Mamut hakkasivat kahden lapsen äidin Iisalmessa la-su-yönä.

• Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti
"eveliina"
Noh, jokaisella on omat mielipiteet ja jos mulla on omat syyt leimata jokainen mamu niin se on silloin mun asia. Monikaan mamu ei tee suomessa muita hommia kuin perusta pizzerian, johon ne saa starttirahat Suomelta. Ihan älytöntä tommonen. Sitten Suomen lapsiperheiltä viedään, jotta nää ihanat mamut saa nyt varmasti tarpeeks ihanan uuden elämän täällä, ku niitä on kohdeltu niin kaltoin.

Kyllä mä paremmin nukkuisin yöni, jos mun verorahat menis suomalaisille... eikä noille helvetin vatapäille!

"Eveliina"
Ja siis niin: en yleistä että kaikki mamut, vaan ne ketkä ei täällä tosiaan muuta tee kun veropetoksia ja rikoksia. Jos menis ihan suomelle töihin, se on erittäin ok.

[QUOTE="eveliina";26056814] Monikaan mamu ei tee suomessa muita hommia kuin perusta pizzerian, johon ne saa starttirahat Suomelta.
[/QUOTE]
Mulle on sanottu, että pizzerioille ei ole enää vuosikausiin maksettu starttirahaa (ei ainakaan paikkakunnilla joissa jo on pizzapaikkoja). Jo joskus -05 oli näin.

"tsiisus"
No ihan oikein! mitä se äiti ihminen tekee yöllä mamujen seurassa?? Sen kuuluis nukkua siihen aikaan miehensä vieressä.
Hänen kimppuunsa hyökättiin kadulla, missä oli viettämässä vapaailtaa. Aivan normaalia että äiti-ihminenkin joskus käy tuulettumassa.
Se onkin sitten toinen juttu miten ne karvakädet sen näkee, he kun elävät täällä kuten kotimaassaankin, eli nainen on vapaata riistaa ja jos ei lähde mukaan niin hakataan sitten.

jaa a
Alkuperäinen kirjoittaja niinhän se on;26056583:
Päikseen vaihtelevat pizzerioiden omistajuuksia ja saavat nyhdettyä kaikki yritysten strattipaketit uudelleen ja uudelleen. Rahanpesua kaikki ne firmat, jotka myyvät pizzansa alle vitosella. Sillä hinnalla ei kateta omia kuluja. Tiedän sen kun olen näissä hommissa ollut vuosia.
Jos sinä nyt olisit ollut alalla tai ajatellut järjellä, niin tuota paskaa et olisi suustasi päästänyt.
Starttipaketin saa vain kerran. Verottaja on nopeasti kimpussa jos pelaat liian härskisti.
Aijoo....pitseriat ei btw kilpailulainsäädännön perusteella saa mitään muitakaan tukia perustamiseen/pyörittämiseen. Ei edes työllistämistukea, jos töihintuleva olisikin sitä saamassa.

Ja kyllä. Eivät takuuvarmasti tienaa rahojaan sillä että myyvät sitä pitsaa kaikkien lakien mukaan, mutta jätetään nyt harjoitustehtäväksi että mistä sinne sitä rahaa tulee ja miten....

"vieras"
[QUOTE="eveliina";26056814]Noh, jokaisella on omat mielipiteet ja jos mulla on omat syyt leimata jokainen mamu niin se on silloin mun asia. Monikaan mamu ei tee suomessa muita hommia kuin perusta pizzerian, johon ne saa starttirahat Suomelta. Ihan älytöntä tommonen. Sitten Suomen lapsiperheiltä viedään, jotta nää ihanat mamut saa nyt varmasti tarpeeks ihanan uuden elämän täällä, ku niitä on kohdeltu niin kaltoin.

Kyllä mä paremmin nukkuisin yöni, jos mun verorahat menis suomalaisille... eikä noille helvetin vatapäille![/QUOTE]

Olisihan se paljon mukavampaa elää Suomessa jos ei tarvitsisi pelätä joutuvansa rikollisten mamujen raiskaamaksi, ryöstämäksi tai jopa tappamaksi, mutta jostain kumman syystä suvaitsevaiset idiootit näkevät mamujen tekemät rikokset suunnattomana rikkautena. Kuinka vinksallaan pitää olla kyetäkseen näin idioottimaiseen ajatteluun?

[QUOTE="Eveliina";26056823]Ja siis niin: en yleistä että kaikki mamut, vaan ne ketkä ei täällä tosiaan muuta tee kun veropetoksia ja rikoksia. Jos menis ihan suomelle töihin, se on erittäin ok.[/QUOTE]

Valtion leipiin siis? :xmas:

Eikö kelpaa joku muu duunipaikka?

