saavillisen paskaa niskaan, mutta nyt huomaa sen kuinka mitta alkaa olla täysi...
 
[QUOTE="vieras";26115966]Ei kaikki ole vielä menettyä. Valkoinen rotu on kuitenkin se kaikista fiksuin rotu maan päällä ja meidän ei muuta tarvitse tehdä kuin saada omat desantit kuriin ja sen jälkeen baana on sileä mamuttomaan, turvalliseen ja hyvään elämään.[/QUOTE]

Tuosta valkoisuudesta en tiedä... Yhdysvaltain presidentti, Michael Jackson, Bill Cosby.. kaikki mustia, silti menestyviä. Joskus se avain löytyy omien korvien välistä.
 
"vieras"
Tuosta valkoisuudesta en tiedä... Yhdysvaltain presidentti, Michael Jackson, Bill Cosby.. kaikki mustia, silti menestyviä. Joskus se avain löytyy omien korvien välistä.
Obama, Jackson ja Cosby ovat, tai oli, osa valkoista yhteiskuntaa, mutta mä en keksi yhtään menestynyttä mustien valtiota ja Etelä-Afrikkaa ei voi laskea mustaksi, koska valkoiset sen sivistyksen ovat rakentaneet.

Zimbabwe, eli entinen Rhodesia, on hyvä huono esimerkki mustien tuhovoimasta: entinen Afrikan vilja-aitta on nyt hyberinflaation runtelema taloudellinen savuava raunio.
 
[QUOTE="vieras";26116018]Obama, Jackson ja Cosby ovat, tai oli, osa valkoista yhteiskuntaa, mutta mä en keksi yhtään menestynyttä mustien valtiota ja Etelä-Afrikkaa ei voi laskea mustaksi, koska valkoiset sen sivistyksen ovat rakentaneet.

Zimbabwe, eli entinen Rhodesia, on hyvä huono esimerkki mustien tuhovoimasta: entinen Afrikan vilja-aitta on nyt hyberinflaation runtelema taloudellinen savuava raunio.[/QUOTE]

Samoin ilmeiseti Haitilaiset muistaakseni haluaisivat takaisin siirtomaavaltaan.

Pointtini tosiaan oli se, että kaikki (ehkä jopa ei juuri mitkään) mustan väen ongelmista ei johdu rasismista, vaan heistä itsestään. Mainitsemani ihmiset ovat onnistuneet, taustastaan huolimatta. Miksei kuka tahansa musta? (Onhan toki helpompi syyttää kaikista vastoinkäymisistä rasismia.)
 
"vieras"
Samoin ilmeiseti Haitilaiset muistaakseni haluaisivat takaisin siirtomaavaltaan.

Pointtini tosiaan oli se, että kaikki (ehkä jopa ei juuri mitkään) mustan väen ongelmista ei johdu rasismista, vaan heistä itsestään. Mainitsemani ihmiset ovat onnistuneet, taustastaan huolimatta. Miksei kuka tahansa musta? (Onhan toki helpompi syyttää kaikista vastoinkäymisistä rasismia.)
Valkoisen miehen taakka on raskas kantaa...

Hyvää yötä.:)
 
Minusta tänne saa tulla ketä haluaa, ja täältä saa lähteä ketä haluaa. Tämä on vain maa, ja kukaan meistä ei oo tätä tehnyt.
On tehnyt. On puolustanut hengellään. Meidän isoisämme ja heidän isät. He ovat hengellään puolustaneet ja mahdollistaneet itsenäisen Suomen. Tämä maa on ensisijaisesti meidän. Me päätämme, kuka tulee ja kuka lähtee.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Valkoinen Suomi
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26116315:
Muuhun en kommentoi kuin siihen että isoisäni hengillään puolustivat suomea.. enkä usko että kukaan "suomen" puolesta enää sotaan lähtisi..
Kyllä lähtisi. Joka vuosi ikäluokkansa parhaat pojat ja tytöt suorittavat varusmiespalveluksen ja vannovat Jumalan nimeen puolustavansa Suomea ja suomalaisia viimeiseen veripisaraan asti.
 
??
mun mielestä sellaiset maahanmuuttajat on OK jotka elättää itsensä ja pesueensa ja sopeutuvaut Suomen lainsäädäntöön
Vaikka näin onkin, ei sekään monelle suomalaiselle riitä jos maahanmuuttajan naama ei matti meikäläistä miellytä. Aikuiset osaavat tällaisiin asioihin (useimmiten) suhtautua, mutta kun lapsi syntyy ja kasvaa täällä, saa aina kokea, ettei kuulu tänne, tulos on kuten tuossa yhdessä surullisessa FB-ryhmässä, jota täälläkin ruodittiin.
 
