Miten erottaa flirttailun ja iskemisen toisistaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu ihan kyseisten varattujen henkilöiden omista parisuhteista ja niiden rajoista.
Yleisesti sanoisin et suutelu varmaankin on kiellettyä, samoin vihjaava lääppiminen. Katseita kai saa vaihtaa, nauraa ja jutella?

[QUOTE="eee";26054039]Riippuu ihan kyseisten varattujen henkilöiden omista parisuhteista ja niiden rajoista.
Yleisesti sanoisin et suutelu varmaankin on kiellettyä, samoin vihjaava lääppiminen. Katseita kai saa vaihtaa, nauraa ja jutella?[/QUOTE]

Itselläni on löysähköt rajat omassa suhteessani. Olipa kyllä hauskaa vähän irrotella!

[QUOTE="a.p";26054110]Itselläni on löysähköt rajat omassa suhteessani. Olipa kyllä hauskaa vähän irrotella![/QUOTE]

Niin eli koko avauksen pointti oli vain aiheuttaa hälinää, harmi kun vähän liian myöhään teit tämän niin paheksuvia on aika vähän linjoilla.

Jokainen tietää itse mitä tarkoittaa. Joko vain flirttailee, tai sitten yrittää iskeä. Miten sitä kukaan muu voisi määrittää :) Vääriä mielikuvia voi toki syntyä, mutta tarkoitus lienee tärkein ;)

Jokainen tietää itse mitä tarkoittaa. Joko vain flirttailee, tai sitten yrittää iskeä. Miten sitä kukaan muu voisi määrittää :) Vääriä mielikuvia voi toki syntyä, mutta tarkoitus lienee tärkein ;)

Aivan. Näiden ero on tarkoituksessa, ei teoissa. Suuteleminen ja vihjaileva tanssiminen voi olla pelkkää flirttiä, tosin flirtti voi olla pettämistä. Toisaalta iskeminenkään ei välttämättä ole pettämistä, sen määrittää jokainen pari tai suhteissa olija itse.

Yhteistyössä