Kun ei pysty enää kävelemään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Huimaa niin hirveästi että edes tien toiselle puolelle ei voi mennä postia hakemaan. Kauppaan ei pääse kuin taksilla vaikka matkaa vain muutama kilometri. Vuosia tätä ollut,pää kuvattu mitään ei löydetty. Mies auttaa paljon mutta nyt kun olen yksin viikon lapsen kanssa niin kaikki aika hankalaa.

Kamalaa.
Mulla meni koko viime kesä epämääräisten huimausoireiden kanssa, oli korvaperäistä (mua pisti keväällä hyttynen korvaan ja korvalääkärikammoisena en mennyt heti näyttämään -> korva tulehtui aika pahasti ja häukkäs tasapainoa).
Toivottavati saat selville missä vika, pelottavaa tollanen :(
:hug:

[QUOTE="äiti";26095883]Ei ole. Epäilen kyllä tuota menierin tautia mutta sitä ei kovasti tutkittu.[/QUOTE]

Mikset mene uudestaan tutkimuksiin ???jotta tulisi selvyys ja kenties sitä kautta löytyisi apukin vaivaan.

Kamalaa.
Mulla meni koko viime kesä epämääräisten huimausoireiden kanssa, oli korvaperäistä (mua pisti keväällä hyttynen korvaan ja korvalääkärikammoisena en mennyt heti näyttämään -> korva tulehtui aika pahasti ja häukkäs tasapainoa).
Toivottavati saat selville missä vika, pelottavaa tollanen :(
:hug:

Toivon minäkin että saisin selville mikä vaivaa. Ei pysty enää elämään normaalia elämää.Joutuu olemaan vaan kotona eikä voi käydä kävellen missään.

Toivottavasti huimauksesi syy on selvinnyt ! Oma hurja huimaukseni tokeni liikesarjalla ! Hyvänlaatuinen Asentohuimaus oli diagnoosi ! Vasta kolmas lääkäri ymmärsi katsoa silmiini, joista kuulemma heti selviää , kun pyörryttää!! "Korvasora" pitää saada kohilleen korvakäytävässä ! Sillä liikesarjalla
oma vaivani tokeni

Yhteistyössä