nyt on kaikki sekaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "carla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"carla"

Vieras
Synnytin toisen lapseni 2,5-vuotta sitten. Sen jälkeen on tuntunut siltä ettei mun hormonit pelaa normaalisti.

Alapäässä on jatkuva ärsytys tila. Gynellä olen käynyt. Papa oli puhdas, ei emätintulehdusta ei hivaa tms, virtsa viljelykin tehtiin mutta sekin oli puhdas. Yhden hiiva kuurin ja antibioottikuurin söin kuitenkin vaikka mitään niihin viittavaa ei löytynyt ei auttanut. Gyne kuitenkin totes mulla olevan hyvin kuivat limakalvot ja määräs estrogeeni voidetta jota en sitten tohtinut käyttää koska neurologi kieltänyt minulta kaikki estrogeenit aurallisen migreenin takia. Sen sijaan ostin apteekista lactalia, ceridalia,cicatridina emätinpuikkoja ja aloin syömään tyrniöljy kapseleita. hieman helpotusta noilla sain. Imetin lasta 1v8kk. Suurin helpotus tuli kun lopetin imetyksen. pikkuhiljaa kaikki inhottavat oireet katos. oli ihanaa olla taas normaali.

MUTTA nyt imetyksen lopetuksesta on 6kk ja nyt oireet palannut. Lisäksi kasvoihin tullut hormoninäppyjä ja tuntuu että iho karvat kasvaa paremmin kuin ennen. Kuukautisetkin niukentuneet huomattavasti ja kesto lyhentynyt. Sekä mieliala heittelee. Ikää mulla on vasta 25v.

mikähän mulla mahtaa olla?

Eikö estrogeenivoiteen idea ole juuri se, että se on paikallinen hoito, eikä lähde verenkiertoon muuta kuin ihan olemattoman pienissä määrissä ehkä. Tuskin se sinun migreeniisi mitenkään liittyy...

toi pco kävi mullakin mieleen. mutta pco:hon liittyis kuulemma kans epäsäännöllinen kuukautiskierto, lihavuutta sekä lapsettomuutta.

mä taas paukahdan todella helpolla raskaaksi ja kierto kellon tarkka sekä paino normaali.

mutta olen minä toisaalta kuullut oireettomastakin pco:sta....

tosin eipä pco diagnoosi mua mitenkään auttais.. pco:ta kun vissiin hoidetaan e-pillereillä joita mä en voi käyttää.

[QUOTE="carla";24157334]Synnytin toisen lapseni 2,5-vuotta sitten. Sen jälkeen on tuntunut siltä ettei mun hormonit pelaa normaalisti.

Alapäässä on jatkuva ärsytys tila. Gynellä olen käynyt. Papa oli puhdas, ei emätintulehdusta ei hivaa tms, virtsa viljelykin tehtiin mutta sekin oli puhdas. Yhden hiiva kuurin ja antibioottikuurin söin kuitenkin vaikka mitään niihin viittavaa ei löytynyt ei auttanut. Gyne kuitenkin totes mulla olevan hyvin kuivat limakalvot ja määräs estrogeeni voidetta jota en sitten tohtinut käyttää koska neurologi kieltänyt minulta kaikki estrogeenit aurallisen migreenin takia. Sen sijaan ostin apteekista lactalia, ceridalia,cicatridina emätinpuikkoja ja aloin syömään tyrniöljy kapseleita. hieman helpotusta noilla sain. Imetin lasta 1v8kk. Suurin helpotus tuli kun lopetin imetyksen. pikkuhiljaa kaikki inhottavat oireet katos. oli ihanaa olla taas normaali.

MUTTA nyt imetyksen lopetuksesta on 6kk ja nyt oireet palannut. Lisäksi kasvoihin tullut hormoninäppyjä ja tuntuu että iho karvat kasvaa paremmin kuin ennen. Kuukautisetkin niukentuneet huomattavasti ja kesto lyhentynyt. Sekä mieliala heittelee. Ikää mulla on vasta 25v.

mikähän mulla mahtaa olla?[/QUOTE]

Ei sulla mikään ole, kunhan vaan hallusinoit. Älä siis murehdi, leivo muffinseja ja käy Facebookissa. Kyllä ne oireet siitä helpottuu. Ja jos ei, niin ajattele positiivisesti: Jos kuolet, niin ainakin kuolet tietoisuudessa. Ja ehkä Jeesus ottaa sinut luokseen taivaaseen. Jos ei, niin ajattele yhä positiivisesti: Helvetissä on lämmintä ;)

Mikä vitun hihhuli säki siellä jotai oikeest stna puhut jeesuksesta ja helvetistä mä oon perkele saatananmoine ateisti (jos se nyt olikaa sellane) ja josset sä nyt lopeta tollasta hihhulointia nii mä tungen sun saatanan jehovat ja jumalat perseeseeeeeeeeeeen

[QUOTE="Nappis";24157462]Mikä vitun hihhuli säki siellä jotai oikeest stna puhut jeesuksesta ja helvetistä mä oon perkele saatananmoine ateisti (jos se nyt olikaa sellane) ja josset sä nyt lopeta tollasta hihhulointia nii mä tungen sun saatanan jehovat ja jumalat perseeseeeeeeeeeeen[/QUOTE]

joudut helvettiin ei muuta hyvää yötä

Yhteistyössä