Poden morkkista kun annoin yöpaikan yhdelle tutulle, miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Miks ihmeessä poden morkkista kun olen antanut yöpaikan yhdelle miespuoliselle tutulle? Mitään ei tapahtunut. Juteliin vain ja nukutiin eri peteissä.

Olen parisuhteessa joten sekö tämä aiheuttaa? Tämä tyyppi ei ole mun tyyppiä enkä ole hänestä mitenkään kiinnostunut. Olen miehelleni kertonut, että juteltiin yms., mutta en sitä, että annoin yöpaikan, koska en uskalla. Olen uskollista sorttia. En pysty vilkaisemaan muita kun olen parisuhteessa.

Mieheni kuitenkin on pettänyt minua ja sitä käydään läpi tässä niin eihän mulla nyt pitäis olla mitään syytä potea morkkista kun mitään ei tapahtunut? Korkeintaan siitä, että annoin yöpaikan ihmiselle jonka kanssa ei ole yhtään mitään :S

Mulle tulee muutenkin morkkis kamalan helposti.

Huoh.

[QUOTE="vieras";26077162]Sinulla on morkkis, koska tiedät toimineesi tavalla mitä miehesi ei hyväksy.[/QUOTE]

Niin, sitä minä en tiedä hyväksyisikö :S Hänkin on yöpaikan antanut naispuolisille tutuille joten sinänsä ollaan tasoissa ja sain tietää siitä joskus aikojen päästä vasta, koska heille oli siitä tullut suhde.

Ja en tosiaan ole millään kostoretkellä. Annoin vain yösijan yöksi ihmiselle joka sen tarvitsi.

[QUOTE="mona";26077230]No mä en kyllä toisi meille vieraita miehiä yöksi ilmoittamatta ensin miehelleni.[/QUOTE]

Ai niin. Asutaan omissa asunnoissa vielä. Ei siis yhdessä.

Olet varmaan tehnyt elämääsi kovastikin mullistavan teon? :). Olet luultavasti sellainen tyypillinen nössykkä jolla ei ole omaa mielipidettä olemassakaan. Oliko tää nyt väärin? Mitähän mies sanoisi? Voi kauheeta, teinkö väärin?

[QUOTE="minä";26077200]Niin, sitä minä en tiedä hyväksyisikö :S Hänkin on yöpaikan antanut naispuolisille tutuille joten sinänsä ollaan tasoissa ja sain tietää siitä joskus aikojen päästä vasta, koska heille oli siitä tullut suhde.

Ja en tosiaan ole millään kostoretkellä. Annoin vain yösijan yöksi ihmiselle joka sen tarvitsi.[/QUOTE]

Älä suotta pode morkkista, sä teit ihan oikein kun pelastit viime yönä turmioilta sen miehen. Ja kiitos siitä kuuluu sulle, mä aiheutin sen että se läks ovet paukkuen illanistujaisista...

[QUOTE="niinpäniin";26077318]Olet varmaan tehnyt elämääsi kovastikin mullistavan teon? :). Olet luultavasti sellainen tyypillinen nössykkä jolla ei ole omaa mielipidettä olemassakaan. Oliko tää nyt väärin? Mitähän mies sanoisi? Voi kauheeta, teinkö väärin?[/QUOTE]

Mulla on omat mielipiteet tietyissä asioissa, mutta kun tuntee toisen luonteen niin en haluaisi hänen alkaa kuittailemaan asiasta jälkeen päin sillä niin on käynyt erään toisen asian kohdalla joka oli tosiaan kans yks sellanen asia mistä nyt ei mitään kilareita olis ees tarvinnut ottaa.

Kaipa minä sit ajattelen tätä toista puoliskoani liikaa ja sitä mitä hän nyt ajattelee kun tein tämmösen "virheen" :/

[QUOTE="minä";26077475]Mulla on omat mielipiteet tietyissä asioissa, mutta kun tuntee toisen luonteen niin en haluaisi hänen alkaa kuittailemaan asiasta jälkeen päin sillä niin on käynyt erään toisen asian kohdalla joka oli tosiaan kans yks sellanen asia mistä nyt ei mitään kilareita olis ees tarvinnut ottaa.

Kaipa minä sit ajattelen tätä toista puoliskoani liikaa ja sitä mitä hän nyt ajattelee kun tein tämmösen "virheen" :/[/QUOTE]

Vaikutat juuri unelmapuolisolta jollekkin upealle narsistille. Ehkä oletkin jo tavannut hänet?

[QUOTE="niinpäniin";26077500]Vaikutat juuri unelmapuolisolta jollekkin upealle narsistille. Ehkä oletkin jo tavannut hänet?[/QUOTE]

Itse asiassa olen ollut tekemisissä yhden narsistin kanssa ja pääsin hänestä eroon joten osaan kyllä olla tarvittaessa jämäkkäkin. Tämän tyypin kanssa en kylläkään edes seurustellut vaan ltiin kavereita vähän aikaa kunnes tuli mitta täyteen.

En tiedä sit kuinka unelmapuoliso olisin narsistille eli seurustelukumppanina... ehkä en osais olla niin jämäkkä... kai. Vaikea sanoa kun ei ole kokemusta :S

Luultavasti sulla on morkkis, koska et ole kertonut - eli olet epäsuorasti valehdellut. Kertomalla morkkis luultavasti häviää, itse päätät haluatko sen tehdä vai et.

En kyllä rehellisyyden nimissä ymmärrä suhdetta, jossa pitää ajatella että viaton yöpaikan tarjoaminen on asia, jota ei voi puolisolle myöntää. Ahdistavaa.

