Mamut hakkasivat kahden lapsen äidin Iisalmessa la-su-yönä.

• Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti
"eveliina"
Sanon ihan suoraan, että noi helvetin mamut vois työntää vittuun meidän kotimaasta. Ei ne tee täällä mitään hyvää: raiskaa naisia, tekee veropetoksia ja lorvii vaan. Menkööt takaisin sotimaan kotimaansa puolesta, hemmetti!

"vieras"
:LOL: onks sulla lukemisen kanssa vaikeuksia? :D nähtävästi joo..
Daa no tottakai minä puolustin mutta jos täällä minä, B tai joku on puolustamassa ulkomaalaisia niin heti on nämä samat ilmeisemmin homma forumin kannattajat haukkumassa kukkahattu tädeiksi jne jne jne jos erehtyy puolustamaan ulkomaalaisia (viattomia sellaisia..ja suprise niitäkin löytyy)
Joo, viattomia tottakai saa puolustaa mutta kun tässä tapauksessa ei ole kyse viattomista, idiootti.

niinhän se on
Päikseen vaihtelevat pizzerioiden omistajuuksia ja saavat nyhdettyä kaikki yritysten strattipaketit uudelleen ja uudelleen. Rahanpesua kaikki ne firmat, jotka myyvät pizzansa alle vitosella. Sillä hinnalla ei kateta omia kuluja. Tiedän sen kun olen näissä hommissa ollut vuosia.

iisalmelainen
Täällä pääsee paikallislehden otsikoihin jos tulee kotikäynti poliisien toimesta tai rähisee nakkijonossa. Mutta eipä vaan tätä missään ilmoitettu! Iisalmen sanomia on taatusti kielletty uutisoimasta.

[QUOTE="eveliina";26056381]Sanon ihan suoraan, että noi helvetin mamut vois työntää vittuun meidän kotimaasta. Ei ne tee täällä mitään hyvää: raiskaa naisia, tekee veropetoksia ja lorvii vaan. Menkööt takaisin sotimaan kotimaansa puolesta, hemmetti![/QUOTE]

Entä kun kotimaassa ei oo sotaa? :D Ja käy Suomessa töissä eikä tee veropetoksia tai muutakaan kurjaa?

Pitääks sittenki lähteä pois? :xmas:

Mitä alkuperäiseen uutiseen tulee, niin jos on totta, niin kunnon rangaistukset tekijöille. Karkoituskin voisi olla tosi jees, mutta huonolla tuurilla niillä on jo Suomen kansalaisuus ja sitten niitä ei täältä saada ikinä pois.

Entä kun kotimaassa ei oo sotaa? :D Ja käy Suomessa töissä eikä tee veropetoksia tai muutakaan kurjaa?

Pitääks sittenki lähteä pois? :xmas:

Mitä alkuperäiseen uutiseen tulee, niin jos on totta, niin kunnon rangaistukset tekijöille. Karkoituskin voisi olla tosi jees, mutta huonolla tuurilla niillä on jo Suomen kansalaisuus ja sitten niitä ei täältä saada ikinä pois.
pitää,koska sitten ne saatanan mamut vie naiset ja työt :xmas:

Kepsis
Ehm, en pikaisella lukaisulla löytänyt iltalehden sivuilta ko. juttua, joten kommentoin ketjun otsikkoa sitten ilman tarkempaa tietoa asiasta.

Miten se liittyy a) yhtään b) mihinkään, että joku on äiti, isä, kummi, kaima, koira, kun joku hakkaa hänet? Oliko lapset vieressä todistamassa asiaa, jos oli, silloin käsitän tämän sanailun, muuten on vaan taas kyse sensaationhausta, mielikuvien yhdistelystä halpamaisella tavalla. Itse tapaus on törkeä jo sellaisenaan, oli kohteena ja tekijänä kuka tahansa.

