Lapsi isyystestiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies 1970
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies 1970

Vieras
Mitä mieltä naiset ovat siitä jos mies haluaa lapselle isyystestin?

Eli olette avopari ja teille syntyy lapsi ja mies ilmoittaa että haluaa isyystestin lapselle, vaikka mitään varsinaista syytä epäilyyn isyydestä ei ole - muuta kun se että naisiin ei voi koskaan luottaa.

Tilanne on se että ollaan avopari, lapsi tulossa elokuun lopulla... Muutettiin puolisen vuotta sitten 300 km:n päähän edellisestä paikasta, täältä en tunne ketään, enkä kenenkään kanssa ole ollut tekemisissä, kerran baarissa vastasin moi kun joku mies sanoi minulle moi. Mies ei todellakaan minua tuntenut enkä minä häntä, myöhemmin vasta tajusin että hetkinen, enhän mä täältä tunne ketään :D Missään en ole yksin käynyt paitsi baarin vessassa, naisten kanssa :D

Joten voin melkein veikata että jos herra isyystestin haluaa, niin siitä käydään monet taistelut, vaikka minulla ei asiaa vastaan toki mitään ole :)

mä loukkaantuisin. tai no mähän kyllä loukkaannuinkin, kun mies sitä alkuraskaudessa puhui, että haluaa ehkä isyystestin kun vauva syntyy. (hänen veljelle kävi juurikin tälläiset ikävät) ymmärsin kyllä miksi haluaa, mutta mä kyllä loukkaannuin silti. mutta sit ku vauva synty, ni eipä tarvinnu käydä testeissä, ku muksu on niin suora kopio isästänsä, että mies sano isyydentunnustuksessa että ei taida olla tarvetta testille :D

Se on varmaan noin 10% lapsista joiden oikea isä on joku muu kun se ketä lapsi ja " isä" pitävät isänä.
Suomalaisnaisen sukupuolimoraali on niin alhainen että kaikille lapsille tulisi tehdä heti vauvana isyystesti Kuinkahan moni mies maksaa elatusmaksuja sellaisesta lapsesta jonka isä hän ei oikeasti ole?

Se on varmaan noin 10% lapsista joiden oikea isä on joku muu kun se ketä lapsi ja " isä" pitävät isänä.
Suomalaisnaisen sukupuolimoraali on niin alhainen että kaikille lapsille tulisi tehdä heti vauvana isyystesti Kuinkahan moni mies maksaa elatusmaksuja sellaisesta lapsesta jonka isä hän ei oikeasti ole?

Mun mielestä ne voisi tehdä kaikille. Myös avioliitossa syntyville. Jos ei äidillä ole mitään pelättävää niin miksei siihen voisi suostua. Eipähän tarvitsisi kenenkään maksella turhia elatusmaksuja.

• Tykkää
Reactions: hippiäitee
Suostuisin. Kysyinkin etteikö halua testiä. Nainen voi aina olla varma, että on lapsen äiti, mies ei ikinä. Jos ois testi tehty, ei tarttis ikinä miettiä asiaa.

Mun maailmassani tuo olisi niin iso epäluottamuslause, ettei parisuhde olisi sen jälkeen koskaan ennallaan. Toisaalta mun mielestä tuollainen vaatimus kertoisi ennemminkin jotakin siitä miehestä ja hänen sitoutumisestaan suhteeseen...

[QUOTE="lyyti";26054799]Mun maailmassani tuo olisi niin iso epäluottamuslause, ettei parisuhde olisi sen jälkeen koskaan ennallaan. Toisaalta mun mielestä tuollainen vaatimus kertoisi ennemminkin jotakin siitä miehestä ja hänen sitoutumisestaan suhteeseen...[/QUOTE]

Se kertoisi vain sen että mies ei ole mikään sinisilmä joka uskoo kaiken paskan

Tiedän pari tapausta, joissa lapsen biologinen isä ei ole virallinen isä. Asia on ollut kummankin tiedossa, mutta syystä tai toisesta mies on halunnut tunnustaa lapsen tai ei ole halunnut avioeroa. Että väliin niitä maksuja maksetaan ihan tietäen, ettei ole isä.

[QUOTE="Vieras";26054749]Suostuisin. Kysyinkin etteikö halua testiä. Nainen voi aina olla varma, että on lapsen äiti, mies ei ikinä. Jos ois testi tehty, ei tarttis ikinä miettiä asiaa.[/QUOTE]
Minäkin aikoinaan kysyin asiaa. Ei halunnut mitään testejä. Mun mielestä parempi heti alussa kysyä eikä niin, että joskus vuosien päästä riidan yhteydessä vittumaiseksi heittäytyessään esittää epäilyksensä asiasta.

[QUOTE="vieras";26054850]Tiedän pari tapausta, joissa lapsen biologinen isä ei ole virallinen isä. Asia on ollut kummankin tiedossa, mutta syystä tai toisesta mies on halunnut tunnustaa lapsen tai ei ole halunnut avioeroa. Että väliin niitä maksuja maksetaan ihan tietäen, ettei ole isä.[/QUOTE]

Vittu mitä aisankannattajia tuollaiset miehen tolvakkeet ovat!

Tuo 10 % ei pidä paikkaansa. Tuo 10 % on isyystestiä tekevien laitosten julkisuuteen antama luku. Eli niiden kautta noin 10 %:ssa tapauksista oletettu isä ei olekaan se oikea isä. Mutta tuota ei voi yleistää koko väestöön, koska isyystestiin menee yleensä sellaiset tapaukset, joilla on epäily siitä lapsen oikeasta isästä.

Tuo 10 % ei pidä paikkaansa. Tuo 10 % on isyystestiä tekevien laitosten julkisuuteen antama luku. Eli niiden kautta noin 10 %:ssa tapauksista oletettu isä ei olekaan se oikea isä. Mutta tuota ei voi yleistää koko väestöön, koska isyystestiin menee yleensä sellaiset tapaukset, joilla on epäily siitä lapsen oikeasta isästä.

Tai sitten luku on vielä suurempi, koska tuossa ei ole mukana niitä, jotka eivät ole isyystestiä tehneet ja näin ollen eivät tiedä, että lapsi ei ole heidän.

voin sanoa että jos tuollaista kehtaisi ehdottaa niin saisi pakata kimpsunsa ja kampsunsa ja testit jäisi tekemättä kyllä, paitsi kun meillä lapsi on ihan isänsä kopio niin en tiedä pitäisikö minun sitä jo vaatia :D

Yhteistyössä