Lasten hassuja lausahduksia äideistä/isistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ajattelin, että pistetääs pystyyn tällainen ketju... Mitä hassuja lausahduksia lapsesi on sinusta ja toisesta vanhemmastaan sanonut esim. päiväkodissa, tai mitä on lukenut isänpäivä/äitienpäiväkorteissa tms? Mulla ei vielä puheikäisiä lapsia ole, joten en voi tähän mitään laittaa, mutta luen mielelläni muita. :)

Meidän lapsi oli sanonut päiväkodissa, että "Isi aina vaan juo kaljaa" vaikka todellisuudessa näin ei ole. Sattui vain niin, että mies oli saunaillaksi ostanut itselleen pari kaljaa, ja anoppini oli täällä käymässä. Kurkattuaan kauppakassiimme täällä kotona hän puuskahti miehelleni, että "Ainako sinäkin sitä kaljaa juot!" Ja mies sarkastisesti totesi, että "Aina"... Saunakaljoja ostaa pari kertaa vuodessa.

Mä olen suvussani ja perheessäni kuuluisa siitä etten osaa tehdä ruokaa. Eräs kaunis ilta sitten kun olin hätäpäissäni laittanut pannulle nakkeja ja perunamuussia ja sekavihanneksia ja sekottanut ne sörssöksi, mun poika 2v5kk sanoo pöydässä: "Äiti on hyvä kokki!". :heart:

tämä ei tapahtunut päiväkodissa vaan täpötäydessä laivaterminaalissa kun odotimme laivaan pääsyä.
Vanhempi poika tais olla n4-5vuotias kun kailotti siellä ihmispaljouden keskellä "isi hakkaa aina äitiä ja ampuu kaikki eläimet". Mies ei todellakaan hakkaa mua, vaan välillä ohikulkiessaan läpsäisee takamukselle sekä syksyisin käy hirvimetsällä.

meillä 4v sanoi eilen että isi pitää vaihtaa uuteen. utelin ihmeissäni että miksi näin. kuulema sen takia kun isillä on haavasormessa ja ei voi lähteä uimahalliin niin pitää ettiä uus isi. (isänsä rälläköi vkonloppuna rystysestään palasen pois ja muksu pääsi kuitenkin uimaan....):D

• Tykkää
Reactions: jassåå
Miksi päiväkoti-ikäinen tunnistaa roskiksessa löröttävän kondomin kondomiksi ja osaa mielessään sijoittaa sen iskän pippeliin? Tälle on varmasti joku tosi looginen selitys, mutta en äkkisiltään keksi.

Etkö keksi? No esimerkiksi, jos niitä kortsuja on jossain vessan kaapissa. Lapsi sitten kysyy: "äiti, mitä noi on?" Sitten ehkä sanoo, että no ne on sellaisia aikuisten miesten juttuja. "Mitä juttuja? Kerro äiti, kerro, mitä ne siis on?" Kun on tovin inttänyt, niin sanoo ympäripyöreästi niitä pippelinkuoriksi.

Esimerkiksi.

[QUOTE="aamuvirkku";26063326]mut ne kortsut on siellä kaapissa varmaan pakkauksissa, mistä se pentu tietää, miltä ne itse kortsu näyttää? :D[/QUOTE]

no hänen vanhempansa on näitä SAIRA IDIOOTTEJA jotka harrastaa seksiä lastensa läsnäollessa ja laspi on nähnyt kortsun tositoimissa

[QUOTE="aamuvirkku";26063326]mut ne kortsut on siellä kaapissa varmaan pakkauksissa, mistä se pentu tietää, miltä ne itse kortsu näyttää? :D[/QUOTE]

Jospa se löytääkin niit kuoria?

Tai toinen vaihtoehto: Lapsi laittaa jotain roskikseen, ja huomaa siellä käytetyn kortsun. Menee se kourassa äitille ihmettelemään, että "mikä tää on, mikä mikä mikä?" Äiti punastellen sanoo "se on pippelin kuori, pistä nyt takas roskiin se."

Esimerkiksi..?

"Annilta tulee pieni kakka, mutta äidiltä tulee tosi iso kakka." Totesi tämän kaupan kassajonossa, oltuaan tovin hiljaa ja ilmeisesti miettinyt tarkkaan tätä syvällistä asiaa.

2,5-vuotiaana tyttö harjasi isin hiuksia, ja totesi: "Isi tuli nätti tyttö!"
Ja nyt tuo 2v10kk ikäisenä istuu sohvalla, kattelee olohuoneen ikkunasta ulos ja lähettää isille töihin lentosuukkoja :heart:

Viimeksi muokattu:
Vessassa pöntöllä istuessani tuli minun hieman päälle 2-vuotias, pikkuhiljaa kuivaksi opetteleva tyttö siihen tsemppailemaan "Hyvä äiti, hienoa! Pissa tuli, hyvä!" (Ja juu, kyllä, käyn vessassa ovi auki / yhdessä tytön kanssa.. )

• Tykkää
Reactions: jassåå
Meidän poika kehui mummalleen että hän juo sitten isona aina saunakaljat koska isäkin juo. Kysyin pojalta että milloin on nähnyt isänsä juovan kaljaa koska juo todella harvoin sen yhden johon poika vastasi että "vuosi sitten". Nyt tämä kyseinen poika on 11 v ja minä olen kuulemma vanha ihminen jolla on vanhat ajatukset enkä ymmärrä mitä esimurkun päässä pyörii. Olin antanut viikon pelikieltoa kun oli jättänyt läksyjä tekemättä.

Tyttö 3 v pahimmassa kyselyiässään kysyi kerran "Äiti, miks meillä on tuollanen isi?"

Kerran samainen kullannuppu luetteli, että "Äiti on ihminen, mummi on ihminen, mutta pappa ei ole ihminen!" Kysyin, että mikäs se pappa sitten on, niin vastaus kuului: "No mies!"

Ja yks mun suosikeista! Tyttö kertoi iloisesti, että äitillä on yksi tyttö ja kaksi poikaa! Minä taas ihmeissäni kysyin, että kukas se toinen poika on, niin vastaus oli: "Isi!"

Ja mä siis tällasia ole lapsilleni opettanu. Pokassa oli kyllä pitelemistä.

Yhteistyössä