E
ex-pullero
Vieras
Siis... olen ollut pullea lapsuudesta lähtien, vuosia jopa sairaalloisen ylipainoinen aikuisiällä. Siskoni on ollut aina ennen meistä se pienempi, vaikkakin viime vuodet hänkin on pulskistunut samoihin mittoihin kuin mitä itse ennen olin.
Sisko on ennen sanonut ettei häntä kilonsa haittaa, ei ole terveysongelmia ja vientiäkin piisaa. Itselläni oli terveysongelmia ja tunsin oloni todella tukalaksi lihavana joten päätin tehdä elämäntaparemontin. Kiloja on karissut, olen nyt normaalipainoinen ja tunnen oloni loistavaksi.
Mutta mieli on matala koska siskoni piikittelee koko ajan. Jos en halua kahvilassa syödä munkkia tai kahta, saan kuulla olevani "taas jollain sairaalla dieetillä" (yhtään höpöhöpödieettiä en ole kokeillut, olen vain syönyt kevyesti ja lisännyt liikuntaa). Vaatteeni on aina siskon mielestä vääränlaiset, joko ne ovat liian isot tai liian kireät joten hänen mielestään haluan korostaa hoikistumistani, pukeudun sitten miten tahansa. Sisko itse valittaa nykyään joka tapaamisella (päivittäin) miten ei löydä kivoja vaatteita ja kunto on huono jne.
Kyse ei todellakaan ole siitä että paasaisin hänelle tai kenellekään ylipainoiselle elämäntaparemontista. Alkuun saatoin iloiten kertoa painonpudonneen ja oloni kohentuneen mutta siskoni raivostui ja haukkui ilkeäksi kun häntä mollasin - vaikka en sanonut hänestä sanaakaan, olin vain ylpeä omasta saavutuksestani. Nykyään en viitsi sanoa mitään asiasta ja tuntuu että pitäisi hävetä että ylipäänsä olen koko elämäntaparemontin ikinä keksinyt aloittaa...
*puuh* Kyllä vähän helpotti purkautua, kiitos.
Sisko on ennen sanonut ettei häntä kilonsa haittaa, ei ole terveysongelmia ja vientiäkin piisaa. Itselläni oli terveysongelmia ja tunsin oloni todella tukalaksi lihavana joten päätin tehdä elämäntaparemontin. Kiloja on karissut, olen nyt normaalipainoinen ja tunnen oloni loistavaksi.
Mutta mieli on matala koska siskoni piikittelee koko ajan. Jos en halua kahvilassa syödä munkkia tai kahta, saan kuulla olevani "taas jollain sairaalla dieetillä" (yhtään höpöhöpödieettiä en ole kokeillut, olen vain syönyt kevyesti ja lisännyt liikuntaa). Vaatteeni on aina siskon mielestä vääränlaiset, joko ne ovat liian isot tai liian kireät joten hänen mielestään haluan korostaa hoikistumistani, pukeudun sitten miten tahansa. Sisko itse valittaa nykyään joka tapaamisella (päivittäin) miten ei löydä kivoja vaatteita ja kunto on huono jne.
Kyse ei todellakaan ole siitä että paasaisin hänelle tai kenellekään ylipainoiselle elämäntaparemontista. Alkuun saatoin iloiten kertoa painonpudonneen ja oloni kohentuneen mutta siskoni raivostui ja haukkui ilkeäksi kun häntä mollasin - vaikka en sanonut hänestä sanaakaan, olin vain ylpeä omasta saavutuksestani. Nykyään en viitsi sanoa mitään asiasta ja tuntuu että pitäisi hävetä että ylipäänsä olen koko elämäntaparemontin ikinä keksinyt aloittaa...
*puuh* Kyllä vähän helpotti purkautua, kiitos.