K
"Kirsi"
Vieras
Olen siis kotihoidontuella kotona ja säästän joka kuukausi tililleni rahaa joitakin satasia. Osallistun kyllä paljon perheen kuluihin esim. kaikki lasten kulut + omat menot ja laskut. Siltikin säästän rahaa ja laitan rahastoihinkin pieniä summia. Mieheni tienaa hyvin, mutta tokihan hän myös laittaa perheeseen enemmän esim. isomman summan asuntolainaan ja ruokakulaistakin vastaa aika pitkälle. Meillä ns. omat tilit ja emme tiedä oikeastaan toistemme menoista tai tilien saldoista ym. mitään. Myös avioehto löytyy.
Aloin vaan miettimään, että teenkö väärin kun säästän rahaa? Ei meillä ole mitään isoja hankintoja tulossa, lomamatkoja tai muuta sellaista. Kunhan vaan säästän, kun olen aina säästänyt. Mies vaan kerran sanoi, että häneltä menee kaikki mitä tuleekin ( tosin en tiedä onko tämä ihan totta, koska pystyy tekemään isoja hankintoja esim. moottoripyörä tuosta noin vaan ) Tosin varmasti paljon häneltä menee yhteisiin kuluihinkin.
Aloin vaan miettimään, että teenkö väärin kun säästän rahaa? Ei meillä ole mitään isoja hankintoja tulossa, lomamatkoja tai muuta sellaista. Kunhan vaan säästän, kun olen aina säästänyt. Mies vaan kerran sanoi, että häneltä menee kaikki mitä tuleekin ( tosin en tiedä onko tämä ihan totta, koska pystyy tekemään isoja hankintoja esim. moottoripyörä tuosta noin vaan ) Tosin varmasti paljon häneltä menee yhteisiin kuluihinkin.