"vieras"
:LOL: onks sulla lukemisen kanssa vaikeuksia? :D nähtävästi joo..
Daa no tottakai minä puolustin mutta jos täällä minä, B tai joku on puolustamassa ulkomaalaisia niin heti on nämä samat ilmeisemmin homma forumin kannattajat haukkumassa kukkahattu tädeiksi jne jne jne jos erehtyy puolustamaan ulkomaalaisia (viattomia sellaisia..ja suprise niitäkin löytyy)
Mamupatjat aina puolustelevat abdullaheja, eihän minunkaan Muhammed tee koskaan mitään pahaa, niin ei varmasti toisetkaan mamut...

[QUOTE="vieras";26056682]Kyllä tähänkin löytyy oikeat välineet kunhan on päämäärätietoiset miehet asialla.[/QUOTE]
Mitkä välineet?

Minne ja miten Suomi omia kansalaisiaan karkoittaa?

Vai onko tuo vain tyhjää sananhelinää...

[QUOTE="vieras";26056664]Mamupatjat aina puolustelevat abdullaheja, eihän minunkaan Muhammed tee koskaan mitään pahaa, niin ei varmasti toisetkaan mamut...[/QUOTE]

kukaan ei ole mun tietääkseni puolustellut rikosten tekijöitä..mutta se,että jokainen mamu leimataan joka ikinen kerta on jotain niin naurettavaa..

• Tykkää
Reactions: Wolt
[QUOTE="vieras";26056664]Mamupatjat aina puolustelevat abdullaheja, eihän minunkaan Muhammed tee koskaan mitään pahaa, niin ei varmasti toisetkaan mamut...[/QUOTE]

:LOL: nyt kyllä meni nimet ihan vitulleen :D ei oo kummankaan nimistä miestä.
Ja en tasan tarkkaan ole ollut tai ole kenenkään patjana :) Ois ollu ihan aikuisten oikeesti useampiakin ottajia suomalaisissakin mutta ei sattunu kiinnostamaan ku toi oma "ulkomaan elävä" (joka muuten vois elää halutessaan ranskassa tällä hetkellä mut sattu vaan valitsee suomen. Onneks)

"vieras"
Mitkä välineet?

Minne ja miten Suomi omia kansalaisiaan karkoittaa?

Vai onko tuo vain tyhjää sananhelinää...
Päämäärätietoiset miehet valitsevat itse välineensä.

Eihän ketään välttämättä tarvitse karkoittaa, onhan sitä tänne osattu tulla, joten sopivan tilaisuuden tullen osataan myös lähteä pois.

Se mikä on joskus annettu voidaan myös joskus ottaa pois.

??

Eli, minun pertti on täydellinen niin kaikki muutkin suomalaiset ovat? Etkö itse huomaa, miten tyhmältä ja täysin tarpeettomalta tuo kuulostaa?

[QUOTE="vieras";26056757]Päämäärätietoiset miehet valitsevat itse välineensä.

Eihän ketään välttämättä tarvitse karkoittaa, onhan sitä tänne osattu tulla, joten sopivan tilaisuuden tullen osataan myös lähteä pois.

Se mikä on joskus annettu voidaan myös joskus ottaa pois.[/QUOTE]
Eli tyhjää sananhelinää, kuten arvelinkin. Höh. Olisin mielelläni kuullut ihan oikeista keinoista jos sellaisia on.

??
[QUOTE="eveliina";26056381]Sanon ihan suoraan, että noi helvetin mamut vois työntää vittuun meidän kotimaasta. Ei ne tee täällä mitään hyvää: raiskaa naisia, tekee veropetoksia ja lorvii vaan. Menkööt takaisin sotimaan kotimaansa puolesta, hemmetti![/QUOTE]

Noi mamut? Kyllä, tuollaiset, jotka raiskaavat ja tekevät rikoksia. Sitä varmasti tarkoitit? Näytät selvästi tietävät, keitä nämä rikolliset, sotaisasta maasta tulevat ovat, joten kohdistat vihasi vain heihin, eikö vain?

Yhteistyössä