• Tykkää
Reactions: Bonaire
"eveliina"
Starttipaketin saa per HENKILÖ kerran. Mutta nää onkin niin ovelia, että ne vaihtaa n. 3 vuoden välein omistajaa, millon puikkoihin hyppää edellisen omistajan veli, poika ym. joku tämmönen, ja näin ne saa helvetisti rahaa.

Ja mistä te luulette mamujen saavan uusiin 2011 automalleihin rahat? Ei ne työnteolla niitä rahoja saa. Mamut saa sossusta kuponkeja esim. Biltemaan, millä haetaan lapsille rattaat ja pyörät. Se on ihan vitun epäreilua !

"vieras"
Jos sinä nyt olisit ollut alalla tai ajatellut järjellä, niin tuota paskaa et olisi suustasi päästänyt.
Starttipaketin saa vain kerran. Verottaja on nopeasti kimpussa jos pelaat liian härskisti.
Aijoo....pitseriat ei btw kilpailulainsäädännön perusteella saa mitään muitakaan tukia perustamiseen/pyörittämiseen. Ei edes työllistämistukea, jos töihintuleva olisikin sitä saamassa.

Ja kyllä. Eivät takuuvarmasti tienaa rahojaan sillä että myyvät sitä pitsaa kaikkien lakien mukaan, mutta jätetään nyt harjoitustehtäväksi että mistä sinne sitä rahaa tulee ja miten....
Oletkos koskaan miettinyt miten asiakkaista tyhjänä oleva mamupitseria pystyy työllistämään viisi paikalla töissä norkoilevaa karvarannetta?

"vieras"
[QUOTE="vieras";26056840], mutta jostain kumman syystä suvaitsevaiset idiootit näkevät mamujen tekemät rikokset suunnattomana rikkautena. [/QUOTE]

Laitatko taas meille kaikille todisteita siiTTä, että näin todella on? Linkkiä tutkimukseen tms.? Kun olet siinä Hommassa hyvä =)

"vieras"
[QUOTE="eveliina";26056814]Noh, jokaisella on omat mielipiteet ja jos mulla on omat syyt leimata jokainen mamu niin se on silloin mun asia. Monikaan mamu ei tee suomessa muita hommia kuin perusta pizzerian, johon ne saa starttirahat Suomelta. Ihan älytöntä tommonen. Sitten Suomen lapsiperheiltä viedään, jotta nää ihanat mamut saa nyt varmasti tarpeeks ihanan uuden elämän täällä, ku niitä on kohdeltu niin kaltoin.

Kyllä mä paremmin nukkuisin yöni, jos mun verorahat menis suomalaisille... eikä noille helvetin vatapäille![/QUOTE]

Käytkö muuten itse kebabilla tai pizzalla?

??
[QUOTE="vieras";26056840]Olisihan se paljon mukavampaa elää Suomessa jos ei tarvitsisi pelätä joutuvansa rikollisten mamujen raiskaamaksi, ryöstämäksi tai jopa tappamaksi, mutta jostain kumman syystä suvaitsevaiset idiootit näkevät mamujen tekemät rikokset suunnattomana rikkautena. Kuinka vinksallaan pitää olla kyetäkseen näin idioottimaiseen ajatteluun?[/QUOTE]

Kukahan tässä idiootti on?! Kuinka vinksallaan pitää olla, että tuollaista päästää suustaan?

[QUOTE="eveliina";26056854]
Ja mistä te luulette mamujen saavan uusiin 2011 automalleihin rahat? Ei ne työnteolla niitä rahoja saa. Mamut saa sossusta kuponkeja esim. Biltemaan, millä haetaan lapsille rattaat ja pyörät. Se on ihan vitun epäreilua ![/QUOTE]

Voi viddu, me just ostettiin ihan itse rattaat ja pyörät....TAAAAAS on mennyt mamuille tarkoitetut suurensuuret tuet ohi suun |O. Sama juttu jo 9,5 v ajan!

Saako mamut siis ne 2011-vuosimallin autonsa sossusta? Kun eivät ainakaan työnteolla saa...Mun tuntemat on ostaneet autonsa lainarahalla, jotkut käteisellä kun ovat hyvätuloisia, jotkut taas liisanneet. Kerro nyt hei miten tämä menee, kun sulla selkeästi on OIKEAA tietoa.

raimo
monesti olen ihmetellys mistä nää mammulit rahansa saa. ei suomalainen osaa sit näemmä tarpeeks pitsaa myydä, kun kuljetaan vanhalla autolla, ja töissä on vaan pari työntekijää per vuoro. ja kummasti se mamupitserian nimi muuttuu muutaman vuoden jälkeen, vaikka samat hippulat huinaa paikalla.

