MIKÄ MUN KOLLEGAA VAIVAA? Kypsymättömyys? MITÄ MUN PITÄÄ TEHDÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko hän kenties sosionomi ja sinä lähihoitaja, selvästi hän kuvittelee olevansa sua "ylempänä".

Tosi vaikea tilanne kyllä, vaikea sanoa mitä kannattaa tehdä. Oletko kysynyt muiden mielipidettä Annasta, onko hän muille ilkeä? Ehkä kannattaa tosiaan kysyä suoraan että mikä mättää? Ja tuo, kyllä meilläkin laitetaan kakkavaipat erikseen vielä roskapussiin ennen roskikseen laittoa, kuitenkin useamman tunnin joutuvat vessan roskiksessa olemaan...

Mulle osui todella ilkeä sosionomi ( itse olen lähihoitaja ) ryhmään kun palasin hoitovapaalta. Oli mun hoitovapaani aikana palkattu taloon. Heille oli virkistyspäivä tulossa, tai siis ilta, olivat johonkin menossa porukalla. Mulle tuo ihminen sanoi päin naamaa että tuo ei sitten kosketa mua, en ole tervetullut...Kaikkea muutakin oli, jatkuvasti harmitteli kuinka tykätty oli ollut se ihminen joka mua oli sijaistanut, harmi kun joutui lähtemään jne. Kuitenkaan tuo sijainen ei ollut pätevä, hän ei olisi mun tointa saanut vaikka olisi hakenutkin. Lopulta irtisanoin itseni, sairastuin vakavaan masennukseen...

olet ilmeisesti lh? onko tämä anna lh vai lto? jos lto niin voisin kuvitella että on vastavalmistuneella noussut vähän pissi hattuun. mikäli on lh niin juttelisin sinuna ekaksi oman ryhmäsi lto:n kanssa, josko osaisi "pistää ruotuun". kai teillä on tiimipalaverit? siellä vaan kissaa pöydälle kun on muitakin kuulolla kuin vain sinä ja tämä anna. pyydä vaikka muilta työntekijöiltä suoraa palautetta omasta toiminnastasi ja seuraile mitä anna sanoo ja miten toimii.

Olemme kumpikin lähihoitajia. Minä valmistunut jo 14v sitten hän viime keväänä

[QUOTE="Jaana";22193909]Olemme kumpikin lähihoitajia. Minä valmistunut jo 14v sitten hän viime keväänä[/QUOTE]

okei. millanen lto ryhmässänne on? voisitko kuvitella saavasi siltä apua ja tukea tilanteeseen?