Joskus monta vuotta sitten tiesin terveydestä kaiken, nyt kaikki on vähän kuin unohtunut. Ja sen huomaa painosta, on tullut 8kg lisää painoa... :headwall:
Mun pahe taitaa olla hiilarit ja se, että syöminen painottuu enemmänkin iltaan ja iltapäivään
Nyt aloin käymään lenkillä 3kertaa viikossa 5-7km kerralla. Mutta ei tuo pelkkä liikunta taida vaakaa liikauttaa minnekään... Muistelin, että tuolloin 8kg sitten söin vähemmän kaikkea valkoista höttöä, suosin kanaa, kalaa ja naudanlihaa. Kasviksia muistaakseni söin joka aterialla ja nyt nekin on tahtoneet karsiutua pois... Tuntuu, ettei näiden pienten lasten kanssa kerkeä niin keskittymään itseensä ja sitä mättää mitä sattuu ja ärsytys on SUURI, kun joskus lupasin itselleni, etten ikinä päästä itseäni lihomaan... Kalorilaskureihin mulla ei riitä mielenkiinto, matikkapää olematon ja kiinnostus numeroiden kanssa peuhaamiseen päivittäin on 0!
Jossain ketjussa sanottiin, että kaupan leivässäkin on paljon sokeria?!
Kertokaa nyt ihmeessä lisää, missä kaikessa on piilossa kaikkea epäterveellistä? Ja miten mä huomaamattomasti osaisin tätä ruokavaliota rempata parempaan suuntaan, auttaisiko, jos alkais vaikka ostamaan kevyttuotteita? ääh... Tuntuu taas että on jo liikaa uponnut suohon, että tästä on vaikeampaa alkaa tiputtamaan painoa mitä luulisikaan...
Mun pahe taitaa olla hiilarit ja se, että syöminen painottuu enemmänkin iltaan ja iltapäivään
Jossain ketjussa sanottiin, että kaupan leivässäkin on paljon sokeria?!
Kertokaa nyt ihmeessä lisää, missä kaikessa on piilossa kaikkea epäterveellistä? Ja miten mä huomaamattomasti osaisin tätä ruokavaliota rempata parempaan suuntaan, auttaisiko, jos alkais vaikka ostamaan kevyttuotteita? ääh... Tuntuu taas että on jo liikaa uponnut suohon, että tästä on vaikeampaa alkaa tiputtamaan painoa mitä luulisikaan...