Rakastatko ystäviäsi ja oletko kertonut tämän heille sanallisesti? Selvinpäin vai humalassa? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rakastan kolmea ystävääni, yksi heistä on siskoni ja 2 muuta "vain" ystäviä ja joo, olen kertonut selvinpäin ja etenkin humalassa:D.. Kuin myös ne mulle.
Mulla onmuitaki ystäviä ja kavereita, mutta en määrittelis, että rakastaisin heitä... Pidän kyllä kovasti heistä..

En oikein osaa määritellä asiaa niin, että rakastaisin ystäviäni. Välitän heistä kyllä kovasti, mutta rakkaus tuntuu tosi vahvalta sanalta.

En ole koskaan sanonut heille myöskään rakastavani.

Mulla on kaksi niin läheistä ystävää, että heitä tunnen rakastavani. Ja pystyn sen heille sanomaan niin selvinpäin, kuin humalassakin. Humalassa saatan "rakastaa" myös sellaisia ystäviä/kavereita, joita en oikeasti selvinpäin niin rakkaaksi tunnekaan. :D

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Molempia.
Selvinpäin ehkä hivenen niukkasanaisemmin ja toistoa vältellen saman illan aikana.
Sitten näitä sataan kertaan sanottuja, hei thiedätheks te, kui mä rakahstan theitä
.. lauseitakin on joskus kuultu.

• Tykkää
Reactions: Lentokala
Rakastan. Mutta, en ole kertonu sitä kännissä enkä selvinpäin, oon jotenkin vähän jäykkä puhumaan tunteista. Sama jos, joku mun ystävistä halaa kun nähään pitkästä aikaa, niin toki halaan takas ja taputan selkään, mutta silti oon jotenkin jäykkä. Mun mielestä riittäis toisaalta toi ihan selkään tai olalle taputus.

Rakastan ja olen kertonut vain selvinpäin. Humalassa vältän viimeiseen asti näitä kliseisiä känniääliölausahduksia, ja hetkeen en ole ollut niin kännissä että olisin vielä kontrollin menettänyt.

Ou jee :D - rakastan ystäviäni, isosti ja kovaäänisesti, jopa ihan teryleenituntumaa kahmaisten. Selvinpäin selvästi artikuloiden sekä pienessä pierussa kertsissä roikkuen..."voi että te ootte niin rakkaita ja ihania ja tärkeitä mulle...voi ETTÄ te ootte niin rakkaita ja ihania ja tärkeitä mulle...voi että te ootte NIIN rakkaita ja ihan..."..

:heart:

Yhteistyössä