miltä sinusta tuntuisi jos huomaisit jonkun naisen avoimesti flirttailevan miehellesi sinun ollessa vieressä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
otti niin päästä! Oli naisella pokkaa... avoimesti keikisteli ja räpsytteli ripsiään. Mies ei muka huomannut mitään omien sanojensa mukaan, vaikka selvästi oli imarreltu saamastaan huomiosta. Tämä siis tapahtui viikonloppuna baaritiskillä.

Eipä juuri miltääm, miksi pitäisi? Taidat olla sairaalloisen mustasukkainen? On ilmeisesti oikein pidetty miehelle kuulustelu jos hormonit heräsi naisen keikistelyn takia.

On joskus flirttaillutkin. Ei ole haitannut koska nainen on selvästi ollut rumempi/ epäviehättävämpi kuin minä. En sitten tiedä jos nainen olisi joku tosi upee tyrmäävä ilmestys. Tuskin mä silloinkaan ihan raivareita saisin tai huolestuisin, kyllä koen olevani miehelle se kaikkein tärkein vaikka saattaa se joskus jopa toista naista vilkaista. Ihan niinkuin mäkin hyvännäköistä miestä. Jos mies alkaisi oikein flirttailemaan takaisin niin siitä varmasti loukkaantuisin.

[QUOTE="hui";26100508]Eipä juuri miltääm, miksi pitäisi? Taidat olla sairaalloisen mustasukkainen? On ilmeisesti oikein pidetty miehelle kuulustelu jos hormonit heräsi naisen keikistelyn takia.[/QUOTE]

Miksi miehelle olisin saarnannut? Eihän se hänen vikansa ollut että joku toinen nainen hänen iholle haluaisi päästä.

mä olen hymyillyt ja seurannut vierestä kun mies hetken katseli itseään tyrkyttävää naista, sanoi kohteliiasti ettei kiinnosta ja kun nainen ei uskonut niinmies sanoi jo aika pahasti ja kun nainen ei vieläkään uskonut vaan jatkoi vonkaamistaan niin mä sitten sanoin ihan ystävällisesti jotta vois lopettaa ja jatkaa matkaansa.. me siis oltiin töissä ja kyseinen nainen humalassa..
en mä sellaista hienovaraista flirttailua taida edes tunnistaa vaikka vieressä seison joten näin ollen ei kait miltään tuntuisi vaikka näin kävis. jos mies lähtisi siihen tosissaan mukaan niin saattaisin ärsyyntyä :D

En välittäisi, sillä mieheni naureskelisi flirttailijalle jälkikäteen. Jos olen ollut vessassa ja sieltä palatessa näen mieheni juttelevan jonkun hänelle selvästi flirttailevan naisen kanssa, niin käyn antamassa miehelleni vain pienen pusun poskelle ja kerron meneväni tanssimaan.. En jää suinkaan miehenkainaloon mulkkaamaan jäätävästi tätä naista. Kyllä se mies sieltä perästä tulee jossain vaiheessa hauskaa pitämään minun kanssa..

mä en olisi mitään mieltä, itsekkin saatan ihan mielen virkistämiseksi joskus flirttailla.
ootko edes varma, että kyseinen nainen tiesi miehen olevan varattu?
mun mielestä kertoo todella heikosta itsetunnosta, mikäli tarvitsee nimitellä ja ärsyyntyä moisesta.
Mitä väliä sillä on jos joku tuntematon keikistelee miehellesi? ei mun mies ainakaan vieraan matkaan lähtisi vaikka joku sitä kovasti yrittäisi, ja jos jostain syystä sitten lähtisikin, niin minkäs minä asialle voisin.

Noita hutsuja riittää. Kyllähän se sisällä kiehuttaa, mutta mä olen oppinut olemaan ystävällisen vittumainen. Ei niistä naikkosista kannata välittää. Epätoivoisia yrittäjiä riittää ja kun ei vapaita miehiä saa, niin sitten pitää tulla yrittämään ukkomiehiä.

Mulle on muutamia kertoja käynyt niin, että joku nobody on flirttaillut miehelleni ja ollut kuin minua ei olisi ollut olemassakaan.

Mikä niitä naisia oikeasti vaivaa, jotka huomaavat paikan jokaisen miehen, mutta naiset ovat tälle ilmaa? Yritä siinä nyt keskustelua avata, kun tää toinen osapuoli vain muljauttelee silmiä ja keskeyttää omalla jutullaan. :kieh:

mä en olisi mitään mieltä, itsekkin saatan ihan mielen virkistämiseksi joskus flirttailla.
ootko edes varma, että kyseinen nainen tiesi miehen olevan varattu?
mun mielestä kertoo todella heikosta itsetunnosta, mikäli tarvitsee nimitellä ja ärsyyntyä moisesta.
Mitä väliä sillä on jos joku tuntematon keikistelee miehellesi? ei mun mies ainakaan vieraan matkaan lähtisi vaikka joku sitä kovasti yrittäisi, ja jos jostain syystä sitten lähtisikin, niin minkäs minä asialle voisin.

Ketään en ole nimitellyt. Ja mieheltä löytyy kyllä sormus vasemman käden nimettömästä ja sehän on merkki siitä ettei kyseinen ihminen ei ole vapailla markkinoilla. Plus sekin seikka että minä seisoin vieressä koko ajan

[QUOTE="Vieras";26100619]Noita hutsuja riittää. Kyllähän se sisällä kiehuttaa, mutta mä olen oppinut olemaan ystävällisen vittumainen. Ei niistä naikkosista kannata välittää. Epätoivoisia yrittäjiä riittää ja kun ei vapaita miehiä saa, niin sitten pitää tulla yrittämään ukkomiehiä.[/QUOTE]

Miksei ukko miehiä saa yrittää?

[QUOTE="hui";26100649]Miksei ukko miehiä saa yrittää?[/QUOTE]
Se on moraalitonta. Ja joo. Mä tiedän jo, ettet tiedä mitä se tarkoittaa, etkä välitäkään.

Ja muuten.. Ukkomies kirjoitetaan yhteen ;)

Yhteistyössä