Luultavasti sulla on morkkis, koska et ole kertonut - eli olet epäsuorasti valehdellut. Kertomalla morkkis luultavasti häviää, itse päätät haluatko sen tehdä vai et.

En kyllä rehellisyyden nimissä ymmärrä suhdetta, jossa pitää ajatella että viaton yöpaikan tarjoaminen on asia, jota ei voi puolisolle myöntää. Ahdistavaa.

Kun alan ajattelemaan miten paljon hän on mulle valehdellut ja nyt itse jätän vain osan asiasta kertomatta vain sen takia, että ei tulis taas lisää ongelmia. Taitaa olla herra nimittäin erittäin mustasukkaista sorttia valitettavasti :(

Muuten olen ollut tässä suhteessa aina rehellinen. Ja se rehellisyys ei aina ole ollut hyväksi :(

Kiitos kuitenkin kaikille vastauksista.

Opin taas yhden asian. Ei tule kukaan enää yöksi tänne paitsi joku sukulainen tai muu sellainen tuttu josta ei ole varmasti haittaa.

Enkä mene baariin ihan heti. Siitäkin tuli kamala morkkis vaikka ei ollut mitään aihetta. Ilta meni vaan kavereiden seurassa jutellen ei muuta :(

[QUOTE="minä";26077648]Kiitos kuitenkin kaikille vastauksista.

Opin taas yhden asian. Ei tule kukaan enää yöksi tänne paitsi joku sukulainen tai muu sellainen tuttu josta ei ole varmasti haittaa.

Enkä mene baariin ihan heti. Siitäkin tuli kamala morkkis vaikka ei ollut mitään aihetta. Ilta meni vaan kavereiden seurassa jutellen ei muuta :([/QUOTE]

Kuule, opi tästä mieluummin se, että suhteeseen tuollaisenaan ei ole hyvä jäädä. Mustasukkaisuus ja morkkisolot jne. ovat kuluttavia, kuulostat onnettomalta ja ihan syystä. MIehen mustasukkaisuus myös kumpuaa luultavasti tämän omasta pettämistaustasta.

Mieti vielä, onko mies se jonka kanssa haluat elämäsi ja tulevaisuuden jakaa.

[QUOTE="minä";26077648]Kiitos kuitenkin kaikille vastauksista.

Enkä mene baariin ihan heti. Siitäkin tuli kamala morkkis vaikka ei ollut mitään aihetta. Ilta meni vaan kavereiden seurassa jutellen ei muuta :([/QUOTE]

Sä et tainnut edes tajuta tuota narsisti viittaustani? Tuolla asenteella, että elät toisten asettamien sääntöjen mukaan, sen sijaan että eläisit omilla säännöilläsi, sä olet vielä todella pahasti pulassa ihmisen kanssa, joka haluaa alkaa manipuloimaan sua.

[QUOTE="niinpäniin";26077692]Sä et tainnut edes tajuta tuota narsisti viittaustani? Tuolla asenteella, että elät toisten asettamien sääntöjen mukaan, sen sijaan että eläisit omilla säännöilläsi, sä olet vielä todella pahasti pulassa ihmisen kanssa, joka haluaa alkaa manipuloimaan sua.[/QUOTE]

En kiellä etteikö hän olisin hallitseva luonne, mutta ei kaikessa tosiaan. Kuuntelee myös minua ja minun halujani. Hän on itsekäs ihminen myös.

Kuule, opi tästä mieluummin se, että suhteeseen tuollaisenaan ei ole hyvä jäädä. Mustasukkaisuus ja morkkisolot jne. ovat kuluttavia, kuulostat onnettomalta ja ihan syystä. MIehen mustasukkaisuus myös kumpuaa luultavasti tämän omasta pettämistaustasta.

Mieti vielä, onko mies se jonka kanssa haluat elämäsi ja tulevaisuuden jakaa.

Niin paljon kuin olenkin miettinyt :( Monesti olen jo ollut jättämässä tämän suhteen, mutta joku sitten aina saa yrittämään uudelleen.

Kieltämättä se pettämisjuttu on laittanut asiat eri järjestykseen. Joskus vannoin etten jatka ihmisen kanssa joka pettää ja nyt olenkin itse tässä siinä tilanteessa, että en tiedä mitä halua... luotanko enää.

Nyt se on päätetty. Mitä minä oikein tässä voivottelen. Asia ei ole niin paha kuin kuvittelin! Kuuluu kategoriaan. Biikon päästä ei enää kukaan muista. En sentään sänkyyn ole hypännyt tämän äijän kanssa ja siksi siinä ei ole mitään pahaa. Jos tän kerran salaan asian niin se mun elämä ei siihen kaadu, koska ei ole mistään niin maailmaa heiluttavista asioista kyse. Kiitos kun sain avautua. Helpotti :)

[QUOTE="minä";26077234]Ai niin. Asutaan omissa asunnoissa vielä. Ei siis yhdessä.[/QUOTE]

Eikä tosiaan kannata muuttaakaan yhteen. Miksi ihmeessä haluat pettävän miehen?

[QUOTE="jaja";26078142]Eikä tosiaan kannata muuttaakaan yhteen. Miksi ihmeessä haluat pettävän miehen?[/QUOTE]

Niin siinäpä kysymys. Sitä olen miettinyt. En halua, mutta toinen puoli taas haluaa. Tiedän etten voi koskaan luottaa enää kokonaan ja onko meidän suhde tosiaan enää onnellinen. Ei se ole ainakaan sitä mitä joskus on ollut.

Yhteistyössä