Minusta tänne saa tulla ketä haluaa, ja täältä saa lähteä ketä haluaa. Tämä on vain maa, ja kukaan meistä ei oo tätä tehnyt.
Meistä ei kukaan ole tätä tehnyt, mutta me pidämme tätä maata pystyssä. Jokainen jollain pienellä tavalla ja toiset vähän isomminkin.

Minä voisin kylmästi vain puhua rahasta sen suhteen, keitä tänne "saa" tulla ja keitä ei.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja tulitikkutyttö;26116315:
Muuhun en kommentoi kuin siihen että isoisäni hengillään puolustivat suomea.. enkä usko että kukaan "suomen" puolesta enää sotaan lähtisi..
Minä olen valani vannonut, henkeni antaisin kotimaamme puolesta ja veisin mahdollisemman monta vihollista mukanani.

Se satuttaa kun maamme ajetaan rappiolle tämän monikulttuurisuuden varjolla, ilman mahdollisuutta puolustaa kotimaatamme sotilaallisesti.
 
rosso
On tehnyt. On puolustanut hengellään. Meidän isoisämme ja heidän isät. He ovat hengellään puolustaneet ja mahdollistaneet itsenäisen Suomen. Tämä maa on ensisijaisesti meidän. Me päätämme, kuka tulee ja kuka lähtee.
Sanoinkin että kukaan meistä ei oo tätä maata tehnyt, en sinä enkä minä. Meillä ei ole mitään oikeutta sanoa kuka täällä saa asua ja kuka ei.
Tämä on vain maa, ei kenenkään yksityisalue.
 
-
Mielestäni olisi parasta sallia hetken aikaa ainoastaan työperäinen maahanmuutto ja samalla alkaa kotiuttaa pakolaisia, jotka voisivat jo omaan maahansa palata, mutta elävät sensijaan suomessa yhteiskunnan varoilla.

Muistaakseni jokin aika sitten televisiosta tuli dokkari siitä, miten suomalaiset (jinkin kirkon hyväntekeväisyys projekti) olivat rakennuttaneet joidenkin pakolaisten kotimaahan uudet asunnot sisällissodan päättymisen jälkeen... mutta nämäpä eivät enää halunneet palata kotimaahansa, koska suomessa pääsi elämään yhteiskunnan varoilla ja omassa maassaan olisivat joutuneet tekemään töitä elantonsa eteen, vaikka olisivat saaneet ihka uuden kodin ilmaiseksi.

Ja tuo 15- vuotiaan raiskaus. Tiesittehän, että muslimeilla raiskauksen uhri (eli nainen) on aina syyllinen? Lueskellessani noita fb:n ketjuja, aloin voimaan pahoin. Mikäli uhri olisi ollut joku minun läheiseni, niin lupaisin ja vannoisin, että yksikään raiskaajista tai fiksuista fb kommentoijista ei enää poistuisi kodistaan ilman vakavia seurauksia.
 
Vaikka näin onkin, ei sekään monelle suomalaiselle riitä jos maahanmuuttajan naama ei matti meikäläistä miellytä. Aikuiset osaavat tällaisiin asioihin (useimmiten) suhtautua, mutta kun lapsi syntyy ja kasvaa täällä, saa aina kokea, ettei kuulu tänne, tulos on kuten tuossa yhdessä surullisessa FB-ryhmässä, jota täälläkin ruodittiin.
Ethän sinä voi syyttää meitä siitä, että joku ei ihonvärinsä tai kulttuurinsa johdosta tunnu kuuluvansa joukkoon? En minä syyttäisi muita siitä, että minä esim ainoana valkoisena Ghanassa en tuntisi kuuluvani joukkoon. Jos haluaisin elää siellä, minun tulisi oppia elämään erilaisuuteni kanssa tai palata maahan, jossa en tuntisi itseäni erilaiseksi.

Olen lukenut siitä, että näillä nuorilla on vaikeaa elää kahta kulttuuria: koulussa suomalaista ja kotona somalialaista. Se tuottaa heille vaikeuksia ja identiteettikriisiä, mutta jollain tavalla heidän on se ristiriita ratkaistava, ei siitä voi meitä suomalaisia syyttää.
 

Yhteistyössä