"eveliina"
[QUOTE="vieras";26056863]Käytkö muuten itse kebabilla tai pizzalla?[/QUOTE]

En käy, ihan periaatteesta.
Ainoa mistä suostun ostamaan kebabbini on suomalaiset.... :--)

??
[QUOTE="eveliina";26056854]Starttipaketin saa per HENKILÖ kerran. Mutta nää onkin niin ovelia, että ne vaihtaa n. 3 vuoden välein omistajaa, millon puikkoihin hyppää edellisen omistajan veli, poika ym. joku tämmönen, ja näin ne saa helvetisti rahaa.

Ja mistä te luulette mamujen saavan uusiin 2011 automalleihin rahat? Ei ne työnteolla niitä rahoja saa. Mamut saa sossusta kuponkeja esim. Biltemaan, millä haetaan lapsille rattaat ja pyörät. Se on ihan vitun epäreilua ![/QUOTE]

:D :D Ei hitto!!! :D

abu muhammed
minä abu muhammed ja tekee työtä kovasti joka päivä koko perhe voimin. pitsa myy hyvin ja minä osta perheelle oma hieno auto kun minä olla rikas. merkkivaate on mukava päällä ja kännykkä myös. ei haluta mitä tuke, itse tehdään kova homma joka päivä.

"eveliina"
Voi viddu, me just ostettiin ihan itse rattaat ja pyörät....TAAAAAS on mennyt mamuille tarkoitetut suurensuuret tuet ohi suun |O. Sama juttu jo 9,5 v ajan!

Saako mamut siis ne 2011-vuosimallin autonsa sossusta? Kun eivät ainakaan työnteolla saa...Mun tuntemat on ostaneet autonsa lainarahalla, jotkut käteisellä kun ovat hyvätuloisia, jotkut taas liisanneet. Kerro nyt hei miten tämä menee, kun sulla selkeästi on OIKEAA tietoa.
Sä taidat itse olla mamu, tai sitten sulla on joku helvetin hyvä suu puolustaa niitä. :D
Missä kohtaa oon väittänyt, että mulla on 100% tietoa? Mutta ei siihen nyt jumalauta paljon tarvita et sen huomaa: miks suomalaiset ajelee edelleen vanhoilla autoilla ja käy ihan kunnon töissä? Koska me ei availla pitsapaikkoja ja tehdä veropetoksia. Ja se on hienoa, jos sulla on rahaa ostaa rattaat ja pyörät itse - niin mullakin, kaikilla ei ole. Miksi siis suomalainen ei saa tämmöistä kuponkia kun menee sossuun?! Käskivät ostaa itse. Hänen mamukaveri meni ja saivat 200€ lapun Biltemaan.

Pitääkö tässä vetää naama ruskeeks ja mennä sossuun?!?!

??
monesti olen ihmetellys mistä nää mammulit rahansa saa. ei suomalainen osaa sit näemmä tarpeeks pitsaa myydä, kun kuljetaan vanhalla autolla, ja töissä on vaan pari työntekijää per vuoro. ja kummasti se mamupitserian nimi muuttuu muutaman vuoden jälkeen, vaikka samat hippulat huinaa paikalla.
No kyllä minun mammuli saa rahaa ihan työtä tekemällä (kaupungille, onko hyväksyttyä??), tosin me ei edes tarvita autoa, ei edes vanhaa. :D

"Nadja"
Moikka!

Oon nyt jonkun aikaa tätä keskustelua tässä seurannut, ja miksi te tämmöstä asioista jaksatte tapella.. :eek:) Mun perhe on itse muuttanut maahanmuuttajina Suomeen, ja kyllä meitä on tuettu hyvin. ollaan nyt asuttu 9v suomessa ja itse en ole thenyt töitä koko aikana. Mies on. Hyvin ollaan pärjätty! Kuitenkaan meidän aisoista ei varmaan tarvitse tehdä näin isoa juttu?

??
[QUOTE="eveliina";26056910]Sä taidat itse olla mamu, tai sitten sulla on joku helvetin hyvä suu puolustaa niitä. :D
Missä kohtaa oon väittänyt, että mulla on 100% tietoa? Mutta ei siihen nyt jumalauta paljon tarvita et sen huomaa: miks suomalaiset ajelee edelleen vanhoilla autoilla ja käy ihan kunnon töissä? Koska me ei availla pitsapaikkoja ja tehdä veropetoksia. Ja se on hienoa, jos sulla on rahaa ostaa rattaat ja pyörät itse - niin mullakin, kaikilla ei ole. Miksi siis suomalainen ei saa tämmöistä kuponkia kun menee sossuun?! Käskivät ostaa itse. Hänen mamukaveri meni ja saivat 200€ lapun Biltemaan.

Pitääkö tässä vetää naama ruskeeks ja mennä sossuun?!?![/QUOTE]

Ai sinulla muka on "mamukaveri"? Ja joulupukki on veljesi? Raimo isäsi? :D

Yhteistyössä